Ох, тези нови телефони! Тема 2

  • 3 029
  • 105
  •   1
Отговори
# 30
  • Португалия
  • Мнения: 4 007


Може да пробвате с друга сим карта, за да изключите проблем с нея. Понякога и те се скапват.
но, разговори провежда без проблем, смс- и получава и праща
може ли да се е скапал само достъпа до мобилен интернет?

# 31
  • Пловдив
  • Мнения: 441
Нямам представа, но може да пробвате за всеки случай.

# 32
  • Мнения: 389
Това, че планът е неограничен не означава, че няма ограничение. На Виваком например има определен обем на ден и ако се превиши минава на ниска скорост. Може такъв да е случая.

# 33
  • Португалия
  • Мнения: 4 007
неограничен значи неограничен, и не сме в Бг
скорост няма- липсва изобщо връзка с интернет

# 34
  • Мнения: 389
Първо, рестартирайте телефона по този наин. Ако не се оправи, тогава следвайте съветите за ресет на мрежовите настройки и изваждане на картата, както и смяна с друга. Ако нищо не се получи, тогава е най-добре да го видят в сервиз.

Скрит текст:

# 35
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 428
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн

LTE и 4G е едно и също. Ако при iPhone-ите има factory reset - пробвайте и това. Не съм наясно рам каква диагностика може да прави потребителя.

# 36
  • Португалия
  • Мнения: 4 007
не съм сигурна,че LTE е същото като 4G
най- малкото,преди да се бъгне ,си показваше 4 G, a и  защото другия айфон вкъщи го показва.
направих номера със сим картата- сложих моята на айфона, а нейната на моя телефон- определено айфона не хваща мобилен нет
след това и към заводски настройки го върнах- все същото
утре заминава към сервиза

Благодаря на всички за помощта!

# 37
  • Мнения: 407
Собственик съм на нов Xiaomi redmi note 13.
Установих,че въпреки информацията в нет-а, телефонът няма nfc Sad
Толкова съм свикнала с това безконтактно плащане,че снощи бях готова да се разделя с телефона Sad
Някой има ли този модел? Има ли опция да плащам през него?

# 38
  • Мнения: 2 269
Моделът има NFC, но зависи за кой регион е произведен.
https://xiaomiui.net/bg/smartphones/redmi-note-13-4g-nfc/

# 39
  • Мнения: 407
Значи моят е от другите...
Връщам се години назад...плащане с карта пластика.

# 40
  • Мнения: 1 050
Никъде в настройките ли не го намираш? Откъде купи телефона?

# 41
  • Мнения: 407
Няма Sad

Последна редакция: вт, 16 апр 2024, 09:03 от bubanka

# 42
  • Мнения: 1 495
Имаш право да го върнеш без да посочваш причина в срок 14 дни от получаване на онлайн поръчка.
Скрит текст:
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

    1.      Съгласно чл. 50, т.1 от Закона за защита на потребителите Ползвателят, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите има право да се откаже от договора от разстояние, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за Доставчика начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно, в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Ползвателя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Ползвателя. Всички транспортни разходи по връщането на стоката, както и сумата от наложения платеж (ако има такъв) са изцяло за сметка на Ползвателя.

    2.      Ползвателят е дължен да върне нежеланите от него стоки в състоянието, в което са се намирали към момента на доставката - стоката не трябва да е отваряна, стоката не трябва да е ползвана; стоката и опаковката да са във вида, в който са получени, както и да не е нарушавана целостта на поставените (ако има такива) защитни стикери.

    3.      Доставчикът няма да приема обратно стоки, които са били поправяни или повредени, такива със следи от прекомерно използване, както и със следи от удари, засягащи вътрешната и външната цялост на дадената стока. Доставчикът няма да приема и стока, която не е придружена от всички аксесоари, с които стоката е била доставена.

    4.      Ползвателят е длъжен да върне закупените от него стоки задължително в оригиналната опаковка, която да е придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай, че е била издадена такава, както и от всички документи с които е доставена въпросната стока.

    5.      Връщането на стоки от Ползвателя става чрез изпращане на стоката, с куриер, на адрес посочен от Доставчика след ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО му предварително уведомяване.

    6.      За да върне стока/стоки на Доставчика, Ползвателят трябва да попълни електронен формулят за връщане на стоката, който се намира на уеб сайта на Доставчика или следния стандартен формуляр за упражняване на правото на отказ, а именно:

    7.      След като попълни електронния формуляр или формуляра посочен в предходната точка и се увери, че стоката/стоките, които Ползвателят желае да върне отговарят на условията за връщане съгласно т.2 по-горе (или чл.9.2 от Общите условия публикувани в този уеб сайт), то Ползвателят трябва да изпрати изготвения формуляр или заедно със стоката на посочения в по-горе пощенски адрес или на
office@buybest.bg. Ползвателят не трябва да изпраща формуляра за посочения в предходното изречение адрес на електронна поща когато Ползвателят е попълнил електронен формуляр намиращ се на уеб сайта на Доставчика.

8.      Връщането на стоките е изцяло отговорност на Ползвателя, съответно и рискът от повреждане или загуба е за сметка на Ползвателя, до момента, в който нежеланата от Ползвателя стока пристигне при Доставчика. Всички разходи по повод на връщането на стоките са за сметка на Ползвателя.

9.      В случай, че Ползвателят упражни правото си на отказ в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на стоките и върнатите стоки уговарят на условията залегнали в т.2 по-горе (или чл.9.2 от Общите условия публикувани в този уеб сайт), Доставчикът се задължава да възстанови заплатената сума не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Ползвателя да се откаже от договора. Доставчикът има право да отложи възcтaнoвявaнeтo нa заплатената сума дo пoлyчaвaнe нa cтoĸитe oбpaтнo или дoĸaтo нe бъдат пpeдcтaвени дoĸaзaтeлcтвa на Доставчика, чe cтоките са изпратени обратно, в зaвиcимocт oт тoвa, ĸoe oт двeтe cъбития e нacтъпилo пo-paнo.

10.  На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП Доставчикът има право да възстанови на Ползвателя намалената стойност на закупената стока. Доставчикът има право да отбие от заплатената сума до 60% и да възстанови на Ползвателя остатъчната стойност, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена, нецялостна или липсваща опаковка/, когато стоката е със следи от износване или в непълния си комплект/липсващи аксесоари/.

11.  В случай, че сумата е била заплатена с карта, сумата ще бъде възстановена по картата, от която Ползвателят е извършил плащането.

12.  В случай, че сумата е била заплатена чрез банков превод по банков път, сумата ще бъде заплатена по посочена от Ползвателя лична банкова сметка. Доставчикът не носи отговорност за грешно посочена банкова сметка от Ползвателя.

13.  В случай, че сумата е била заплатена при наложен платеж, сумата ще бъде заплатена по посочена от Ползвателя лична банкова сметка. Доставчикът не носи отговорност за грешно посочена банкова сметка от Ползвателя.

14.  Доставчикът уведомява Ползвателя по и-мейл за извършеното възстановяване на заплатената сума.[/list]
И аз си свикнах да плащам с телефона и не знам ако пак трябва да вадя карти няма да се зарадвам.

Последна редакция: вт, 16 апр 2024, 09:03 от bubanka

# 43
  • Мнения: 407
Много благодаря.
Но се чудя .. аз съм отворила телефона. Как иначе ще установя, че е без nfc?

# 44
  • Мнения: 251
Много благодаря.
Но се чудя .. аз съм отворила телефона. Как иначе ще установя, че е без nfc?
Телефоните с NFC имат символ на гърба.
Освен това, винаги можете да влезете в GSMarena и да проверите дали моделът има NFC.
https://www.gsmarena.com/

Общи условия

Активация на акаунт