Отговори
# 75
  • Мнения: 4 814
Явно не сте в България. Питаше се за кола в България. Отговаряме. Тази сутрин пак поне пет дизелови коли видях, които се мъчеха да запалят и да потеглят.

# 76
  • Мнения: 591
Явно не сте в България. Питаше се за кола в България. Отговаряме. Тази сутрин пак поне пет дизелови коли видях, които се мъчеха да запалят и да потеглят.
Ако е някой стар дизел, може да имат грижи в студеното време. По-новите двигатели нямат проблем. От 2005г карам нафтовици и не съм имала никакъв проблем през зимите.

# 77
  • Мнения: 392
За да има проблем с паленето или е някой 20 - 25 годишен боклук или няма акумулатор или е зареждал нафта разредена с вода. Никой съвременен автомобил няма проблеми с паленето дори при -20.

# 78
  • Мнения: 2 945
Ако е поддържан правилно двигателя и акумулатора е изправен няма да има проблем с паленето, ако не е, то си е вина на собственика. И бензини имат проблеми с паленето зимата когато са зле поддържани, още повече ако са с евтина газова уредба.

# 79
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 565
Мине се не мине и някой твърди, че темата е само за коли в България. Що? Аз и в Бг съм имала и карала коли, мога ли да вземам отношение по някои въпроси?
Питах добронамерено, ама, като нямаш отговор, и заяждането става.
Относно дизелите, дето се мъчат да запалят пък- смях в залата. Понеже само в Бг има дизели и студ.

# 80
  • София
  • Мнения: 6 311
Изместваш въпроса. Ставаше въпрос за качеството на горивото и проблемите произлизащи от това. А разликата между него и това, от Драгоман, на запад е огромна. Сега, макар и не розово, положението се ядва. Имаше период в който горивата и особено дизела беше отвратително. Почти навсякъде. И можеше да повлияе на автомобила, не само ако е дърт дарак.

# 81
  • Мнения: 303
Няма значение дали е нов или стар автомобил,обслужван или не, значение има дизела. Навремето бензиностанциите продаваха най-евтинината нафта и при минусови температури, тя ставаше като смола заради парафина в нея, а не заради водата. Имаше всякакви бабешки илачи за такива моменти, добавяне на бензин, газ, разни добавки и мн други. Така няма значение от колата, тя си палеше безпроблемно. Сега почти във всеки дизел по бензиностанциите има добавки и този проблем със замръзнало гориво липсва.

# 82
  • Мнения: 4 814
Не знам дали за 3-4 години са се променили нещата, но дизел, зареден от селската ведомствена бензиностанция на кооперацията (държат там да е с високо качество, защото е за скъпите им трактори и машини), се усещаше с осезаема разлика спрямо такъв, зареден от доста бензиностанции, вкл. на големи вериги.

По-назад бях писала в темата, че колата ми не пали - смених акумулатора и както предполагах, това беше проблем. Имаше съвети как нямало нужда, да се зареди, за какво да давам пари - не е така. И това с поддържането го има, но ми се струва, че качеството на горивата все още не е чак пък толкова добро.

За дизела екологичните ограничения ще стават все повече, така че за стара кола не е най-добрият избор.

# 83
  • Мнения: 1 048
Здравейте на всички!Имам фиат пунто 1.2 2001 г. С Ел.хидравлика .Много здрава кола и обикновено ме слуша,не наливам в нея кой знае колко средства и ми е евтина за поддръжка. Сега,обаче,в студените сутрини ми затяга волана,светва сити режима и не мога да карам,волана се върти с усилие.
Въпросът ми е има ли някакъв проблем или това им е слабото място,както твърди моя приятел?Благодаря!

# 84
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 578
Въпросът ми е има ли някакъв проблем или това им е слабото място,както твърди моя приятел?Благодаря!
Е то пак може да му е слабо място в смисъл че това се разваляло често, съмнявам се че излизат от завода с бележка да се карат само лятото.

# 85
  • Мнения: 1 048
Въпросът ми е има ли някакъв проблем или това им е слабото място,както твърди моя приятел?Благодаря!
Е то пак може да му е слабо място в смисъл че това се разваляло често, съмнявам се че излизат от завода с бележка да се карат само лятото.
Да де,ама той ми казва,че всички с електрическа хидравлика трудно карали зимата 😂Идеята ми е ако нещо се е счупило да си купя нова част,ама какво е това нещо не знам 😁

# 86
  • Мнения: 12 237
Закарай си автомобила в сервиз, имаш проблем и той може да няма нищо общо с температурите в момента.

# 87
  • Мнения: 41 659
Абе, какво значи "електрическа хидравлика"? На мен ми звучи като "дървено желязо"...

# 88
  • Мнения: 2 945
Значи, че е с електрическа помпа, а не с ремък към двигателя.
Най-вероятно или помпата е почнала да сдава багажа, или маслото на хидравликата е за смяна, или и двете. А може и други проблеми да има, като течащи уплътнения.
От студа маслото става по-гъсто и помпата се мъчи. Случва се при всякакви марки и модели.

# 89
  • Мнения: 573
Здравейте на всички!Имам фиат пунто 1.2 2001 г. С Ел.хидравлика .Много здрава кола и обикновено ме слуша,не наливам в нея кой знае колко средства и ми е евтина за поддръжка. Сега,обаче,в студените сутрини ми затяга волана,светва сити режима и не мога да карам,волана се върти с усилие.
Въпросът ми е има ли някакъв проблем или това им е слабото място,както твърди моя приятел?Благодаря!

Отиди на сервиз който е запознат с Фиат. Проблемът няма да отшуми, дори да изчезне ще е за кратко. Най-често дефектират двете релета в електромотора, пука се спойката с платката. Сменя се електромоторът или се презапояват крачетата на релетата. След това е сензорът за усукващ момент (торк сензор), сменя се кормилната колона. Успокоителното е че за Фиат тези неща са осезаемо по-евтини от други марки в тоя клас като хюндай например, и не е нужно да се прекодира новата част.

Общи условия

Активация на акаунт