LG пералня - никога повече

  • 39 419
  • 35
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 135
Махнали сме ги . Така се разхожда ,4е си отваря вратата на мокрото и трагва .Не мога да е пусна и да изляза ,а имам 24 отложен старт.Нито ве4ер да легна и да е пусна.
А аз настоявах за тази марка и този модел с пара.

# 16
  • Мнения: 0
авторът, какво стана?

Получиха въпросния барабан в сервиза, взеха пералнята, "сменили го", днес ми я върнаха. Довечера като я видя ще пиша какъв е резултатът.

А относно марките, явно наистина цялата работа е до късмет. За пример мога да дам един хладилник Beko, който вече е на около 5 години и един кусур не съм му намерил до сега. А на времето го избрах просто защото ми трябваше само за няколко месеца и търсех най-евтиния Simple Smile

# 17
  • Мнения: 0
Така, ето ги резултатите след сервиза.

На пръв поглед - пералнята е одрана на няколко места - отстрани - хайде, както и да е, обаче отпред също има драскотина, а все пак е (вече беше) нова пералня.

Основният проблем - явно е решен - дупките на барабана вече не закачат.

Обаче сега пък барабанът е крив Close Когато се върти отпред до уплътнението се вижда как се приближава и отдалечава от уплътнението. Има и положение, в което стърже по гумата Shocked Как може да е крив барабан, който се предполага да се върти с 1200 оборота Shocked Снимах клипче за да ви покажа: http://dox.bg/files/dw?a=947af005d2

Пуснах я да центрофугира без дрехи, празна. Вибрира и се тресе, все едно има дрехи в нея. А същия опит го правих и като я купих - тогава въртеше без никакво помръдване - ще кажеш, че не работи отстрани. Е, нормално, предполагам това няма как да стане вече с крив барабан Confused

Дайте ми съвет сега да правя ли пак рекламация или ще стане по-зле, ако се опитат пак да я ремонтират Confused кой ги знае, ще изправят барабана, но ще вземе да протече от някъде

# 18
  • Мнения: X

Дайте ми съвет сега да правя ли пак рекламация или ще стане по-зле, ако се опитат пак да я ремонтират Confused

Съгласно разпоредбата на чл.124 от ЗЗП право на потребителя е да избере начина по който ще удовлетвори рекламацията си:  възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114
http://www.electron.bg/zakon_zzp.php
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
........
УСПЕХ!

# 19
  • Мнения: 1 351
Аз имах и имам все още проблеми с един хладилник закупен от Техномаркет . Идват да го ремонтират , но повредата се оправя временно , защото проблемът е производствен дефект. Подала съм рекламаций във въпросният магазин ...и нищо не се предприе. Писах и на Агенцията за защита на потребителите и отговор нямам още , а отмина почти година.....Казаха ми само че от създаването на магазина до сега са имали само един случай на подменена стока . Rolling Eyes
  НО това не пречи да опиташ ти. Подай рекламация.....неможе да ни правят на балами.

# 20
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Кой сервиз я е отремонтирал?

# 21
  • Мнения: X
Подай рекламация.....неможе да ни правят на балами.
  Peace
В писмен вид, като същата търговецът е длъжен да я опише в регистъра по чл. 127 ал. 2 ЗЗП!
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=21&document_id=11
Иначе, .....на основание чл. 222 ЗЗП се налага административно наказание.
http://www.admcourt-varna.com/site/files/Postanoveni-zakonni-akt … d810/32852710.htm



# 22
  • Мнения: 0
Сервизът беше К&К Сервиз. Към него ме насочиха от LG. Преди това от Техномаркет ми казаха обърнете се към сервиза... без да определят кой сервиз.

Ако знаех още в началото, че за рекламациите се води регистър, щях да настоявам за това още в магазина... въпреки че не виждам какво щях да постигна, като те толкова бързо ме отпратиха с думите "тук нищо не можем да направим вече, обърнете се към сервиза"

Добре, с удоволствие ще предявя рекламация, но към кого трябва вече в този случай. Към магазина или към сервиза, след като вече е отремонтирана веднъж от сервиза?

# 23
  • Мнения: X

Добре, с удоволствие ще предявя рекламация, но към кого трябва вече в този случай. Към магазина или към сервиза, след като вече е отремонтирана веднъж от сервиза?

Към търговеца./ започни от там/
"Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се
предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.

Това е за сервиза.
(2) Ако на потребителя е предоставена гаранция и срокът на гаранцията е по- дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на гаранцията.
Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
(2) Лицата по ал. 1 са длъжни да поддържат регистър на предявените рекламации.
(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.
(4) Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупена стоката или е поръчана услугата, или на адреса на управление на търговеца, освен ако в договора или в документа за гаранция е определено друго.
Чл. 128. (1) Ако търговецът е приел, че рекламацията е основателна, е длъжен да я удовлетвори съгласно чл. 113 и 114.
(2) Когато търговецът удовлетвори рекламацията, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на потребителя.
Чл. 129. Предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск."
http://www.electron.bg/zakon_zzp.php

# 24
  • Мнения: 0
"Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Лошото е че от сервиза не ми дадоха никакви документи. Нито след установяване на проблема, нито след извършване на ремонта.
Дали това клипче, което снимах, ще послужи за нещо официално пред магазина newsm78

# 25
  • Мнения: X
Лошото е че от сервиза не ми дадоха никакви документи. Нито след установяване на проблема, нито след извършване на ремонта.

В Гаранционната карта е отразено в графа:
"Отчитане на повредите по време на гаранционният срок"
пр.
Скрит текст:
Отивайте в магазина с документите  и пишете...

ПП http://www.lg.com/bg/poddryjka-product/lg-F1022ND#warrantyInfo
"За да предявите гаранцията, можете да изпратите онлайн заявка за обслужване или можете да ни позвъните на тел. 0700 1 5454. Пригответе си серийния номер на вашия продукт и документа за покупка да са ви под ръка. Може да ни потрябват, за да ви дадем възможно най-точната информация."

Последна редакция: ср, 28 авг 2013, 18:56 от Анонимен

# 26
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 140
Пфуу,ужас. Наистина е крив барабанът,гледах клипчето.  Rolling Eyes Само мога да предполагам колко те е яд... Наистина си е на късмет с техниката-ето например ние имаме една съдомиялна Мидея,която мие като за световно вече сума ти време,но същевременно сестра ми взеха телевизор LG,който се скапа и сега не става за нищо.. Rolling Eyes

# 27
  • Мнения: 4
И аз се излъгах да си купя ЛГ пералня но предпочетох върховния клас над 2 000 лв. и уви същия проблем. Пералня та е на 1 ден и казаха че ще я ремонтират - смяна на барабан. От магазина ми казват че не могат да я сменят понеже била употребена, макар че имам 14 дни за връщане на стоката

# 28
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 140
И аз се излъгах да си купя ЛГ пералня но предпочетох върховния клас над 2 000 лв. и уви същия проблем. Пералня та е на 1 ден и казаха че ще я ремонтират - смяна на барабан. От магазина ми казват че не могат да я сменят понеже била употребена, макар че имам 14 дни за връщане на стоката
Разправяй се с тях и настоявай да я сменят, а не да я поправят. Няма как само след ден да има дефект и да не могат да я сменят. Желая ти успех!  Peace

# 29
  • Мнения: 2 484
И аз се излъгах да си купя ЛГ пералня но предпочетох върховния клас над 2 000 лв. и уви същия проблем. Пералня та е на 1 ден и казаха че ще я ремонтират - смяна на барабан. От магазина ми казват че не могат да я сменят понеже била употребена, макар че имам 14 дни за връщане на стоката

Да, "читавата" марка, хвалена по всички възможни реклами......Само че мен не успяха да ме убедят....Колко още "читави" изделия от тази марка се бракуваха пред очите ми през последните години след създаването на тази тема....Ремонт или невъзможен или прекалено скъп........

Общи условия

Активация на акаунт