При по - големите деца.
Материала в училище е толкова сложен, че не могат да се справят без чужда помощ; в училище учат по едни учебници, в школата - по други; трябва да се готвят веднъж за училище и веднъж за школата; и отделно да се помага по това, което учат в училище (т.е. да се занимаваме аз и мъжо).
Отказахме се от школата и взехме частен учител, който да върви малко по - напред от материала, взет в клас, но по същия учебник. Така се получава едно "повтаряне" на уроците, а както се знае "повторението е майка на знанието"...
Поне при нас това даде доста по - добри резултати и напредък, за разлика от кашата, която в един момент предизвика ходенето на школа.
А иначе школата е по - добрия метод, ако ги махнат тия безкрайно много излишни часове по английски в училище и вместо това в освободеното време децата посещават добри школи.
Освен дето е и по - евтино!
С това не мога да не се съглася
, така е за жалост! Поне личния ни опит това показва!
Но моето мнение е, че при по - малките свястната школа все пак върши добра работа.