СНБМ - инициативи - VIII част

  • 10 208
  • 300
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 1 671
И още нещо: на кръглата маса ще говорят: Ина, Хриси, Кали и една от двете мацки наясно с детските градини, визирам Мимето или Жени!
Naughty Гери май ще има честта  Simple Smile

?

# 256
  • Мнения: 2 534
Щот` си пич  Laughing

# 257
  • Мнения: 472
Момичета, моля ви като пускате мейл на общия мейл пишете името на файла на латиница, а не на кирилица! Praynig

# 258
  • Мнения: 3 336
Момичета, моля ви като пускате мейл на общия мейл пишете името на файла на латиница, а не на кирилица! Praynig

Сори, взимам си бележка Blush

Момичета, обсъдихте ли дали така ще останат 3-те теми или ще мислим други формулировки? И също така разпределихте ли кой за какво ще говори? За Майчинството, детските и детегледачките предполагам, че Хриси ще говори, искам да знам аз кои теми ще поема, за да мога да започвам с подготовката отсега. За датата ще говоря с мъжа ми и ще ви кажа до довечера, надявам се. А 14 и 21 кой ден от седмицата се падат? Четвъртък, нали?

Имам едно притеснение, ако остана за 21-ви и замина на море от 22-ри, тогава ще има да ми звънят по време на почевката нон стоп, нали съм координатор и ми има телефоните в брошурата. Което значи по време на почивката да имам отново скандали със съпружеското тяло.  Rolling Eyes Така че определено бих предпочела датата 14-ти, за да може ако ми звъни някой, да е преди почивката. Освен това съм сигурна, че ще ни търсят много от медиите за интервюта за постигнатото и ако не съм в София тежестта ще падне върху останалите и аз няма да мога да се включа.

Мисля си, че един месец и половина ще ни е достатъчен за организацията. Нека Доли да каже, нали тя е спец, но този път имаме по-малко организационни въпроси. Въпроса е и ФРГИ кога ще ни преведат парите за мероприятието, за да можем да разполагаме с налични средства.

Момичета, мислите ли, че е подходящо да се обадим на г-н Първанов да поискаме неговата подкрепа, при положение че ни я е обещал, макар и за друга кръгла маса? Така или иначе този пътние си определяме условията, просто трябва да си види графика и да отговори.

Също така за клиповете какво решихте 1 или няколко по теми? Те ще отнемат доста време, особено ако ги монтирам аз Sick Така че и това е хубаво да знам навреме, защото ще имам нужда да пробвам програмата и да се науча да работя с нея, пък и да заснеме материала по-рано, за да мога да се поупражнявам.

Доли, в тази връзка от каква техника ще имаме нужда, за да прожектираме клипа? Проектори под наем дават ли се и ако да на какво трябва да е качен клипа?

АМ, мисля, че Деси има по-висока резолюция на подписа ни, понеже неин познат ни го прави.

А това четохте ли го - http://www.bg-mamma.com/site/content/view/1064/ ?

Мисля, че е чудесна новина и ако има нещо организирано бих се присъединила с удоволствие, стига да съм в София.

# 259
  • Мнения: 1 828
а ФРГИ все още не са дарили нищо, че да йм се пише каквото и да е все още или отново съм в грешка ?!?
За ФРГИ аз имам грижата  Laughing

# 260
  • Мнения: 1 828
Решихме масата да е в буквалния смисъл кръгла, за да се превърне в дискусия, а не все едно сме се събрали на партийни избори, така че който има наблюдения за подобни зали да свирка и да се ходи на оглед.

Трябва да се уточнят модулите и съответно хората, които ще бъдат поканени.

Аз имам наблюдения за зали и съм поела ангажимент за това. Кетъринг за сега не е нужен. Залите обикновено са към хотели и си осигуряват кафе-паузи.

# 261
  • Мнения: 1 828
Доли, в тази връзка от каква техника ще имаме нужда, за да прожектираме клипа? Проектори под наем дават ли се и ако да на какво трябва да е качен клипа?
Мултимедиен проектор е достатъчен и аз мога да го организирам като наем - цената е 100 лв на ден.

Май ще трябва да дам обяснения за логистиката на семинара. Момичета мога да подготвя нещата за 1 седмица (що се касае за зала, кафе и техника).

За зала мога да говоря с Глория Палас. Познавам управителката и им имам доверие. Хотела се намира на Мария Луиза 20 - т.е. Много близа до всички ключови министерства  - МТСП, МЗ, МОН. Цената на залата да деня е 100 евро (200лв). Те могат да осигурят всичко необходимо като техника, кафе-паузи и обяд, ако решим да има такъв. Цените  им са разумни.
Който иска да види в залата - в петък имам там семинар (10,30-16,30) - може да ми дойдете на гости  Wink

Друга опция е залата на Офис 1 (но се намира на Цариградско шосе - до ЕСПО център, т.е. не е удобно разположена). Цената там е 160 евро - като тук се включва кафе-пауза и тефтерчите и химикалки за участниците. Но няма вариант за обяд.

