Проблем с жалба до КЗП

  • 1 076
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6 529
От 17 юли има проблем с формата за контакт в сайта на КЗП и електронната поща. Всички писма се връщат като недоставена поща заради ненамерен получател. Днес успях да се свържа по телефона и ми казаха да пусна жалба по пощата с обратна разписка. Не е ли малко странно в 21-ви век да не могат да се защитят интересите на клиента два месеца , защото имали проблем с електронната поща . Така е с всички регионални офиси

# 1
  • Мнения: 194
И аз имам активна жалба към тях и се чудех защо не ми я зарежда в платформата. За радост я пуснах преди да се блокира всичко. За още по-голяма радост си реших проблема сама и просто ми интересно какво ще получа като отговор след 30 дни 😁 Не, не е нормално иначе.

# 2
  • Мнения: 1 034
Колко удобно да блокира летния сезон.......

# 3
  • Варна
  • Мнения: 1 530
Аз също имах проблем с подаването. Това беше края на юни. Писах им на пощата и ми отговориха да я пратя на мейл. Върнаха ми входящ номер, но вече почти 2 месеца чакам отговор. Това е абсурдно. Днес им писах колко време трябва да чакам отговор, да видим.

# 4
  • Мнения: 423
Хах и какво, още ли не може да се праща през сайта?
Май наистина не е случайно покрай отпускарския сезон да си спрат електронната поща.

# 5
  • Мнения: 3
Аз също имах проблем с подаването. Това беше края на юни. Писах им на пощата и ми отговориха да я пратя на мейл. Върнаха ми входящ номер, но вече почти 2 месеца чакам отговор. Това е абсурдно. Днес им писах колко време трябва да чакам отговор, да видим.

Здравейте,
След колко време ви върнаха входящ номер.
Писах на info@kzp.bg преди повече от седмица и още нямам обратна информация да ли изобщо е получено

# 6
  • Мнения: 811
В каква държава живеем? Да не можеш да подадеш по електронен път елементарна жалба към още по-елементарна институция!
Усвоени бяха около 2 милиарда лева (не, не бъркам милиони с милиарди), за да се интегрира напълно т.нар. "електронно правителство", а резултата около 15 години по-късно е съвет да си пратиш жалбата с препоръчано писмо...
Че имаме и министър на електронното управление, и то в не едно правителство.
Няма да забравя как преди около година-две исках да подам жалба срещу Български пощи и принципал по това време беше някаква случайна женица с неслучайното име Калинка. Та оказа се, че тази женица няма нито телефон, нито мейл, нито какъвто и да е начин за контакт с нея и на въпроса ми към една друга дама, секретар на кабинета по това време, известна с мустака си и палавия нрав, как да си подам жалбата при това положение, последва: "Госпожо, ние водим сериозна политика, моля не ни занимавайте с такива дребнотемия".
Та така...

# 7
  • Мнения: 6 529
Аз също имах проблем с подаването. Това беше края на юни. Писах им на пощата и ми отговориха да я пратя на мейл. Върнаха ми входящ номер, но вече почти 2 месеца чакам отговор. Това е абсурдно. Днес им писах колко време трябва да чакам отговор, да видим.

Здравейте,
След колко време ви върнаха входящ номер.
Писах на info@kzp.bg преди повече от седмица и още нямам обратна информация да ли изобщо е получено

Аз също

# 8
  • Варна
  • Мнения: 1 530
Когато подавах жалбата юни месец, още на същия ден ми върнаха входящия номер. Но няколко дни чаках да ми отговорят как да подам жалба, след като сайта им не работи.
Явно вече много ги е напекло слънцето...

# 9
  • Мнения: 4 689
Здравейте, не намерих друга тема и реших да пиша в тази. За съжаление, се налага и аз да се сблъскам с тази институция. Ще пиша до мейла, който сте пуснали и се надявам бързичко да реагират. Все пак още не е дошло лятото Laughing Искрено се посмях с предишните постове от темата, макар че са по-скоро тъжни.

Общи условия

Активация на акаунт