Vivacom - абсоютните търгаши!!!

  • 1 017
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3
Здравейте,
искам просто малко да изпусна парата че не знам ония на какво ще ги направя...
Ама можели такова нещо, Vivacom купиха интернет доставчика на родителите ми ( Networks ) и сега има някакви километрични опашки защото всички абонати трябва да подписват нови договори специално с Vivacom. При опит да се прекратят взаимоотношенията с Vivacom най нагло са се възползвали от възрастните ми родители и са ги накарали да подпишат формуляр, че прекратяват предсродчно договора си с Vivacom ( такъв договор не е сключван никога ) и сега трябва да платят три месечни вноски неустойка ( по несъществуващ договор ). Ама това на какво прилича?! Те си бяха много коректни клиенти на Networks в продължение на поне десет години и сега тия от Vivacom си правят каквото си искат, карат хората да чакат с часове и на всичкото отгоре най нагло ги лъжат. Договор с Vivacom никога не е подписван и никога няма да бъде подписан! В договора с Networks никъде не е посочено какво се случва ако компанията бъде продадена. Ние каква страна сме? Нали уж сме в Европейския Съюз? Държава има ли?

# 1
  • Мнения: 2 570
И аз съм бивш клиент на Нетуъркс, по неволя преминала към Виваком.
Ще следя темата с интерес.
Предплатих си за месец, предвид тези еквилибристики, така ни беше посъветвано от Нетуъркс.

# 2
  • Мнения: 25 620
Поискай копие на договора, щом си сигурен, че няма такъв и няма да могат да ти го предоставят.
После жалба, в която обясняваш, че нямаш намерение да плащаш, защото не си техен клиент.

# 3
  • Мнения: 40 931
По принцип когато една фирма купува друга тя купува и активите и пасивите и -  и договорите и, вземанията и дълговете. И сега вие автоматично ставате клиенти на Виваком. Обаче не могат да Ви карат да преподписвате при нови условия, защото Вие сте си изправна страна. Родителите ти не е трябвало да подписват нищо, според мен са ги изнудили. Служителите в офисите са с определени таргети и често ги гонят крайно непочтено.

Последна редакция: чт, 14 мар 2024, 19:00 от Черна станция

# 4
  • Мнения: 6 346
Аз бях в същото положение - бях клиентка на "Онлайн Директ", които преди години бяха купени от "Нетуъркс", а сега "Нетуъркс" се вля във Виваком. Отидох и подадох едномесечно предизвестие за прекратяване и никой не ми е правил никакви проблеми, поне засега. Ще си платя и остатъка от таксата за следващия месец - за първите 10 дни, защото договорът ми ще изтече на 10-и. Изрично казах, че искам да подам предизвестие. Попаднах и на свястна служителка може би (отидох в неделя в мола). Ако родителите ви са казали, че искат да прекратят договора незабавно и освен това са попаднали на непочтен служител (в мобилните оператори ги има много такива), и освен това, като ги е видял, че са възрастни хора, нищо чудно да е станало така, просто се е възползвал от тях, а те са отишли неподготвени (това не оправдава служителя, разбира се). Аз знаех, защото бях попитала предварително, че трябва да подам предизвестие за прекратяване и това и направих.

А те на какъв договор са били - срочен едногодишен ли? Безсрочен ли? Аз бях на безсрочен.

Но освен това, ако те самите не искат да прекратяват, не са длъжни да подписват нови договори с Виваком - изрично пише в съобщението, което разпратиха, че условията остават същите като преди. Няма нужда от нови договори.

Последна редакция: чт, 14 мар 2024, 18:35 от HermioneGr

# 5
  • Мнения: 3
Те са били на 24-месечен договор, но казаха че са ходили няколко пъти до офиси на Vivacom и че нещата ставали много бавно и за час и половина излезли три човека. Искали всички клиенти да подписшат нови договори въпреки че уж всичко било както в старите договори с Networks. За мен това не е редно и най вероятно ще има пак някакви "индексации" и по - добре да си платят трите месечни вноски неустойки. Да, казали са че искат да прекратят договора при положение че изрично им казах че такъв договор няма и само да върнат устройствата. Подписали някакъв формуляр за прекратяване и чак след един месец трябва да ходят пак да върнат устройствата... най вероятно ще ги накарат да го платят и тоя месец. Абсолютни мошеници!!!

# 6
  • Мнения: 40 931
Това според мен е самоинициатива на служителите. Лъжат за да вземат премии. изобщо не е било нужно да ходят спешно да преподписват родителите ти. Нито пък да се отказват всъщност, без да са видели дали е добре или зле. Те си имат договор и са непоклатими по закон.

Иначе когато продадохме вилата на нашите спрях договора без никакви проблеми, даже изобщо не си поискаха сателитната антена, остана си.  Зависи от офиса.

# 7
  • Мнения: 6 346
Да, явно в този офис са прекалено амбициозни, но де факто подвеждат клиентите и не знам дали не нарушават и закона.

# 8
  • Мнения: 1 459
Просто са излъгали въпросните служители на Виваком. Няма никакво задължение за подписване на нов договор. Изрично са го посочили на сайта си - https://www.vivacom.bg/bg/networx
Пускате жалба до Виваком да си направят проверка в съответния офис. А може и до КЗП, да проверят и те какви ги вършат тия търгаши..

# 9
  • Мнения: X
Нагли, като цялата ни държава.Тук както си седиш и изникват все някакви задължения.

# 10
  • Мнения: 12 790
Очевидно родителите ти са били подведени. Иди на място в този офис заедно с някой от родителите ти, виж там какво са подписвали, какво им е предложено и какво са приели, обясни им как това няма да го оставиш така и ще се жалваш до дупка. И после наистина го направи - жалвай се и до самата централа на Виваком, и до Комисията за защита на потребителите, и до когото се сетиш.

Резултат може и да няма, но може и да има, никога не се знае. Сестра ми се бяха опитали да я прецакат по подобен начин, в друг мобилен оператор. Тя се беше жалвала (отишла беше на място) в по-висшестоящ офис и в крайна сметка се бяха уредили нещата.

# 11
  • Мнения: 25 620
Един съвет – когато родителите ти върнат приемника, непременно да поискат приемно-предавателен протокол. И да си го пазят, ако не искат след време да плащат и приемника.

# 12
  • Мнения: 49
И според мен са били подведени от некоректни служители.
Преди време Виваком закупиха и N3 (Ентри) и абонатите бяхме прехвърлени автоматично към Виваком, не са ни викали да преподписваме договори.
Е, опитаха се веднъж да ми пробутат нов договор за интернет под предлог, че услугата вече нямало да я има с тези условия. Казах им, че като се стигне до там, тогава ще видя какво могат да ми предложат и дали ще ме устройва.
Това им редовен номер на всички телекоми и при мобилните услуги - нямало вече такъв план и ти предлагат нещо, което не ти е необходимо, но на по-висока цена. Реално не ги интересува от какво има нужда клиентът, а гледат да си гонят таргетите и да пробутват това, което са им спуснали като нов продукт на компанията.

По казуса - задължително жалба, но не към офиса, в който са подвели родители Ви, а към централата (обслужване на клиенти ) и задължително копие към КЗП (www.kzp.bg , adr.els@kzp.bg  ).
Или още по-добре, жалба към КЗП с копие към Виваком.

# 13
  • Мнения: 3
Благодаря за отзивите, определено ще има разправии и жалби до КЗП. Дано всичко изписано да помогне и на други хора. Във формуляра за прекратяване на взаимоотношенията с Vivacom изрично е записано, че абоната трябва да върне устройствата В 30 дневен срок, а не СЛЕД 30 дневен срок, т.е. служителите съвсем съзнателно лъжат хората само и само да ги накарат да плащат още един месец. Е това вече трябва да е подсъдимо!

# 14
  • Мнения: 11 358
Ако потърсите КЗП ще разберете, че натиска за новите договори с Виваком са измама. Съгласно договора при продажбата всички договори със старата фирма са активни.

Потърсете КЗП Русе!

Общи условия

Активация на акаунт