Помощ, относно Apple ID

  • 983
  • 21
  •   1
Отговори
  • Мнения: 271
Здравейте! Преди около две години използвах временно Iphone и си бях направила Apple профил. При направата на профила, задължително трябваше да впиша номера и кода на кредитната си карта, в случай, че използвам Apple платени продукти, плащането да става автоматично чрез нея. След това минах пак на Андроид и не съм влизала в Apple акаунта си от дълго време. Междувременно си поднових кредитната карта. Сега се опитвам да вляза в Apple профила си, който си е активен, но като задам име и парола, автоматично ми изписва номера на старата ми карта, на която трябва да впиша секюрити кода, за да се логна. Проблемът е, че тази карта не е активна, и аз не мога да си вляза в профила. Нямам и опция да я актуализирам преди да си вляза в акаунта. Опитах да се свържа в сайта на Apple за съпорт, но и там без логване не може. Не искам да си правя нов Apple акаунт. Моля, за съвет към кого да се обърна и как да разреша проблема. Много ще съм ви благодарна, ако успеете да ми помогнете!

# 1
  • София
  • Мнения: 16 199
 С извинение за английския, ето как става през браузър:

Use your Apple ID to sign in to Apple websites. iCloud.com - Use iCloud from anywhere by signing in to iCloud.com with your Apple ID. Apple Account - Manage your Apple ID by signing in to appleid.apple.com with your Apple ID.

# 2
  • Мнения: 271
С извинение за английския, ето как става през браузър:

Use your Apple ID to sign in to Apple websites. iCloud.com - Use iCloud from anywhere by signing in to iCloud.com with your Apple ID. Apple Account - Manage your Apple ID by signing in to appleid.apple.com with your Apple ID.

Благодаря Ви за отговора. Направих опит като вписах ID и парола, но ми изписва "Failed to verify your identity. Try again"
Опитвам пак, но не става. Sad

# 3
  • София
  • Мнения: 16 199
Ново ID с нов мейл в него. Друг начин не виждам.

# 4
  • Мнения: 5 282
Според мен пробвайте през съпорта отново. На мен ми помогнаха да отключа заключен поради кражба акаунт. През браузър станаха нещата.

# 5
  • Мнения: 271
Според мен пробвайте през съпорта отново. На мен ми помогнаха да отключа заключен поради кражба акаунт. През браузър станаха нещата.
Потърсих да се свържа със съпорта, но изисква логване, а на мен реално това ми е проблема, че не мога. Не мога да намеря начин как да се свържа с Apple без логване.

# 6
  • Плевен
  • Мнения: 1 615
Ако влезеш в настройки и  apple  ID и забраниш използването на картата оттам?Опитва ли?Аз съм забранила и вече ме пита ако има платена услуга.

# 7
  • Мнения: 271
Ако влезеш в настройки и  apple  ID и забраниш използването на картата оттам?Опитва ли?Аз съм забранила и вече ме пита ако има платена услуга.

Не съм пробвала, но къде точно да вляза в настройки?
И мога ли да ги променя преди логване?
Поздрави!

# 8
  • Марс
  • Мнения: 616
Обаждате се на apple и обеснявате за проблема. Тъй като и новата карта е на ваше име ще можете да докажете, че сте вие.

# 9
  • Мнения: 271
Обаждате се на apple и обеснявате за проблема. Тъй като и новата карта е на ваше име ще можете да докажете, че сте вие.
Кой е номера на Apple, на който трябва да се обадя? Съпортът, с който ще се свържа в БГ ли е, или Щатите? А знаете ли колко биха ми таксували обаждането, ако е от Щатите?

Последна редакция: сб, 21 окт 2023, 09:04 от tany

# 10
  • Марс
  • Мнения: 616
В БГ няма съпорт, номера има в гугъл (пишете apple support - има и европейски номера, може да пробвате някой  ), как ще ви таксуват - не мога да кажа. Успех!

# 11
  • Мнения: 110
Здравейте, моля за помощ.
Дъщеря ми ползва Android телефон, но този месец са й начислени 150,00 лв - 9 броя Appel Store услуги.
Мобилния ни оператор А1, каза да пишем на съпорта на Apple ,зачестили подобни случаи напоследък и сторнирали таксите.
След като не ползвам Apple услуги какъв ID да посоча или да създам нов?

# 12
  • Марс
  • Мнения: 616
Напишете телефонния номер на който са начислени услугите, с българския код отпред. Ако нямате ИД, за да им пишете направете ново.

# 13
  • Мнения: 110
You must use an Apple ID that has previously been used in the store. Sign in again with another Apple ID. 
Трябва да използвате Apple ID, който преди това е бил използван в магазина. Влезте отново с друг Apple ID.
При опит за регистрация в Apple support ми изписва това.

# 14
  • Марс
  • Мнения: 616
Имате ли регистрирано apple id? Трябва да имате регистрирано apple id , за да им пишете. Регистрирате се от тук , избирате си страната и след това им пишете. Вероятно ще искат да говорят по телефона с вас.

Скрит текст:

Общи условия

Активация на акаунт