MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 428 832
  • 2 975
  •   1
Отговори
# 2 865
  • Бургас
  • Мнения: 814
Здравейте, забравих си паролата и не мога да вляза в програмата, има ли начин да се възстанови или зададе нова парола?

# 2 866
  • Мнения: 277
Здравейте, ползвах Mailbooks на служебен компютър и досега нямаше проблем. От около месец обаче не мога да влезна, пробвах с преинсталация, не се получава. Антивирусната ми е Symantec, но нямам кой знае какви администраторски права. Дали имам вариант да го оправя някак? Благодаря!

# 2 867
  • Мнения: 24
Здравейте, ползвах Mailbooks на служебен компютър и досега нямаше проблем. От около месец обаче не мога да влезна, пробвах с преинсталация, не се получава. Антивирусната ми е Symantec, но нямам кой знае какви администраторски права. Дали имам вариант да го оправя някак? Благодаря!

Опишете какво точно се случва - излиза ли ви прозорец с грешка?

Благодаря.


ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ:

Последна редакция: вт, 15 авг 2023, 11:55 от MB Support

# 2 868
  • Мнения: 277

Опишете какво точно се случва - излиза ли ви прозорец с грешка?

Благодаря.

Излиза съобщението, че няма достъп до сървъра или Интернет връзката е слаба. Пробвах на друг компютър със същата Интернет връзка и не е в нея проблемът.

# 2 869
  • Мнения: 24
Излиза съобщението, че няма достъп до сървъра или Интернет връзката е слаба. Пробвах на друг компютър със същата Интернет връзка и не е в нея проблемът.


Значи вероятно проблемът е в компютъра тогава.
Или в интернет-връзката до този компютър.

Пробвайте следното:

 В папката, в която сте инсталирали MB (най-често това е диск D:MAILBOOKS), има файл с име Journals.xml. Изтрийте го и се опитайте да влезете в програмата отново.

Ако това не сработи, направете следното:

За да тествате интернет-връзката си към сървъра на MailBooks (MB), в папката, в която е инсталиран MB, има файл с име: PingTester.exe - стартирайте го, за да видите какво време на достъп (в милисекунди) ви показва. Връзката се счита за добра и стабилна, ако времето е под 40-50 милисекунди. Пуснете програмката няколко пъти в интервал от няколко минути, за да се уверите в резултата и го споделете тук.

# 2 870
  • Мнения: 277
Значи вероятно проблемът е в компютъра тогава.
Или в интернет-връзката до този компютър.

Пробвайте следното:

 В папката, в която сте инсталирали MB (най-често това е диск D:MAILBOOKS), има файл с име Journals.xml. Изтрийте го и се опитайте да влезете в програмата отново.


Не е в интернет връзката, защото работя от този компютър и нямам никакви други проблеми с връзката.
Нямам диск D:, инсталиранa е на C:, но няма такъв файл.

# 2 871
  • Мнения: 24
Не е в интернет връзката, защото работя от този компютър и нямам никакви други проблеми с връзката.
Нямам диск D:, инсталиранa е на C:, но няма такъв файл.

...



А PingTester-а какви стойности показва?

Предложих ви да го пуснете, защото е важна връзката ви от MB към сървъра на MB -  може там да има проблем, при все, че интернета ви си е нормален.

Въпреки това, рестартирайте модема/рутера/компютъра/лаптопа си (ако вече не сте го направили...).

Погледнете също и настройките си на защитната стена - да не би тя да блокира програмата.

А също и на антивирусната ви програма.

# 2 872
  • Мнения: 277

А PingTester-а какви стойности показва?

Предложих ви да го пуснете, защото е важна връзката ви от MB към сървъра на MB -  може там да има проблем, при все, че интернета ви си е нормален.

Въпреки това, рестартирайте модема/рутера/компютъра/лаптопа си (ако вече не сте го направили...).

Погледнете също и настройките си на защитната стена - да не би тя да блокира програмата.

А също и на антивирусната ви програма.

PingTester показав 1918 милисекунди Simple Smile
Рових по firewall-a и антивирусната, нищо не намирам, но аз там нямам никакви права да променям. Sad
Всичко е рестартирано.

# 2 873
  • Мнения: 24

PingTester показав 1918 милисекунди Simple Smile
Рових по firewall-a и антивирусната, нищо не намирам, но аз там нямам никакви права да променям. Sad
Всичко е рестартирано.


Ами ето!

Връзката ви към сървъра на MB е никаква - затова и не можете да влезете.

По-горе написах:

Цитат
Връзката се счита за добра и стабилна, ако времето е под 40-50 милисекунди.

А вашата скорост на връзката е в другата крайност.

Явно нещо е причинило този проблем тогава, но какво - не мога да кажа.

Може да има и някакво ограничение, но казвате, че нямате права да променяте...

Щом сте на служебен компютър - нищо чудно и да са ви ограничили администраторите, отговарящи за мрежата ви. А за сайтовете, касаещи пряко работата ви - връзката да е нормална. Оттам идва и заблудата, че всичко с интернета ви е наред. Реално скоростта до даден сайт може да се ограничава (или забранява) поединично с подходящ софтуер.

Обърнете се към администраторите на мрежата ви.

# 2 874
  • Мнения: 277

Ами ето!

Връзката ви към сървъра на MB е никаква - затова и не можете да влезете.

По-горе написах:

Цитат
Връзката се счита за добра и стабилна, ако времето е под 40-50 милисекунди.

А вашата скорост на връзката е в другата крайност.

Извинявам се! Не съм го прочела това, днес обаче работи Simple Smile Не съм променяла нищо, но важното е, че имам връзка.
Благодаря!

# 2 875
  • Мнения: 3
Не мога да вляза в приложението, преинсталирах, връзката е за 2 милисекунди със сървъра. Или стои на моля изчакайте, или ми иска регистрация и мейл адрес, които не съм сигурен какви бяха, нито как да си направя нова такава..

# 2 876
  • Мнения: 2
Здравейте,
Преди повече от 3 години използвах приложението.
Днес го изтеглих, инсталирах и изключих всички защити. Зареждам приложението, дава ми да се регистрирам и след това стигам единствено до “Моля,изчакайте!”.
Подчертава, че живея в чужбина ако това може би ще е някакъв проблем.

# 2 877
  • Мнения: 24
ДОПЪЛНЕНО:

Вече всичко би трябвало да е наред и да имате връзка към сървъра!

Поздрави! Sunglasses




Здравейте!


Явно има проблем със сървъра на MB, защото и при нас няма връзка.

Навярно (и дано) е нещо временно, просто изчакайте...

Ако не се оправи днес, утре сутринта ще се свържем с поддръжката на сървъра.


Поздрави,
MB Support

Последна редакция: пн, 11 сеп 2023, 23:11 от MB Support

# 2 878
  • Мнения: 64
И аз влизам,за да попитам за приложението.От няколко дни стигам само до моля изчакайте и дотам.
Трябва ли да правя промени някакви в настройките.Досега всичко беше безупречно.

# 2 879
  • Варна
  • Мнения: 721
При мен вече работи нормално.

Общи условия

Активация на акаунт