Ролята на мениджъра в обучението на персонала

  • 822
  • 20
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: X
Да, аз знам за какво става въпрос. В чужбина съм правила инструкраж и обучение изцяло онлайн за пицария.
 Влизаш с потребителско име в системата и започваш. Има клипове и после решаваш тест.

# 16
  • Мнения: 14 847
Мисля, че надценяваш възможностите на бранша. Това е транзитна работа и като такава не се възприема за важна и изискваща усилие от служители от рода на студенти, ученици и прясно завършили. Дори хората, които така и така ще в вършат цял живот поради липса на други умения, не си дават зор. Както сама си забелязала, старите касиери са видели някакъв чалъм и го прилагат, просто защото са го усвоили доста преди протокола.
Щом те влече, Гугъл драйв е прилична безплатна платформа, а днес всеки има смартфон. Единствено не може да пускаш тестове там, но не видях да искаш такава опция, други я коментираха.
Ама пак казвам, надценяваш перспективите.

# 17
  • Мнения: 4 009
 
Ами, ако в този бранш обученията не сработват и не дават желаните резултати, тогава какво остава да се направи - набиване на канчета, когато омажат нещо за 10-ти път, след като 20 пъти им е било обяснено как се прави иии друг вариант какъв има? Или просто да се приеме, че в този бранш повечето хора обикновено не се отнасят особено сериозно към дейността? Нито става все да има караници и скандали, нито пък да остави човек на самотек нещата.

Няма какво да направиш. Това е временна работа, която за 99% от работниците ти е нещо, което те не искат да вършат, но е най-лесно и е съвместимо с ученето им. Не действа нито един вариант от изброените от теб, защото човекът просто му писва и напуска - касиерки търсят навсякъде и ще го вземат във всеки първи Лидъл, Кауфланд или Макдоналдс. Сложно е с младия персонал в момента и съвет не мога да ти дам. Единственото, което ги жегва е заплатата, абсолютно нищо друго.

# 18
  • Мнения: 14 847
Вариант е да намериш начин да обвържеш бонус с доказано прилагане на протокола. За целта обаче трябва да си сигурна, че протоколът води до определени лесно измерими резултати. Ако успеят да достигнат резултатите с чалъм, супер, в общия случай е обратното. Не знам какво обаче би могла да мериш, без да влагаш допълнително, освен обслужени клиенти за единица време, ако го позволява софтуерът.

# 19
  • Мнения: 266
Кои са тия 'дето почват като касиери с цел каквото и да било развитие? Работи се или от ученици (щот никъде другаде не ги взимат още), или от възрастни хора на които по някаква причина им трябват лесни пари или стаж. Не се занимавай излишно с глупости, най- малкото за касиерската заплата никога не биха се навили да четат.

# 20
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 089
Ако не си част от голяма верига, забрави.

Общи условия

Активация на акаунт