Технополис - опцията "за вземане от магазин" не става за нищо

  • 943
  • 7
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 14 486
Имайте едно наум с поръчките за вземане от магазин от Технополис. Аз чаках месец и останах с пръст в уста.

На 29.12. поръчах два телефона от брошурата им. Чакам и периодично, почти всекидневно, проверявам статуса на поръчката си - необработена. Питам ги по пощата наред ли е всичко с поръчката - да, чакайте. В един момент получавам НА ПОЩАТА си уведомление, че е обработена и да чакам известие да отида да я взема, не се знае кога. Чакам, нищо. Днес проверявам - "нямате поръчки". Пиша им писмо "какво става, мина месец!" - "ами колегите са Ви звънили, не сте вдигнали и са анулирали поръчката". Контрата за съжаление е у мен, имам някакви обаждания от два непознати номера от последните три дни, които явно не съм ги видяла, защото може би телефонът не ми ги е показал или съм ги проспала, имах и едно, на което звънях и никой не вдигна. Ама добре, бе, може ли да сте толкова... не знам - пращате мейл да чакам, защо не пратите и мейл, че поръчката е готова? Може ли такава малоумна организация!
Нямам основание за претенции, обаче няма да ги ползвам повече. В близките години не мисля и от физически и какъвто и да било магазин техен да си купя и едно болтче даже, един прост кабел или каквото и да е. Ясно, че се правят грешки, всички правим, ясно, че не може да се угоди на всеки, ясно, че всички подобни магазини действат така, но ме е яд.

Последна редакция: сб, 27 яну 2024, 17:53 от Магдена

# 1
  • Враца
  • Мнения: 2 670
Пък, гаранционното им обслужване какво е ....

# 2
  • Мнения: 14 491
Преди няколко месеца майка ми си купи телевизор с доставка до магазин, да около седмица отне доставката, но нямаше проблем.

# 3
  • Мнения: 14 891
Аз мисля, че имаш основание за претенции. Някъде писано ли е какво уведомление да чакаш? Ако не е, значи очакваш по същия канал, демек мейл. Плюс това при съществуващия спам по телефона е абсолютно неадекватно уведомлението да е с телефонно обаждане. Другият абсурд е да ти анулират поръчката в такива условия.
Апаратите очевидно са в магазина. Аз бих се заяждала , докато ми потвърдят, че телефоните са там, и не бих ги взела накрая.

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 14 486
Не, в уведомлението за приета поръчка не пише, само пише, че ще ме уведомят.  Когато им писах първия път, в отговора написаха телефон или смс. Не ми се занимава за под 10 на сто разлика в цената и несигурен резултат, поръчах ги същите от други места, изкарах си яда в мейли, и така. Wink

Последна редакция: нд, 28 яну 2024, 13:24 от Магдена

# 5
  • Мнения: 10 614
Аз да добавя, че услугата "поръчване по Вайбър/телефон" също не става за нищо.

Пиша на вайбър, чакам час и половина, няма отговор, пиша "работите ли днес?", пак няма отговор и накрая звъня в магазина на телефона от вайбър. Тоя дето вдига си няма хал хабер за доставката на еди кой си продукт и ми заявава, че не може да се достави. Заинатявам се аз и искам да пита колега, който организира доставките до адрес. Мрън-мрън, подава телефона на колежка (то било колега, ама както и да е). Разбираме се, имат го наличен, ще чакам обаждане половин час преди да дойдат до адреса. Все пак едрогабаритен уред, трябва да се предвиди кой и как ще го изкара от апартамента и кой и как ще вкара новия. Сам мъж не може да го вдига. Чакаме уж обаждане, ония ми се обаждат, когато вече са пред входа. Ами добре, искам да платя с карта. Не може. Пост-терминал не работи. Еми сега? Нямам пари. Ако ми се бяха обадили половин час по-рано, да отида да изтегля. Отказах се да тегля. Отидохме направо в магазина да платим на пост терминала.
Отваряме да видим новия уред, поръчан по телефона. И сърпрайз! Ама той има различно затваряне! Не го ща! Айде сега връщай уред! Сменяй уред... Избрах аз друг уред на място в магазина. Искат ми документите за първия - ама тези документи не са за поръчка по телефона! Объркали са ви документите. Мен какво ме интересува?! Искам да си сменя уреда! Търсим пак колегата с женския глас, пък той излязал в обедна почивка, да яде... Та трябваше да кисна в магазина, да го чакам да се наяде... Щото видиш ли, няма друг колега... Стигаме до касата. И оная почва да смята разликата, а тя беше 10 лв. И ми обявява някаква огромна разлика за доплащане. Викам колко струва новия уред? Олеее, ама добре че го забелязахте, че съм ви включила и доставка 50 лв... Сега ще трябва да сторнирам и да започнем отачало... Smile Айде пак цялата процедура с подмяна на документите отначало... Омръзна ми, ви казвам... И накрая "чакайте доставка до 18 ч..". Т.е., да стоя аз цял следобед вкъщи да чакам доставката?! И разбира се, се обадиха когато бяха кацнали пред входа, та айде пак същия проблем... Намери точно в същия момент кой ще смъкне първия и ще качи втория уред. Щото видиш ли, нямат услуга за качване до 1-ви етаж... Трима човека идва с буса, за да ти оставят уреда пред входа... Същите тия трима, ако си носеха една количка и взимаха по 20 лв на етаж, щяха да имат добра бонусна система.

Черешката на тортата беше когато след 3 дни получих отговор на вайбър "Днес работим". Joy



Гифчето е на котка, която докато чака си пили ноктите. Laughing

Последна редакция: нд, 28 яну 2024, 13:48 от amy_nka

# 6
  • Мнения: 9 442
Преди Коледа, на 22 или 23 декември пускам през сайта на Технополис онлайн заявка за сушилня на изплащане през ТБИ и Париба. От Париба още на момента ти съобщават дали си одобрен или не. При ТБИ обаче не е така, звънят на 27, да, точно така, 27 декември и казват "пригответе си личната карта". Казвам, ама аз вече си закупих стоката, чакам ви почти седмица, а вие не се свързвате с мен, и така разговорът приключи. След около 2 часа отново звъни една кака и вика, добър ден, имате заявка, пригответе си личната карта. Разбрахме се, че стока на лизинг няма да взема и повече не звънна.
Цялата тази история ме навежда на мисълта, че от Технополис (имам профил и се кандидатства за лизинг през него) не подават навреме информацията в кредитните институции.

# 7
  • Мнения: 274
Пълен фарс е тази опция и като цяло обслужването им. Поръчвам микровълнова с получаване от магазин. Не беше в натоварено време - черен петък или около декемврийските празници. След 3 работни дни получавам заветното уведомление, че поръчката е готова за взимане. Отивам в магазина - не е готова, госпожа, казват. Показвам си съобщението. Нищо не произтича. Освен това точно до информация двама техни служители се подпират. Аз полудявам докато ги гледам как са на лафче. Питам - имате ли я в наличност, поне да си я взема, така и така съм дошла. Имат я. Взимам я, минавам на касата, ползвам я 2 седмици, и получавам обаждане с арогантен тон, че не съм си взела поръчката и ми я анулират. Изсмях им се и без много обяснения им казах, че микровълновата е вкъщи от 2 седмици и я ползвам.

Абсолютно нелепи са. Бих си спестила следващ път пазаруването от там.

Общи условия

Активация на акаунт