Онлайн магазин Тему (Temu) за България

  • 194 845
  • 780
  •   5
Отговори
# 75
  • Мнения: 1
Здравейте, пазарувам от Тему от известно време. Изключително доволен съм. Плащам само с Google Pay. Пратките пътуват със самолет в групаж от Китай до Словакия, там минават митница. После отново с групаж до България, и тук по техен избор се доставят от Спиди или Експрес Уан, което е бившото M&BM. Вторите винаги се правят на тарикати да ходя да си взимам пратката от техен офис, но още като я видя в тракинга, че е влязла в Русе им звъня и изрично им казвам да ми я доставят до адрес. Имайте предвид, че при доставка с Експрес Уан в Словакия имат проблем с кирилицата и ако сте написали адреса и името си на кирилица в те не се виждат на товарителницата и куриера не ги знае. За това ги пишете на латиница, а града излиза в сайта на Тему автоматично на кирилица, и за това пишете точния пощенски код.

# 76
  • софия
  • Мнения: 25 744
За плащането мога да добавя - както навсякъде в Интернет, плащам с виртуална карта. Откакто има такива карти, само нея ползвам за плащане в Интернет, вкл. в Амазон, която е сигурна платформа, букинг, български сайтове и не съм имала никакъв проблем.

# 77
  • Мнения: 5 051
Искам да направя поръчка от сайта,но не разбирам много много. Трябва да си въведа адреса и после идват с някой куриер ли? Те ли се свързват с мен като дойде пратката?
Има ли ограничения за задържане на митница, върти ми се нещо за до 30 лв Thinking
И наистина ли цените в приложението са такива ниски - има детско яке за 2 долара, куфар за 3?!

# 78
  • Мнения: 1 470
Няма митница, идват с куриер /евентуално може да се ходи до офис на Express One,  Спиди идва на адрес/. Цените са такива, но не очаквайте кой знае колко за 2 или 3 долара.. Това за куфара е само покривало, не е цял куфар Simple Smile

# 79
  • Мнения: 5 051
Харесах доста детски дрехи,но явно има уловка. Можеш само една дреха на толко ниска цена, другите стават на редовна и пише че вече имаш промо артикул в кошницата.

# 80
  • Мнения: 1 815
Няколко пъти пазарувах от този сайт
Пристигат нещата,няма проблем,но какво пристига?
Нито на цвят,нито на размер отговарят
Най-лошото е,че няма нормални отзиви и снимки на реални клиенти,както е в SHEIN
Нито състав на продукта,даже някои стоки нямат указание в какво количество и размери се продават
Най-добре си е в Алиескпрес,но много се бавят оттам
Внимавайте

# 81
  • софия
  • Мнения: 25 744
С нищо от описаното не мога да се съглася. И отзиви със снимки има, и описание. Вероятно не на всичко, но когато поръчвам търся и чета.
Всичко, което до момента съм поръчала и получила, е като описаното и снимки от отзиви.
Същите проблеми има и в Али, ако не четеш, а се хвърлиш на най-евтиното.
Предимството в сравнение с Али е бързата и проследима доставка.

Трябва да се внимава навсякъде при пазаруване в нета.

# 82
  • Мнения: 1 034
Аз, като ви предложих да снимате покупките, вие не ме отразихте, ето сега има разлики в мненията!
BlushBlushBlushFlowers Hibiscus

# 83
  • софия
  • Мнения: 25 744
Какво да снимам, като това, което съм получила, е като снимките на продавача и снимките в отзива за продукта?
Би било полезно да се качват снимки, когато има разминаване с описаното, да се дават лошите търговци.

Всъщност, получих протектор за телефон, който не е за моя модел, въпреки че поръчах за него. Но това ми се е случвало и в Али - получавала съм каишка за часовник, която не е за моя модел. И в двата случая полученото отговаряше на описанието, просто не са поръчаното. Подобни грешки се случват във всеки сайт. Получавала съм кофти артикул от Амазон, от Али имам кофти робот за прозорци, който се бъгна след по-малко от 5 ползвания. Пазарувам основно през нета, от какви ли не сайтове, какво ли не, вкл. техника, предпочитам това пазаруване, повече от 15 години. Но не влизам да купя най-евтиното, най-препоръчваното, от продавачи с малък/лош рейтинг, а чета отзиви, описание.

Не отричам негативния опит, нямам полза да промотирам пазаруване от тему. Стоките, които са в него, не се различават от тези в Али, но асортиментът е по-малък. Все още нямам опит, ако има проблем. За мен той има някои предимства пред Али. Ще продължа да го ползвам, по начина, по който пазарувам и в другите сайтове. Против генерализирането съм.

