Малък Сечко се задава, а пък Юнското детенце все по-умно става!

• 10 519
  • 261
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 592
Здравейте мамита и сладки дечица - не мога да чета, но утре обещавам да наваксам. Ние пристигнахме благополучно - малко повече подробности утре. Приятен ден на всички.  Hug Heart Eyes Laughing  bouquet

# 31
Добро утро!
Хамелионче, очакваме да раказваш как пътувахте и как е при мама?  Hug на Маринка
Сеа изчезвам на зъболекар чаоооооооооо

# 32

• plovdiv
  • Мнения: 350
Здравейте!

Хот Ели, честито!Пожелавам ти лична и професионална удовлетвореност от новото работно място! Heart Eyes

Хубав ден на всички!

# 34
  • Мнения: 1 006
  bouquet
Браво, ХОТ!!!!
Пожелавам ти сили и страшно много късмет!!!
Целувки на теб и Емма! Heart Eyes

# 35
Здравейте!
Наред с лошите вести и все повече добри новини чета тук  Simple Smile
Нансе, прегръдки от нас!
ЕлиТ, поздравления на съпруга ти! Да ви е жив и здрав и да стане търговец на годината не само във фирмата, за която работи, а изобщо.
Хот, поздравления за успеха, чакам с нетърпение да разкажеш по-подробно. Радвам се, че успя да постигнеш това, за което се бореше.
Хамелионче, включвай се по-често или пак започна работа? Целувки на Марина!

# 36
  • Мнения: 1 698
Да не пропусна да се разпиша днес Party
Ели Т, поздравления за съпруга ти, хубаво е да получиш признание. Wink
Хотче, дано да намериш мястото си и да си доволна от работата, и тя от теб Party
Дари още е болна, вече седмица, а няма подобрение. Вчера пак вдигна Т, днес нямаше, но кашлицата е жестока. Още не е слязла надолу, но не й дава мира, въпреки сиропите, които пие.

# 37
  • Мнения: 592
Здравейте момичета, най-накрая и аз да успея да се добера на спокойствие до компютъра.
Чакайте сега да се разпиша относно пътуването - мина повече от прекрасно. Малко непредвидено при смяната на самолетите в Полша поради технически проблеми на самолета се наложи да останем вечерта там - следващия полет на който можеше да се качим беше на другия ден. Обадих се на родителите ми от летището за да им кажа, че няма да пристигнем днес и за да дам информация за другия полет. Стовариха ни багажите, количката + дете, 2 големи сака и с още една мама се настанихме в хотела срещу летището. Учидващо добре се представиха служителите от авиокомпанията и ни изпратиха едно момче да ни помогне с багажите.
Настанихме се в хотела, Марина овърша стаята, разгледа всяко столче, лампа, телевизора, телефоните, погрижи се за хартията в банята, хавлии имаше навсякъде по земята, леглата, във ваната:) Обиколихме хотела малко по-касно с другата майка и нейното момченце - 3 месеца по-голям от Марина. Няма да се впускам в подробности, но се намъкнаха в някаква зала за конференции и си побесняха наволя вътре понеже нямаше нищо друго освен столове и маса и можеше спокойно да беснеят без да се притесняваме да не направят някоя беля.
Отидохме до ресторанта после на разузнаване Simple Smile иззбрахме вечерята и си я взехме с нас направо в стаята. Нахранихме се след което последва малко игра и топъл душ. Изкъпахме се двечките и сме заспали доволни. На сутринта се наложи вместо за Чикаго, да летим за Лондон, там престоя между полетите ни бе около 3 часа. Достатъчно беше да се разкараме, да се нахраним и вече с нетърпение чакахме за се качваме в самолета. Полета който ни предстоеше беше около 8 часа - децата го понесоха добре. Сега се гледаме с малката, до преди 2 дни ми се събуждаше в 4 часа сутринта, но от вчера и днес се излежаваме до към 9. така повече ми харесва Simple Smile все пак още не си бяхме отспали.
Дядо, баба и вуйчо ни се радват - скиторим когато има възможност - тук е много студено, има и сняг.
Вили каква работа - та ние сме само за 1 месец тук - нямам време за такива неща, а и най-важното няма кой да гледа малката понеже моите родители работят.

... след малко ще дочета какво сте писали и ще пиша пак, че малката се събуди и трябва да я храня...

# 38
  • Мнения: 592
Фроска - косата ми настръхна като прочетох какво ви се е случило. Надявам се да не се случва на никой, дано сладката Флора да забрави бързо случилото се и да остане всичко зад гърба ви. Важното е че сега малката сладурка е добре и сте реагирали на време. Да я нагушкаш от нас.

Изабелка - много работиш мамче, няма време май май за форумче. Така ще е май май вече, все по-рядко ще остава време за писане. Как е Бобсъна, страхотен сънчо ми изглежда на снимкатра, малко снимки може да ни покажеш още Simple Smile

Маги страхотни снимки - много са тихубавки дечицата, да са ви живи и здрави, а и честито за новата придобивка Wink

Разгледах и снимките на Зара - голяма сладурка както винаги си е - пу-пу - много цлеуки от нас с Марина.

Ина - Хрис голям мъжага станал вече - много порастнал миличкия.

Нансе - честит рожден ден на патерици - много здраве, щастие и късмет ти пожелавам.
Дано главичката на Лусилка минава по-бързо - тези дечица са все в белята - много са опасни и трябва постоянно да са ни на 4 очите, ама ако питате мен и на 8 да са понякога просто не можем да избегнем някой ситуации. Хубаво че сте се разминали с по-малката беля - много целувки на сладурчето и дано не се е уплашила много.

Сети - сладката Лорка хакерка ще става май май. Страхотна е снимката с лаптоп-а цункай я много от нас.

Ехааааааааа ЕЛи честито работарче - много професионални успехи ти пожелавам .Бравоооооооооооооооооооо. Цунки на Еммичка.

Дано да няма болни дечица, моля се да са здрави всички, времето е променливо, но нека да ни подминават болестите. Приятен ден на всички и до утре на кафето Simple Smile

# 39
Добро утро!
Хамелионче, много преживявания сте имали Hug на Маринка
Хотче Успешна нова работа, ама включвай се все пак не ни забравяй Heart Eyes

# 40
  • Мнения: 527
Хамелионче, като четох колко самолета сте сменили и ми настръхна косата. Аз нали имам лоши спомени от пътуването ни със самолет  Crazy Този път значи за малко ще сте там, ами дано престоя е приятен и ползотворен.
Мимес, дано скоро и мине на Дари  Praynig
Сиси, много нередовна стана, пак си се отдала на готвене и чистене  Laughing
Ееее, никоя софиянка не пожела да ми помогне  Sad Ще се лутам  из града и това е  Crossing Arms

# 41
  • Мнения: 592
Здравейте ммомичета, как е времето при вас днес?
Скочих в 6:00 часа за да изпия на спокойсвие една конска доза кафенце и да изпуша цигарка. Маринуш още спинка, сигурно ще се ококорчи като ме чува да щъпукам напред-назад.
Тук май е доста студено и няма да има "дидя" днес  Sad Дано утре е по-хубаво времето.
Пожелавам приятен ден на всички и здрави дечица   bouquet Hug Heart Eyes Laughing

# 42
  • някъде ... тук ...
  • Мнения: 8 220
Вили, съжалявам, но не мога да помогна за хотел. Можеш да дойдеш у нас - за един човек има къде да се спи, само дето е далеч от ЦУМ Sunglasses Колкото до автобусите - доколкото знам от Свиленград влизат по Цариградско шосе в София и спират на хотел Плиска и после не знам за друга спирка преди гарата. Евентуално може да се пита шофьора да спре някъде по-близо (идея си нямам от къде точно минават до гарата, пътували сме от Харманли за София, но слязохме на Плиска Confused)

Поздрави на всички  Hug

# 43
  • Мнения: 516
Ето мееееее Вили, то готвенето и читенето едно на ръка но тез дни ходя на зъболекар и ми пили мозъка, та хич не ми се пише Sad Днес ми чисти зъбния камък и сега никой да не ме бара че не отговарям Naughty толкова гадно ooooh! Sick
 Хамелионче, днес беше страхотно времето тук в Пловдив- 18градуса, голяма зима си караме Peace
Хайде сега отивам да слагам вечерята, че Роси и тати пребират колите в гаража и хайде на масата До после!
Приятна вечер на всички!

# 44
  • Мнения: 527
ЕлиТ, мерси много за отговора. Предположих, че няма да знае никой къде спират автобусите, освен на автогарата. Мерси и за предложението ти да гостувам, но не мисля да притеснявам никой, аз и братовчед имам в София, но предпочитам на хотел да отида.
Ох, и аз трябва на зъболекър да ходя, а пък все отлагам  Sad