ПЪРВИ клас - епизод 15

  • 40 298
  • 745
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 14 133
Здравейте и от нас!Не съм много-много от пишещите,но пък ви изчитам с голям интерес и сте ми винаги в помощ   bouquet
Заинтригува ме коледното математическо състезание-рових до сега в нета,но не разбрах-къде в Бургас?Ако някой знае,ще съм благодарна,защото Мимката е любител математик! ooooh!
Следи тук, дали няма да излезе нищо или питай по телефона. http://www.smbburgas.com/index.htm
Аз на сайта на СМБ Русе изрових подробности за състезанието в града ни.

# 676
  • Русе
  • Мнения: 11 924
  За Русе казаха,че ще е или в СОУЕЕ или във Възраждане. Някой знае ли по сигурна информация

# 677
  • софия
  • Мнения: 2 543
Не четох назад, но има ли вероятност 11 .12 да е учебен ден?

# 678
  • София
  • Мнения: 3 510
не 30.12 е ваканция и няма да се отучва

# 679
  • София
  • Мнения: 6 477
Е значи не само моето напрасква всичко за минимално време и не проверява, защото не бърка. Само първите две задачи от последния ред му се опъват и идва му кажа какво да напише.
Освен това всичко се прави докато работи телевизора и в едната ръка редува молив и лъжица...
Явно и тях времето им не стига, не само на нас.  ooooh!
Мога само да ви завиждам. При нас като се почне едно писане и брисане и мазане с гумата....лошо ми става...Няма значение, че е била на занималня - винаги нещо остава за дописване или поправяне....А ако се пусне телевизор - пиша го бегало домашното....

# 680
  • София
  • Мнения: 3 510
Да, яде букви, редовете ги няма за нищо, в една дума има букви с наклони във всички посоки и някои букви ги пише отдясно наляво, други отдолу нагоре. Като реши да трие, изтрива и три реда нагоре нещата  ooooh! и през цялото време мрънка, че имало много домашни.

Накарах го да напише една страница с девятки в събота. Написа два реда във всяко едно квадратче и отказа повече. Обясних му че трябва да ги напише, за да свикне да ги пише правилно. Той написа още 2 деветки и каза, че се убедил, че моят начин на писане е правилния и вече цял живот по този начин щял да ги пише. Но нямало да дописва. Дадох му избор или да допише страницата през ред и през квадратче или да реши 6 сраници с верижки, всяка с по 14 верижки с по 5 задачи във верижка. Избра верижките, стисна зъби и до вечерта ги реши. Дали имаше и три грешки и то от типа вместо +3 сметнал -3.

Такъв инат си е от малък. В болница саме влизали с него защото 10 дни отказ да яде и то само защото съм му била дала да яде с лъжица. После до 4 години и нещо си ядеше само от шишето с биберон.

Мога само да ви завиждам.....
Не че ти завиждам на теб, ама и ти си помисли какво си пожелаваш.

# 681
  • София
  • Мнения: 13 217
А да кажа ли моята как е решавала от четирите години тестовете  Crazy
1-ва зад. от единия, 6-та от третия, трета от четвъртия и т.н...
А исках да я пробвам на тишина и спокойствие да реши един цял тест. Да ама не, те всички полунаправени, вкл.  и най-сложната десетата на четирите. На едната година на десета задача имаше една грешка. А дали там ще може да си пишат по тестовете. В смисъл... ако има 5+1 > 4-2 ще могат ли с дъгички да си образуват сумата и разликата? Или примерно за тази задача десета дето има грешка ако беше си написала над стрелките мат. действие нямаше да допусне грешка или по-малко вероятно.

И друго се замислих.. Моята навсякъде пише Саша, не си изписва цялото име. Имаме време да научим да си пишем името поне  Crazy После пише 33 УО "Санкт Петерборк"  hahaha hahaha hahaha
И пише ужасяващо грозно, не щото не може,а  не се старае. Казах да се старае, за д амогат хората вярно да й прочетат написаното, иначе задачата може да я сметнат за грешна  Mr. Green

# 682
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
 Здравейте  Laughing.
 Иринче , благодаря за пълната информация относно Коледното състезание   bouquet.
 И моят е от бързаците  Laughing. Важното е да се опита , независимо от резултата.
 Снощи правихме диктовка, справя се добре. Прочитам изречението веднъж и го уча да си го повтаря на ум. Е, стана  Wink.
 Много се радвам , че от началото пишат с химикал та не се научи да трие. Сега като сбърка загражда в скоби.
 В интерес на истината доста добре пише за момче.Чак съм изненадана. В училище му е трудно с новите букви , но само като му покажа у дома , и вече е много добре.
 Ние явно изоставаме. Днес са взели й, а по математика са до 8.

# 683
  • София
  • Мнения: 6 477
аля, разбирам...При нас има як терор от страна на баба й. Ако не е написано хубаво преписва се до смърт...И вчера дори и аз се разбунтувах...Аз пиша грозно, за баща й - да не говорим...няма начин да стане красиво. Поне да е четливо...
Иначе като й кажа да пише - може да пише до припадък...бавно и да трие....Понеже все не било красиво. Но за това и баба й има вина!
А по математика - решава задачите, които й харесват...Другите били бебешки и нямало да си губи времето с глупости Shocked Shocked
Но все пак ми се искаше мааалко по-бързичка да беше и някак по-хубаво да можеше да пише...ама не било...

# 684
  • Мнения: 2 502
ние се опитахме да решим задачките от 2006 г ,и се чудя на 10 задачка ,решихте ли я ? Там трябва да се напише липсващото число по-малко и в същото време по-голямо от друга цифра ,но на долния ред е даден пръвоъгълника ,кръг или сърце с многоточия .На мястото на многоточията трябва да се напишат евентуалните верни числа ли ?
Общо взето решенията  на моя син са верни/без 10 задача/ ,но все трябва да дообяснявам условието ,сам не знам дали би се сетил за всичките .А вие ?

# 685
  • София
  • Мнения: 13 217
lorys, да това трябва да се напише. Кои числа отговарят на неравенството. Може да са няколко, а може да е едно. Аз по спомен карам.. чакай да ида да погледна задачката  Wink Ей сега я проверих... на двете по=сложни е изтървала по една цифра  Wink

И аз някъде дообяснявам. Например има една задача дето има квадрати с елементи вътре. Офоремно е като неравенство. От примера става ясно, че до знака > трябва да се напише с колко е по-голямо числото. Не знам дали ме разбрахте. Ама ми беше трудно да обясня на Саша какво значи с колко е повече  Crazy Майка навремето метна по мене учебника, щото не можех да светна колко е с 2 по-малко и 2 пъти по-малко  Mr. Green Аз не мятах учебници. Карах я да огради на двете места по-малкия брой елементи и да види колко остават. После й съчинявах задачки с точки да се упражни. Мисля, че го разбра. При мен кофтито е, че аз особено елементарни неща не умея да обяснявам  Rolling Eyes

Обаче 10 задача е винаги различна. Кой знае каква ще е тази година  Mr. Green

Последна редакция: вт, 23 ное 2010, 20:43 от Vache

# 686
  • Мнения: 2 502
lorys, да това трябва да се напише. Кои числа отговарят на неравенството. Може да са няколко, а може да е едно. Аз по спомен карам.. чакай да ида да погледна задачката  Wink Ей сега я проверих... на двете по=сложни е изтървала по една цифра  Wink

И аз някъде дообяснявам. Например има една задача дето има квадрати с елементи вътре. Офоремно е като неравенство. От примера става ясно, че до знака > трябва да се напише с колко е по-голямо числото. Не знам дали ме разбрахте. Ама ми беше трудно да обясня на Саша какво значи с колко е повече  Crazy Майка навремето метна по мене учебника, щото не можех да светна колко е с 2 по-малко и 2 пъти по-малко  Mr. Green Аз не мятах учебници. Карах я да огради на двете места по-малкия брой елементи и да види колко остават. После й съчинявах задачки с точки да се упражни. Мисля, че го разбра. При мен кофтито е, че аз особено елементарни неща не умея да обяснявам  Rolling Eyes

Обаче 10 задача е винаги различна. Кой знае каква ще е тази година  Mr. Green
да това е 5 зад и ние си обяснявахме ,със сиугурност не би се сетил да напише с колко е по -.голямо или по-малко и няма да попълни малкото квадратче

# 687
  • София
  • Мнения: 13 217
lorys, според мен е редно квесторите да обяснят на първолаците какво се иска от тях. Те и затова задачите са такива без текст, че не могат да четат. Те докато изсричат условията ще им мине времето. И тук вече въпросът е как ще им обясни квесторът  Confused

# 688
  • София
  • Мнения: 7 673
lorys, според мен е редно квесторите да обяснят на първолаците какво се иска от тях. Те и затова задачите са такива без текст, че не могат да четат. Те докато изсричат условията ще им мине времето. И тук вече въпросът е как ще им обясни квесторът  Confused
Нищо не им се обяснява или казва. Дават им се листата така и 120 минути време. Това е.

# 689
  • София
  • Мнения: 13 217
lorys, според мен е редно квесторите да обяснят на първолаците какво се иска от тях. Те и затова задачите са такива без текст, че не могат да четат. Те докато изсричат условията ще им мине времето. И тук вече въпросът е как ще им обясни квесторът  Confused
Нищо не им се обяснява или казва. Дават им се листата така и 120 минути време. Това е.

Е стига де... че те ако не са виждали задачата как да съобразят?  newsm78 Много гадно... Tired То затова само 10-15 деца са с по 60 точки Confused

А те 120 минути са доста, моята няма да седи толкова, ще нафраска всичко и ще си излезе  Crazy

Общи условия

Активация на акаунт