Последна редакция: пт, 20 окт 2023, 09:22 от zvаnchе

# 84
  • Мнения: 1 815
Не разбирам желанието на хората непременно да репликират постове,започвайки с думите "Не съм съгласна с нито едно от написаното по-горе".
Значи,аз си нямам друга работа и съм седнала да критикувам ей така ,само от желание да бъда интересна,но това,което пиша въобще не отговаря на истината
В тези сайтове не се купуват само дрехи,обувки и дрънкулки
Някои хора работят с артикулите,които се продават там
Разбира се,че има проблеми и в другите сайтове,не отричам
Но в този точно четири пъти поръчвам кристали и камъни за декорация,с които работя и всеки път пристига стока,която не отговаря или на цветовете,които са на снимките,или на размера на поръчаната стока
И не,за моите поръчки няма отзиви на реални клиенти-съжалявам,че Ви противореча Звънче
Предния ми  пост е с цел да помогна на пазаруващите от ТЕМУ,защото има статии за измамени купувачи
Както вече писах-всичко си идва навреме и без проблемите с митниците например,както е обикновено при покупка от трети страни,ако не е през официалните онлайн платформи
И още един недостатък-никъде не мога да изтегля фактура за закупената стока от името на фирмата си.
Да,дава ми възможност да разпечатам поръчката,но без да има опция за името на купувача
Това го пиша,за който се интересува и пазарува стоки във връзка с работата си,не само за покупки на промишлени стоки

# 85
  • Мнения: 867
Аз да ви предупредя и за друго, като си оставям вратичка да пиша при благоприятно развитие на нещата.
Както ви писах по-рано,върнах продукти за малка сума според инструкциите на сайта. Имам документ от Спиди. Стоките са получени още следващия ден в склад в София. Днес получавам съобщение,че заявката ми за връщане е анулирана, защото не съм върнала артикулите в срок(  14 дни по спомен) Веднага писах на спорта и според системата им,няма отразено връщане и ми искат тракинг номер. Снимах им разписката от Спиди и чакам. Предполагам,че в някой момент ще се появят нещата или просто ще ми пратят ваучер ( за двадесетина лв връщам артикули), но е малко не сработена системата. Да си имате едно на ум. Артикулите върнах, защото макар и евтини,не си струват парите.

# 86
  • софия
  • Мнения: 25 744
... Значи,аз си нямам друга работа и съм седнала да критикувам ей така ,само от желание да бъда интересна,но това,което пиша въобще не отговаря на истината
Категорично никъде не съм написала подобно нещо и не това е смисълът, вложен в написаното от мен.
Не репликирам, не отричам негативен чужд опит (това вече го написах, мисля), а изказвам моите впечатления на база личен опит, давайки примери.

В тези сайтове не се купуват само дрехи,обувки и дрънкулки
Някои хора работят с артикулите,които се продават там
Разбира се,че има проблеми и в другите сайтове,не отричам
Но в този точно четири пъти поръчвам кристали и камъни за декорация,с които работя и всеки път пристига стока,която не отговаря или на цветовете,които са на снимките,или на размера на поръчаната стока
И не,за моите поръчки няма отзиви на реални клиенти-съжалявам,че Ви противореча Звънче
Предния ми  пост е с цел да помогна на пазаруващите от ТЕМУ,защото има статии за измамени купувачи
Както вече писах-всичко си идва навреме и без проблемите с митниците например,както е обикновено при покупка от трети страни,ако не е през официалните онлайн платформи
И още един недостатък-никъде не мога да изтегля фактура за закупената стока от името на фирмата си.
Да,дава ми възможност да разпечатам поръчката,но без да има опция за името на купувача
Това го пиша,за който се интересува и пазарува стоки във връзка с работата си,не само за покупки на промишлени стоки
Не ми противоречиш, потвърждаваш написаното от мен. Вече написах, че генерализирането, което беше направила в предходния си пост, не е обективно впечатление. Дяволът е в детайлите. Този ти пост е наистина полезен, защото си описала конкретни проблеми, част от които може да нямат отношение към друг.

За да е полезно за всички, би било добре този, който ще пуска следващата тема, да обобщи подобни конкретни съвети и проблеми в първия пост.
Скрит текст:
За да не ме заподозрете, че имам подобно желание - нямам нито желание, нито време да пускам темата. Мога да помогна да се оформи първия пост, но не и да пускам тема.

# 87
  • Мнения: 611
Публикувам част от продуктите, които получих. Изключително доволна съм- отговарят на снимките в сайта. Единствено една детска играчка дойде счупена, но ме съмнява, че куриера на Спиди я е счупил, тъй като и друг път чупливите неща при него са на сол.

.

# 88
  • София
  • Мнения: 274
Здравейте, вече доста поръчки направих откакто пуснах темата и стигнах до извода, че 9 от всеки 10 поръчани продукта са не просто некачествени, а направо пълни болклуци. Дори да изглеждат като на снимките, то пък качеството е срамно ниско. Бързо се чупят и късат. Мисля повече да не купувам оттам. А по въпроса с плащането- плащам с дебитна карта дна уникредит, като в онлайн банкирането на уникредит има опция картата да бъде временно заключена, за да се предпази от кражби. Когато искам пак да платя, я отключвам пак през приложението. Ползвам тази карта само за онлайн плащания. Отделно имам втора карта към същата сметка, която държа отключена и Не ползвам за онлайн пазаруване. Може би за тези от вас които са на уникредит, това е по-удобно отколкото всеки път да правите еднократни карти? Иначе аз си се връщам към амазон.

Последна редакция: пн, 23 окт 2023, 12:11 от meoww

# 89
  • Мнения: 2 386
Получих си поръчката за 10 дни. Дребни неща, доволна съм.
Само коледната тениска размер S е голяма Sad
Ще трябва да и търся собственик.

Общи условия

Активация на акаунт