Пазаруване от Fashion days - тема 5

  • 61 334
  • 736
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 988
Аз вече всячески се опитвам да избегна сейм дей. Фосил продукти, 2 фосилски кутийки бяха, опаковани в тънък найлонов плик. Пратката уж в голяма кутия на сейм дей. Металните кутийки бяха все едно удряни с чук. Капачетата на кутийките паднали.Вътре всичко беше ок, задържах ги. Но все пак едното беше часовник, на чист късмет си е добре, държеше го книжката с инструкции. Другото беше стоманена гривна, изсипала се в плика.

# 721
  • Мнения: 2 503
Е, не! За поръчка в този вид просто няма да ги задържа! Те са ти ги изпратили в насипно състояние. Поне снима ли да им пратиш да видят в какъв вид си получила нещата?

# 722
  • Мнения: 988
Вкиснах се и нито писах, нито се обаждах. Беше последна бройка часовника и го исках за дъщеря ми, гривната като допълнение и го оставих. Бях изровила още сайтове, и само тук го имаше със желания цвят циферблат и тн. Иначе съм съгласна, не са за оставяне. Прехвърлих и ги в запазени стари кутийки, за да ги поднеса. Въобще...малко като ново, но не баш стана. Вече просто нито им искам ваучера, нито супер услугата /на Сеймдей, не обвинявам сайта/.
Все едно не е видял куриера при мен, или кутията на Найк и ние трябва да пишем/звъним.
Допълвам се, че със Сеймдей си в позицията вземаш и го виждаш..не е като да откажеш да вземеш. При тези проблеми не ми е ок. На кутиите близо до мен, хората редовно охкат, възмутени от вида на изваденото нещо.

Последна редакция: сб, 03 фев 2024, 10:50 от BrightT

# 723
  • Мнения: 2 503
При толкова стока по сайтовете, поне аз съм сигурна за себе си, че няма да направя компромис с такива неща. Нито са последните на света, нито нещото е чак толкова неповторимо. Да се научат с кого се работи и с кого не. Един добър отзив за тези "куриери" Сеймдей, не съм прочела или чула до сега. Аз имам само една доставка от Фешъна от тях, но беше отдавна и не помня добре. Струва ми се, че просто някакъв звънна и каза, че е пред нас, ей така изневиделица след дни наред очакване без каквато и да е информация кога точно ще се появи доставката.

# 724
  • Мнения: 3 128
Аз днес поръчах рокля,обаче не ми хвана кода освен до Изибокс.Но при мен са си далече кутиите и не си струва обиколката за парите ,с които ми намали Sad . Питането ми е само до Изибокс ли намаля кода?

# 725
  • Мнения: 2 081
Последно поръчвах преди две седмици и кода си ми хвана с доставка до адрес .

# 726
  • Мнения: 1 249
Леле, момичета, добре, че споделяте. Никога няма да поръчвам през изи (piece-y) бох.

# 727
  • Пловдив
  • Мнения: 40 847
Аз пък до сега съм нямала проблем с бокса...оня ден получих и върнах.

# 728
  • Мнения: 3 128
Сигурно при мен не е наред нещо.Пробвах всички методи за доставка  ,даже и през компютър и не и не-Надпис-отстъпката не е валидна за избрания метод на доставка Rage . Свърши де... но да си знам..

# 729
  • Мнения: 1 249
И при мен беше така. Много им се ядосах на фешън дейс, хем не им работят кодовете и вместо ръчно да начислят намалението, бяха казали, че не им бил активен този код при наличие на други актуални кодове (в случая кода Enjoy, който е за по-малко от 10% от нещата в сайта). А и не са го написали в условията, че не е наличен при наличието на други кодове.

# 730
  • Пловдив
  • Мнения: 40 847
Някой да знае Рикер като марка дали са тесен крак или не?

# 731
  • Мнения: 1 960
Някой да знае Рикер като марка дали са тесен крак или не?
По мое мнение е за по тесен, но аз имам само два чифта боти от тях, за други обувки не знам.

# 732
  • Мнения: 2 585
Аз ги определям като нормален към широк.

# 733
  • Мнения: 988
При толкова стока по сайтовете, поне аз съм сигурна за себе си, че няма да направя компромис с такива неща. Нито са последните на света, нито нещото е чак толкова неповторимо. Да се научат с кого се работи и с кого не. Един добър отзив за тези "куриери" Сеймдей, не съм прочела или чула до сега. Аз имам само една доставка от Фешъна от тях, но беше отдавна и не помня добре. Струва ми се, че просто някакъв звънна и каза, че е пред нас, ей така изневиделица след дни наред очакване без каквато и да е информация кога точно ще се появи доставката.
Права си, просто ми трябваше за следващия ден и часовника беше на късмет обгърнат от вътрешната защита на кутийка и отгоре заклинена книжката. Точно цвета и модела са сантиментална закачка с дъщерята и така. Не ми беше зор за часовник, имаме си..въпроса беше в символиката. Гривната е стомана, трябва много да се постараят да наранят повърхността.
А с разправии и да им помагам да си изберат добър вендор- куриер не ми се разправя повече. Писала съм, звъняла преди 2 пъти- гонихме се с 1 куриер на Сейм Дей, около 3 седмици за доставка на адрес. Така и не дойде, пуснаха ми продукта (след мое х -то обаждане) по Еконт, беше предплатен.
Като гледам..промяна няма. Просто повече не поръчвам с опция СеймДей и толкова.
Отделно, за да им дам аз feedback и да се оплача, трябва да звъня на платен 0700 телефон. Не ми е хоби да пазарувам, просто искам да кликна, поръчам, платя и ползвам.
Споделих, за да имат 1 наум другите, особено ако е нещо различно от дреха. Иначе идеята за кутиите е много практична, но вендора ужасен.

# 734
  • Мнения: 1 575
Аз съм с нормален крак и Rieker са ми добре, леко широки, бих казала. Може и да имат за тесен крак, но трябва да е посочено, че е за тесен крак.
При мен никой код нищо не хваща. Последните две поръчки ги пуснах без код. От години не ми се беше случвало Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт