ЯНУАРЧЕ-Ех че хубаво е вън за разходка и за сън! - 5

# 675
  • Мнения: 107
Добър ден,

Сиси - всеки пасатор би трябвало да свърши работа. У нас понеже са на почит крем супите (баткото им е фен) имам два пасатора (от типа една моторна част и различни приставки). Единият е на Браун, а другият е цептерски и ми е подарък. И двата вършат еднаква работа. Аз използвам тази част http://appliances.market.dir.bg/zoom.php?xoffer=2640&shop_id=76&cat=3292 и пасирам от кремообразно, до едро, според желанието на младежа  Mr. Green.

Ето малко снимки от Гвендолин, майка й и брат й: http://viroglavka.snimka.bg/baby/anna-na-viroglavka.487217.18653388

Лек ден!

# 676
  • Мнения: 1 252
Малко на патерица да честитя отминалите именни и рождени дни на всички празнували! Hug

През почивните дни си направихме поредната среща с красивата природа на България.
Ще копирам част от писмото си, за да не пиша отново къде какво видяхме.
-------------------------------------
Въпреки прогнозите за дъжд, гръмотевици, лошо време ние се натоварихме на колата и отпрашихме за Смолян. Там спахме в малко семейно хотелче, където домакините ни посрещнаха много топло и приятелски. Единият ден изкарахме на Смолянските езера. Преди обяд направихме преход в гората под Орфеевите скали и се порадвахме на красивите езера, а след това попаднахме на колеги на мъжа ми и веселбата стана голяма. Емо игра с мъжете на футбол и така се умори, че като заспа в 18часа се събуди на другата сутрин в 7ч. Вечерта имаше някакво тържество в механата с жива музика. Родопските гайди  до ранни зори огласяха хотела, но ние уморени от прекрасния, емоционален ден чухме само първите изпълнения и сладко заспахме под акомпанимента на гайдите. На следващия ден разгледахме живописното село Широка лъка и невероятното Триградско ждрело с 250метровите отвесни мраморни скали. След това не пропуснахме да се вмъкнем семейно в Дяволското гърло. Емо смело шляпаше из тъмните коридори на пещерата, а момата Веселина сладко проспа разходката. Тъй като беше вече към 16часа и нямаше време да разгледаме Ягодинската пещера решихме да пренощуваме в с. Ягодина. Вилата се намираше над центъра  на селото и от нея се разкриваше много красива гледка над долината. Малкото къщички бяха закътани в зеленина. Направо не ми се тръгваше от това невероятно тихо и спокойно местенце. На другата сутрин майката на домакина, много жизнена бабка, която още в 6 копаеше в градинката, се оказа, че ни е направила родопски клин. Тая баба се оказа на 88 години. Кога успя да прекопае градинката, да си полее цветята, да разточи кори и да ни направи закуската... Много работливи хора.
Мислехме преди да отидем до пещерата да се качим до площадката "Орлово око". На центъра на селото винаги има няколко джипа готови да отведат туристите до това единствено по рода си място за наблюдение от 1500метра н.в. Още като спряхме колата дойдоха 2-3 момчета и казаха, че за 50 лв. ще ни качат. Докато се чудехме дали да се качим и как да обезопасим беба в джипа един по-възрастен човек ни посъветва, да поразмислим, защото бебето е много малко, а денивелацията голяма. Каза, че път няма и доста ще поразтърсим бебето. Не ми трябваше друго, за да се откажем от това екстремно приключение. След някоя и друга година ще повторим екскурзията и тогава, живот и здраве, ще се качим до площадката.
Отидохме до Ягодинската пещера - перлата на Родопите. За малко изтървахме групата и се наложи близо 50 минути да обикаляме из района. Беше валяло през нощта и се наложи преди да влезем в пещерата да преобличам успелия да се изкаля и намокри Щур Емо. Вътре в пещерата Емо се забавлява да свети с фенерчето и да издирва малките дракончета (татко му така му описа прилепите). Случихме на духовит екскурзовод и прехода мина леко и забавно. Беба този път реши да попее в пещерата, добре че вече бяхме на 100м от изхода. Беше прегладняла и успя да се оплаче на всички. След това момата похапна порядъчно на чист въздух под ромона на река Буйновска, докато мъжете ни отидат да вземат колата. Следващото семейно посещение бе на Имамовата дупка - естествения вход на Ягодинската пещера, където имаше съхранено в естествен вид неолитно жилище. Доста от находките открити в пещерата са изложени в пещерния музей в Чепеларе и Смолянския музей, но гледката на пещерата, в която са живяли хора още преди 4х.г. пр. н.е. си бе вълнуващо преживяване.
Приключили с пещерните преживявания се отправихме към София. Децата заспаха и част от пътя минахме в тишина наслаждавайки се на прекрасната родопска природа. Следващите ни спирки бяха на яз. Доспат, яз. Широка поляна, яз. Голям Беглик. Всичко щеше да е прекрасно, ако не бяха купищата боклуци край язовирите. Край единия язовир си беше направо сметище. От едната страна на пътя язовир, а от другата... Грозна картинка. Следващият участък от пътя си беше офроуд. Пътят като лунна повърхност чак до Батак.
Не мога да пропусна да кажа, че все пак и дъжд ни валя, но след като излязохме от Доспат - съвсем навреме, за да можем да се нарадваме на прекрасните пролетни родопски пейзажи.
-------------------------------
Това в кратце бе голямата ни пролетна родопска екскурзия. Сега започвам да планирам следващото бягство от бетонна София. Беба бе толкова кротка и спокойна - направо не бе нашето дете. Видях, че и другите ни януарчета сладко смучат ръчички и всичко, което успеят да докопат. Емо никога не ми се е лигавил и сега ми е много странно, че беба нон стоп точи личи. На няколко пъти вечер изпада в страшна истерия и нищо не и помагаше - ни цица, ни носене, ни сваляне на памперс... След порядъчно  количество рев заспиваше и поне 6 часа не и се чуваше гласът.
Весето все още не се извърта по собствено желание. Не обича да лежи по корем, бързо и омръзва и пуска сирената... Иначе е голям живак и не спира да тропка, да се влачи като гъсеничка. Отдавна не смея да я оставя без надзор.
Днес трябваше да ходим на ДК, но не открих Пентаксим в аптеките, а и при педката няма, та отложих слагането на ваксината. Тъй като не съм сложила първата не е проблем да отлагам още известно време. При педката няма ни Инфанрикс, ни Пентаксим - та каквото и да реша да слагам трябва да си го купя, но като го няма в аптеките си е проблем...

Успях да поразгледам прекрасни снимки - от ден на ден дечицата ни стават все по-хубави. А някои майчета все едно не са раждали, докато аз все още изглеждам като пред раждане  Embarassed. С тези огромни бебета се нуждая от хирургична намеса иначе няма как да се прибере огромния ми корем. ooooh! Но това ще стане след като отбия малката,  дотогава ще гледам да позагубя доста от ненужните ми килца...

# 677
  • Мнения: 19
Здравейте момичета  Hug
Нямам никакво време да пиша,така и не успявам да ви изчета,но прочетох,че търсите навсякъде Пентаксима и не го намирате,ние сложихме втория преди седмица и Кико го понесе много добре. Мъжът ми потърси,но наличен нямаше никъде така,че го поръча от една аптека в града,която е много заредена и го доставиха за ден и то защото се забаили с нещо,иначе можело още вечерта да го имаме. Не знам дали е станало така експресно защото се познава с собствениците или по принцип така процедират,но ще ви дам името на аптеката за да се свържете с тях,ако решите / Аптека "АНЖЕЛА" - гр.Пазарджик /
Хубав ден желая на всички от нас с Кико   bouquet

# 678
  • Мнения: 550
Здравейте!Май ние сме едни от малкото, останали в София тези дни, а така ми се ходеше и на мен някъде  Crossing Arms Като чета разказите ви направо ми се иска да забегна и аз поне за два-три дни, но мъжо е на работа почти всеки ден, та засега не става Confused

Да се похваля - моя малък мъж най-сетне се обърна от гръб по корем  Grinning Днес както си  1dishes и чувам едно охкане и пуфтене, гледам нашия се катурнал, а пък нали не е фен на стоенето по корем ,та се чуди как да се върне в обратна позиция  hahaha

Имам едно питане: едното оченце (дясното) от два дни сълзи, горе долу по 6-7 пъти на ден пуска по една огромна сълзичка, много ми е жален  Sad Звънях на педиатърката, но нещо не вдига  ooooh! Чували ли сте за такъв проблем? Четох, че можа да е запушено слъзно каналче (май така се казваше)   Thinking Не дава признаци нещо да го боли, единствено нещо няма апетит тези дни, голяма борба пада с шишето, 4 вида шишета смених и резултат никакъв  Tired Надявам се да е нещо моментно с яденето, че е голяма мъка да се храним така. Ако го оставя да си поиска сам, няма да изяде и 200мл на ден.
Иначе пък проблема с акането сякаш затихна - на това неядене  Rolling Eyes , вече се изхожда през ден, най-много два, коете сравнено с предишните паузи от по 5-6 дни си е екстра.

Да кажа и аз за доктора - нашата педи винаги си мие ръцете преди преглед и не ми дава да разписвам бели листа, принтира си пред мен каквото има и това е. То така и трябва  Naughty

Вашите коси капят ли още? Моята вече е на изчезване  Sick скоро и перука може да се наложи да си купя с "голямото" майчинство ако продължава така. То нищо читаво не остана в мен - косата окапа,  главата все по-често дава заето, а за тялото да не говорим , там положението е  Animal Cow  cry И аз като Раче си плача за хирургическа намеса.

Стига съм се жалвала, лека вечер на всички  Hug

# 679
  • Мнения: 34
Капе ми косата зверски. Чакам да спре да капе от самосебе си и не съм взела никакви мерки за момента. Дано докато си чакам търпеливо да не остана съвсем без коса.
Днес така ме боли глава, че ми идва да се гръмна. Попрочетох тук-там и изтърчах до аптеката за парацетамол, едно то малкото позволени при кърмене. Пийнах  една таблетка в 17ч и продължавам да чакам да ме отпусне малко. Нямам представа откъде си го докарах това главоболие?! То верно малкия напоследък е такова мрънкало и реве та се къса, ама все си мисля, че успявам да си почина донякъде и дори се понаспивам нощем... Не знам, явно се заблуждавам и съм се преуморила леко...
Кърма си имам уж, но дребосъка изсуква всичко и от двете гърди за десетина минути и се сърди после. Беше свикнал да виси на гърдите ми буквално с часове и там си и заспиваше, а сега след 10 мин е още буден и някак неудовлетворен. Само се чудя дали не е почнала да ми намалява кърмата, но уж си качва нормално засега детето: 7,100кг; 65см - качил е 600гр и 3см от последното тегленене.
Пентаксима - вчера на консултация педиатърката ни каза, че ще е безплатен за всички деца родени след 1.февруари, а другите ще си го купуваме пак от аптеките. То хубаво, но в аптеките, както знаем всички, още го няма. Ще почакам още малко и ще почна съвсем да се ядосвам и да се чувствам абсолютно безпомощна.

# 680
  • Варна
  • Мнения: 407
Здравейте  Grinning Влизам набързо преди да взема Вики от градина Simple Smile Днес на срещата ми беше изключително приятно да си пообщувам с Катинчето, Ани, Танчето, Дидка и Веси  Grinning А бебоците са големи сладурчета  Heart Eyes Ето снимки от нас, топли, топли: http://rosi79.snimka.bg/baby/sreshta-na-yanuarki.500079
Косата ми пада доста, с Лора се конкурираме на коя ще падне повече коса  Mr. Green
Сега изчезвам към градината, а после мъжът ми ще ме води на кръчме  Mr. Green Та днес мога да кажа, че е един много хубав ден за мен Grinning

# 681
  • Мнения: 623
Здравейте  Hug
Ех че е бърза Роси качила вече и снимчици  Heart Eyes Само моята моля да не се гледа, че съм направила такава страшна физиономия, че може да уплаша някой  Blush Blush  Sick
И аз да кажа, че днес на разходката ми беше изключително приятно и много весело - всички момичета са страхотни, а бебоците ти идва да ги схрускаш до един  Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes
За косата - и моята капе та се къса  Crazy Навсякъде има косми, на Анди също окапва яко  Crazy Моят фризьор ми каза още 2-я месец след раждането, че към 4-я ще започне да пада и така и стана. Сега ми вика, че щяло да спре след като спра да кърмя- да видим  ooooh!
Мамо Це- сега като каза има някаква прилика като че ли между нашите момченца  Flutter Трябва да им направим снимка един до друг да се види най- добре  Flutter Heart Eyes
Ставам, че ме викат  Whistling

# 682
  • Мнения: 11 607

А сега кой кой е...... newsm78Моля за субтитри.......

# 683
  • Мнения: 614
Мамо Це - днес си мислих за теб Simple Smile Едно, че ме грабват постовете ти а другото - днес готвих свинско със зеле и използвах най-голямата си тенджера - та не знам как ми хрумна, но се зачудих, колко ли е голяма твоята най-голяма тенджера Mr. Green

За надигането да зачекна пак темата - моята акробатка вече сама се надига на 5-7 см от легнало положение ( а докато я кърмя почти си сяда). За сега я бутам назад - едва я удържам...

иначе за ПЕНТАКСИМА
- говорих с нашата педиатърка - каза, че най-късно в четвъртък-петък ще разпределят ваксините при софийските педиатри - така, че ще ни излезе последния безплатен.Моят съвет  е да настоявате педиатрите ви да се свържат с ХЕИ и да си вземат ваксините. Също таа каза, че тъй като вече е наличен по ЗК в аптеките едва ли ще има и мисля, че е права (поне за това Mr. Green Иначе аз неведнъж съм недоволствала от нея - ама иде юни - тя да му мисли

П.П. - Страхотни са снимките - много красиви мами и бебоци  Heart Eyes

# 684
  • Мнения: 34
Страхотни сте, момичета Simple Smile Особено ми харесват снимките: майки и бебета Simple Smile И добро място за кафенце сте си избрали, да ви завиди човек Simple Smile
Zuzu_82 - не се надявай на безплатен пентаксим, определено няма да ни огрее. Писах по-горе прясна вчерашна информация от нашата педиатърка: ще си го купуваме, че сме януарски бебета. Ще има безплатен за февруарските бебета и тези след тях.

# 685
  • Мнения: 2 245
Тони М, сега говорих с баща ми. Та, фирмения магазин е в село Ерма река, което е на 10 км от Златоград. Извинявам се за подвеждането!  Hug

Варненки, страхотни сте! И майките и бебетата!  Heart Eyes

Филип днес е спал 20 мин и е кисел....много е зле положението!!! Отиваме да се дондуркаме!  ooooh!

Лека вечер на всички!  Hug

# 686
  • Мнения: 11 607

Големичка е най-голямата ни тенджера, големи и дълбоки тави имам също......Но по принцип се стремя да готвя всеки ден, в количества за едно ядене, рядко за още едно......Хляб правя всеки ден, понякога и по 2 пъти на ден, пица правя задължително 2 тави, козунак - задължително 2бр., кифлички - 2 тави от тези на фурната, десерта е задължително в двойно, а ако мога и тройно количество, че у нашта къща то е доста на почит, киселото зеле и зелевите сърми задължително е за поне още едно ядене, че аз кисело зеле мога да яд и за закуска, таратор - в най-голямата купа, не ме питай колко яйца и мляко заминават за палачинки, брашното го нямам за нищо - заминава за отрицателно време у нас, кашкавал купуваме поне 2 кг., въобще...Стремя се да има първо, второ и трето(е, не винаги успявам, но поне второ и трето - да).Плодове също купуваме много - поне 2 кг....Лошото е, че аз съм претенциозна, не обичам много да повтарям ядене, обичам да има разнообразие и държа на храната.....Добрата новина е,че обичам да готвя и експериментирам и готвенето на разнообразни храни не ми тежи, напротив приятно ми е. (Затова напр. ще ми е много съвестно да запиша Сами на кухня - значи ние ще ядем храна от мен, а той - чужда....).....Вече обаче моите захитряха и искат манджи по така наготвени, боб ако е дори го искат със содена питка и ако може в гърне(гювеч).....Въобще претенциите стават по-големи с времето......Друго, което може да е интересно и любопитно е,че тоалетната хартия у нас се купува на чували.....Не мога да се занимавам с опаковки.......И като тръгнем всички на разходка, дори и в парка, заемаме цял тротоар и 1 пейка не ни стига.......Но всичко това, което изброих по-скоро ме забавлява, отколкото да ми тежи......Свиква се и не мога да си представя живота по друг начин.......

Редче, цял ден ли 20 мин.?????Ужас, дано имате спокойна нощ. И Сами е нещо неспокоен тези дни, само сили и нерви да имаме........

Хубава вечер на всички, аз определено съм изморена и отпаднала нещо, опитвам се да кашлям, но...естествено няма да се дам лесно на болестите и умората. Отивам да спа и да заредя батериите......

Да питам - май и някой друг бе писал преди това - струва ми се,че Сами нещо малко яде в последно време........Само при него ли е така???Дори имам чувството, че е отслабнал......Пък знам ли, може и да си внушавам за отстлабването.......

# 687
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 587

Е, прясната информация от моята педиатърка пък е, че ще има Пентаксим и за януарските бебета. Колкото педиатри, толкова мнения, не бъди толкова категорична!

# 688
  • Мнения: 2 245
Мамо Це, не ме питай! Цял ден и само 20 мин! Сега вече спи...отнесе плувката докато ядеше след къпане. А на мен ми е едно криво...боли ме главата, дойде ми и ме боли коремът...а мъж ми се върна преди 20 мин от работа.  ooooh! Crazy

Това за пейката в парка много ми хареса! Много мило ми стана като си представих картинката!  Heart Eyes

Тарти, как е бебка?  Hug

Отивам да се къпя и после в леглото!  Hug

Лека на всички!  Hug

# 689
  • Мнения: 445
Вироглавка, мерси. И аз един на Браун си бях харесала.
Раче, страхотна екскурзия сте си направили, много смело.