Основното и най-важното на този етап е да се определят темите и броя на хората, които да каним (от това зависи и залата и всичко останало по логистиката).

Относно рекламните материали, аз също мога да поискам оферти от някоя фирма.

За печат на материали (презентции и други, които ще се дават на участниците) можем да говорим с Офис 1. Те предлагат пакети за печат. Мисля, че могат и оферта за папки и химикалки също да дадат. Ине, дай да нахвърляме един списък, какво ни е нужно и бройке  Simple Smile

Тия дни ще говоря и с една приятелка - PR, за да помогне със стратегия за медиите  Laughing

# 262
  • Мнения: 2 388
Доли, аз имам мултимедиа. можем да си спестим 100 лв. Екрани има по залите, обикновено.
Има едно много добро място - на Българска търговско промишлена палата до дома на киното. Там цените са по-добри и е съвсем ново - на 2 години макс. Можем и там да видим. Наема на зала поне със сигурност беше под 100Е.

# 263
  • Мнения: 3 336
Мацки, моля ВЪ да мЪ светнете тоз мултимедиен проектор с какви носители действа newsm78

И за клиповете нещо говорихте ли? Ще правим ли въобще или?

# 264
  • Мнения: 472
Цитат
За печат на материали (презентции и други, които ще се дават на участниците) можем да говорим с Офис 1. Те предлагат пакети за печат. Мисля, че могат и оферта за папки и химикалки също да дадат. Ине, дай да нахвърляме един списък, какво ни е нужно и бройке

Доли, аз мисля  че Офис 1 не са с най-добрите  цени за печат на материали!

Цитат
Тия дни ще говоря и с една приятелка - PR, за да помогне със стратегия за медиите

Това трябва да го съгласуваш с Ина, защото тя ще се занимава с медиите.

Колкото до кетеринга, не пречи да потърсим най-доброто, което е на пазара. Ще разгледаме офертите към съответната зала в хотела, но ако е по-скъпо  ще прибегнем до услугите на кетеринг фирма.

На срещата на 7.05 ще определи координаторите и техните помощници.

Кали мисля, че ще останат трите модула, така както си ги предложила, но трябва да се уточнят нещата, които ще влязат в тази тема. Затова дружно да помислим и другата седмица всеки да си даде предложенията.

# 265
  • Мнения: 4 978
Решихме масата да е в буквалния смисъл кръгла, за да се превърне в дискусия, а не все едно сме се събрали на партийни избори, така че който има наблюдения за подобни зали да свирка и да се ходи на оглед.
Аз имам наблюдения за зали и съм поела ангажимент за това. Кетъринг за сега не е нужен. Залите обикновено са към хотели и си осигуряват кафе-паузи.

Съгласна съм с Наси:
Колкото до кетеринга, не пречи да потърсим най-доброто, което е на пазара. Ще разгледаме офертите към съответната зала в хотела, но ако е по-скъпо  ще прибегнем до услугите на кетеринг фирма.

Вчера на срещата си казах и другия аргумент - ако сте доволни от кетъринг-фирмата на детския празник можем да използваме тях и за кръглата маса. Мисълта ми е, че ако залагаме на сътрудничество и в бъдеще, не можем всеки път да искаме нещо за минимални средства или съвсем безплатно. Затова, когато имаме възможност плащаме, а когато не разполагаме с достатъчно средства ползваме мин. цени. В крайна сметка едно партньорство трябва да е взаимноизгодно.

# 266
  • Мнения: 1 828
Мацки, моля ВЪ да мЪ светнете тоз мултимедиен проектор с какви носители действа newsm78

И за клиповете нещо говорихте ли? Ще правим ли въобще или?
Мултимедията се включва към компютъра и каквото върви на компа това и на екрана  Laughing

# 267
  • Мнения: 4 978
Също така за клиповете какво решихте 1 или няколко по теми? Те ще отнемат доста време, особено ако ги монтирам аз Sick Така че и това е хубаво да знам навреме, защото ще имам нужда да пробвам програмата и да се науча да работя с нея, пък и да заснеме материала по-рано, за да мога да се поупражнявам.

Кали, говорихме за това вчера.
Мислим да се свържем с Крум и Елена и да направим една среща тази седмица,
за да видим доколко могат да са полезни в това отношение.
Подробностите ще ти пиша на ЛС.

# 268
  • Мнения: 472
Доли и Танче като гледате залата и питате за кетеринг нека ви направят оферта за:

- оферта за 2 кафе паузи 50 човека
- оферта за 2 кафе паузи 100 човека
- оферта за 2 кафе паузи и обяд 50 човека
- оферта за 2 кафе паузи и обяд 100 човека

Офертите на кетеринг фирмата от детския празник са при мен. Няма да ги пускам още защото ще говоря първо с Ирина.

Момичета, дайте да решим колко пари ще отидат за кетеринг, за да знам.

# 269
  • Мнения: 214
АМ, мисля, че Деси има по-висока резолюция на подписа ни, понеже неин познат ни го прави.



Деси, ще съдействаш ли?

Последна редакция: пн, 23 апр 2007, 16:22 от AM

Общи условия

Активация на акаунт