Пазаруване от LC Waikiki - тема 9

  • 22 077
  • 318
  •   1
Отговори
# 30
  • sofia
  • Мнения: 1 474
Имах проблем със сайта, опитах се да се обадя на кол центъра, телефон не е достъпен вече, попълних контактната форма, описах проблема и след 15 мин всичко беше оправено. Може би вече това ще е начинът да се комуникира. Това, което подадох като сигнал ми излезе в съобщенията в профила.

# 31
  • Мнения: 47 982
Аз редовно им пиша през контактната форма. Отговарят и разрешават случая, но сайта не оправят:joy:

# 32
  • Мнения: 2 070
На тези мизерници не стига че са ми пратили пратката в друг град, ами и кол центъра развален. Контактната форма също никаква я няма. През Месинджър чак успях даде свържа, не може ли да променят, мога аз и то с такса.
Въпреки че е платена, да си я прибират след 7 дни и дано си ми върнат парите 👎

# 33
  • Мнения: 91
На тези мизерници не стига че са ми пратили пратката в друг град, ами и кол центъра развален. Контактната форма също никаква я няма. През Месинджър чак успях даде свържа, не може ли да променят, мога аз и то с такса.
Въпреки че е платена, да си я прибират след 7 дни и дано си ми върнат парите 👎

Ee, как ти?
Миналата година така поръчах от Емаг в София, а трябваше в Бургас и звънях на куриерската фирма и те ми казаха, че само изпращачът (без значение фирма ли е или частно лице) може да я пренасочи в друг град!!
Пробвай пак да се свържеш с тях.

# 34
  • Мнения: 2 740
Върнаха ми веднага парите с пристигане на артикула, за който писах онзи ден.
Изпратих без лист за връщане, бях го хвърлила, писах в свободен текст проблема, номер и дата на поръчката.
От нашия съпорт - без отговор, бях ги помолила да ми съдействат за документ за връщане.

# 35
  • Мнения: 1 662
Аз направих поръчка тази вечер. Няма безплатна доставка, но имаше допълнително намаление. Даде ми два пъти грешка при плащане с карта, накрая го пуснах с наложен но не поиска пари за това.

# 36
  • Мнения: 476
Жалко, че нямат парфюми вече

# 37
  • Мнения: 2 236
Днес пак има колело на късмета. Имам код само за 15%, някой има ли по-голям процент? Благодаря.

# 38
  • Мнения: 36 486
То май няма по-добра отстъпка сега - ето един код (няма да го ползвам):

# 39
  • Мнения: 737
отстъпка -10%  - N2I2NZHOJN
купете 3 или повече продукта -10% - RI25VBJSKF
похарчете 60лв и вземете 10лв отстъпка - GMWGS9PGMI

# 40
  • Мнения: 2 740
Случвало ли ви се е да посочите доставка до офис, но системата им да го отчита до адрес.
Имам две поръчки, последните дни, играх си и попълвах изкачащите менюта за да е  до офис, но не е отчетено така.
Одеве като ми се обади куриер се зачудих, после проверих и са ме отчели до адрес, а аз изрично се мотах при поръчка до офис.

Знае ли някой за какво да внимавам, че да не ми пращат, както съм посочила?


И сега погледнах, получих от това детско - пише, че не се пере. Искам да го изпера, не ми е Ок така https://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG/product/LC-WAIKIKI/%D0%B1%D0%B … 2/6383816/3015755
Как процедирате с подобна материя?

Последна редакция: вт, 21 ное 2023, 10:34 от Щефи

# 41
  • Мнения: 288
И сега погледнах, получих от това детско - пише, че не се пере. Искам да го изпера, не ми е Ок така https://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG/product/LC-WAIKIKI/%D0%B1%D0%B … 2/6383816/3015755
Как процедирате с подобна материя?

Страхотно космонавтче! Аз пера такъв тип мембрани и изолации на програма за вълна (която джурка прането вътре, а не го върти), на 30 градуса макс, важно е да има центрофуга накрая, за да го изцеди добре и след това го слагам да изсъхне на закачалка. Nerd

# 42
  • София
  • Мнения: 546
Случвало ли ви се е да посочите доставка до офис, но системата им да го отчита до адрес.
Имам две поръчки, последните дни, играх си и попълвах изкачащите менюта за да е  до офис, но не е отчетено така.
Одеве като ми се обади куриер се зачудих, после проверих и са ме отчели до адрес, а аз изрично се мотах при поръчка до офис.


ДА, точно с пратката ми от миналата седмица. НЯколко пъти проверявах адреса, защото все не ми даваше офиса  на Еконт там където живея ( а той е само един). Няколко пъти се налагаше да набирам отново инфото в страницата, и за това съм 100 % сигурна че дадох адрес на офис.

Получвам съобщение днес от Еконт да очаквам куриер на адрес. Отварям да видя адреса и изненада - в сайта се е получила някаква комбинация от улицата на адреса за фактуриране и не зная как  - населено място - Кремиковци. Пренасочих за моя сметка до офиса в Божурище.
Направих запитване към LCW, ако се наложи да връщам как ще се процедира. Кой ще плаща връщането? От кой офис ще е изпращането?
ПОлучих доста груб мейл, в който пише, че за последен път щели да направят компромис, и да се свържа с тях да ми обяснят как да процедирам. В поръчката от миналия месец те бяха объркали нещата ( не бяха пратили необходимите документи за връщане).

Ако няма някакви много добри попадения определено ме отказват да поръчвам от сайта.

И за да не е само мрънкане - вчера точно се чудех дали да не поръчамна това яке за сина https://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG/product/LC-WAIKIKI/%D0%BC%D0%B … 5/6473564/3081179,
а те с баща му отишли по същото време в  реален мгазин и го купили със същото намаление, както в сайта. Хубаво е.

# 43
  • Мнения: 2 740
Благодаря. Не знам вече какво целят, да ни откажат като клиенти или да наложат такси независимо, че за момента има вратичка да ги избегнем.
Ясно е, че се пренасочихме повечето към доставка до офис, но и така не са съгласни.
Ще им пиша, не се надявам да ме отразят.

Emilova, да, симпатично гащеризонче, пасва  идеално и на момче, десена си е унисекс

Edit
Допълвам си поста от вчера, писах им за проблема с мястото на доставка - вместо офис, домашен адрес. Резултата е отменена поръчка и без коментар.
Имайте го предвид.
Сега поръчах отново и пак вместо офис ми отчита до адрес. Следя само нещо крайно изгодно евентуално и не се занимавам, няма смисъл.

Ако някой има опит на кой мейл на международен отдел да споделя впечатления от поддръжката в България, нека сподели

Последна редакция: ср, 22 ное 2023, 10:06 от Щефи

# 44
  • София
  • Мнения: 3 167
При мен се получи същото. Много време си играх да пусна поръчка до офис, доста време чаках, да получа нещо на телефона и като влязох да вида, до адрес и то на името на синът ми. В момента синът ми не е в Бг и телефонът му е изключен. Все пак успях да намеря куриера и да получа поръчката.
В момента намалението е добро, но ако сложите един артикул, дава по-голяма отстъпка. Сложите ли втори, намалява отстъпката. Поне доставката е безплатна и може всичко с отделни поръчки. Но как да е до офис, не мога да кажа. Примирих се, поне изтрих опцията за получател да е синчето.

Общи условия

Активация на акаунт