Магазин Sport Vision - разочарование!

  • 13 070
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 337
Здравейте на 21.04.2015г. посетих магазин Sport Vision, в Mega Mall Люлин.  (за първи път)
От там купих на 5 годишната ми дъщеря маратонки на фирмата Champion за скромната сума от  59,00лв. (пари, който дядо и и даде за скорошния рожден ден)
Аз лично всеки сезон купувам нова обувка. За зимата-ботуши, лятото-сандали, съответно за  другите два сезона-маратонки и едни обувчици, тип "балеринки".
Зимата свърши и дойде ред да се купят нови маратонки/кецове. Тези от миналата есен вече  са малки.
Та, закупих въпросните детски обуви от споменатия по-горе магазин Sport Vision, на които  за мое огромно съжаление след точно 6 дни и три обувания започна да им се разлепя подметката!!! Обувки за 59 лв!!! (да знам, че цената не определя качеството)
И от тук започна всичко.
На 27.04.2015г. отидох до магазина, с обувките, с касовата бележка, всичко. Повикаха  управителката. Тя извади прошнурована тетрадка и започна да пише някакви кодове, описа  вида на обувката и в следващата графа написа "замяна". Аз най-любезно обясних, че не  желая замяна.  Ако пак взема такива обувки, много вероятно е те пак да се разлепят.  Госпожицата каза, че все пак могат да ми предложат замяна с друг модел обувка, но аз  настоях да ми се върне заплатената сума.  До тук добре. Управителката ехидно каза ОК и  извади бланка, попълни разни неща и ме помоли да я подпиша. Преди да я подпиша ми  разясни, че процедурата е такава: оставям скъсаните обувки и до 30 дневен срок ги оглежда  комисия, която решава дали изобщо да уважи рекламацията ми и дали изобщо да ми върне парите.
Останах меко казано изумена. В последствие разбрах, че всъщност наистина 30 дни е  законовия срок.
Първоначално помислих, че ако се откажа от връщането на парите (и 30 дневния срок), ще  мога на момента да заменя обувките (с друг модел) Но не, почакайте и за това се чака до  30 дни!
Значи просто детето ми остава босо за един месец!!!
Дадох им 59 лв, те ми продадоха боклук и сега госпожица управителката най-безцеремонно ми  обяснява, че детето ми остава без обувки! И те нищо не могат да направят по въпроса!!!

Sport Vision, това ли е отношението ви към клиента? Така ли ще ме спечелите да купувам от  вас всеки един сезон обувки за детето си?
Чували ли сте за политиката  на връщане например на IKEA или H&M?
Така се печелят клиенти.

Вие се ПОДИГРАХТЕ с нас!!! Вие се подиграхте с детето ми!
Безкрайно съм разочарована!!!
Никога повече кракът ми няма да стъпи във ваш магазин!

П.С. До колкото разбрах законово те са прави. Поправете ме ако греша. До тук ли се простират правата ми? Моля, дайте съвет?

Благодаря на всички изчели темата!

# 1
  • Мнения: 1 844
Да, такава е законовата политика за замяна на артикули или връщане на сума.
Управителката на магазина не виждам какво може да е виновна, тя е служител, който спазва наредбата и правилата.
Много е неприятно, когато се получи така - казвам го с цялото си разбиране, защото аз също съм клиент.
Но гаранция- Франция. Peace Риск винаги има да попаднем на некачествена или пък просто дефектна стока.

# 2
  • Мнения: 337
Управителката на магазина не виждам какво може да е виновна, тя е служител, който спазва наредбата и правилата.
Никъде не съм казала, че управителката има някаква вина в създалата се ситуация. Споменах отношението и към нас. По-скоро начина по който говореше. Ехидно и безцеремонно. Никакво съчувствие. Изразяваше: "Това е положението, оправяйте се. Нас не ни интересува!"
Което за мен на практика е:"Не се интересуваме от клиентите си. