Въпроси за TBI Bank - 2

  • 3 649
  • 125
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 34
На мен също ми звънят вече 2 или 3 пъти да ме навиват за шофинг лимит. Ама толкова силно опитват да ме убеждават да го активирам и така ми го хвалят, сякаш имат пистолет до главата! Всеки път любезно им казвам, че нямам нужда, те си продължават... След някой месец пак звънят и пак същата песен.
Скоро пък ми звъняха от Виваком, да съм си поръчал ВТОРА СИМ карта с космически скорости и да съм общувал с всички неограничено, любезно отказвам и те продължават и накрая ми затвориха злобно (като разбраха, че няма да клъвна)...

Опцията за пръстов отпечатък и при мен се е самоизключвала, но само веднъж мисля. Приложението на TBI от време на време показва по някой бъг, но сякаш има подобрение и вървят в правилната посока.

# 46
  • Мнения: 1 465
В настройките на приложението има секция за съгласия - там може да се изключи съгласието за директен маркетинг и тогава не би трябвало да звънят с оферти за кредит.

# 47
  • Мнения: 4 145
Под всичките ми плащания в извлечението на карта neon стои този надпис. Защо ще ми ги теглят след месец?

Има ли някакво развитие по твоя въпрос?
Свързах се с обслужването,провериха, нямам активиран шопинг лимит
Някакъв бъг

# 48
  • Мнения: 5 277
В настройките на приложението има секция за съгласия - там може да се изключи съгласието за директен маркетинг и тогава не би трябвало да звънят с оферти за кредит.

# 49
  • Мнения: 938
Откъде активирате пръстовия отпечатък? При мен не излиза такава опция.

# 50
  • София
  • Мнения: 5 252
Откъде активирате пръстовия отпечатък? При мен не излиза такава опция.
Още -> Сигурност и поверителност -> Влез с пръстов отпечатък

# 51
  • Мнения: 54 635
Познахте, че за кредит са ми звъняли. Grinning

# 52
  • Мнения: 636
Аз го използвах този лимит(спешна скъпа операция ,не ми достигаха за близък Sad ) .Иначе трябваше да закрия  депозит и няма смисъл. Ще го върна до 2-3 месеца надявам се.Единствено платих  25лв за теглене,но това е вид лихва ,че го ползвам за 3 месеца и е добре.Бях твърдо против,дори  исках да го изтрият като опция за мен,но ето опрях до него.Та да ви кажа не се знае  на кой и какво. Реално ще излезна доволен клиент ,но лошото е ,че го използвах за много кофти ситуация.
Имам още 1 карта в друга банка  и ако продължат с тези условия ще остана само с tbi.

# 53
  • Мнения: 938
Благодаря за упътването.
При "Сигурност и поверителност" ми дава възможност за смяна само на ПИН. Не излиза нищо за пръстов отпечатък.

# 54
  • Мнения: 13 140
Ето къде е

# 55
  • София
  • Мнения: 5 252
Благодаря за упътването.
При "Сигурност и поверителност" ми дава възможност за смяна само на ПИН. Не излиза нищо за пръстов отпечатък.
Спекулирам, но да не би някъде из настройките на самия телефон да има забрана за използване на пръстов отпечатък?
Сигурен съм, че ако не всички, то поне някои апарати имат такава функция, която деактивира тази опция изцяло.

# 56
  • Мнения: 938
Благодаря. Имам същата страница, но без опцията за отпечатък. Ще мина през офис.

# 57
  • Мнения: 13 140
А по принцип използвате ли отпечатък за отключване на телефона или за друго? Достъп на приложението до сензора вижте също дали е разрешен, нямам идея как са ви настройките.

# 58
  • Мнения: 1 031
А самият телефон, има ли сензор за пръстов отпечатък?

# 59
  • Мнения: 938
Мисля, че има. Преди имах пръстов отпечатък за едно приложение. Доколкото си спомням, на ЦКБ. Но е възможно да е било на стария ми телефон.

Общи условия

Активация на акаунт