Проблем със Спиди

  • 1 303
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 111
Здравейте, вчера изпратих пратка до автомат на Спиди. Днес проверих товарителницата и ми излезе, че пратката е в офис, а не автомат. Звънях, за да попитам какво се случва и ме уведомиха, че автоматът е бил пълен и са оставили пратката до най-близкия офис (сложили са и доставка, която е за офис, а не автомат). Попитах служителката дали ще оставят пратката в автомат, когато има място и тя ми каза, че пратката ще остане в офис, освен ако не реша да я пренасоча и съответно да си заплатя допълнително за услугата. Как бихте реагирали в такава ситуация?

# 1
  • Melmak
  • Мнения: 3 065
Редовно ми се случваше това през декември. Скарах се на една кака в кол центъра и ми пренасочиха пратката. На следващия ден беше в автомата. Разбирам, че няма място всеки път, ама да ми обясняват как можело само 1 пренасочване, при условие, че проблемът е в тях, просто не става. Звъни и се разправяй.

# 2
  • Мнения: 170
Имах подобен проблем. Пратка за автомат оставена в офиса, пренасочих отново до автомат - пак нямало място и пак беше в офиса. Карах се с тях 15 мин, да им обяснявам, че техния проблем не може да е мой проблем, ама всуе. Наложи се да отида до офиса, за да си взема пратката.

# 3
  • София
  • Мнения: 35 141
Ей така трябваше да платя 26 лв доставки, отказах поръчката и се извиних на продавача.
Исках да му преведа 10 лв, но той отказа и каза, че ще си ги търси от тях.
Търсете компенсация, имате право.

# 4
  • Мнения: 480
при положение че вината е тяхна, би трябвало да премахнат допълнителната такса, която са начислили. звънете и говорете. около и малко преди 9 сутрин е лесно свързването с оператор и като че ли са по-отзивчиви...

# 5
  • Мнения: 779
Имах подобен проблем. Пратка за автомат оставена в офиса, пренасочих отново до автомат - пак нямало място и пак беше в офиса. Карах се с тях 15 мин, да им обяснявам, че техния проблем не може да е мой проблем, ама всуе. Наложи се да отида до офиса, за да си взема пратката.
Имате ли техен тел. номер, който не започва с 0700?

# 6
  • Melmak
  • Мнения: 3 065
Имах подобен проблем. Пратка за автомат оставена в офиса, пренасочих отново до автомат - пак нямало място и пак беше в офиса. Карах се с тях 15 мин, да им обяснявам, че техния проблем не може да е мой проблем, ама всуе. Наложи се да отида до офиса, за да си взема пратката.
Имате ли техен тел. номер, който не започва с 0700?

02 448 5800


Има един ап, който се казва 0700. Потърсете и си го изтеглете. Дава алтернативен номер на много места, болници, фирми и тн.

# 7
  • Мнения: 779
Благодаря, hechicera! Flowers Hibiscus

# 8
  • Мнения: 1 216
Точно същият проблем имах днес. Получих съобщение, че пратката ми е в офис на Спиди при положение, че съм заявила до автомат. Звъннах да питам и казвам не съм уведомена за такъв вариант. Ами то си пишело на страницата на Спиди, че ако няма място, ще ти пренасочат пратката към най-близкия офис. Е, вече ако искам до адрес, да доплатя. То и това не ме устройва, но все пак. Казвам им, при положение, че е Ваш проблем, не би ли трябвало една малка компенсация.  Не, то заради такива клиенти, които не си вземали навреме пратките от автоматите, ставало така. Въпросът е принципен, разбирам
че може да няма място, но малко се учудих на наглостта на Спиди. Добре е когато се избира тази опция, да се уточнява, че има и вариант да не стане.

# 9
  • Мнения: 111
Някой знае ли защо пратката излиза 3 пъти като "подготовка за предаване на клиент"? Притеснява ме да не би получателят да е "пренасочил" пратката до същия офис с цел удължаване на срока.



Също така при пренасочване на пратка от получател и последващо невзимане на пратката, ако реша да я унищожа дали дължа две доставки?

Общи условия

Активация на акаунт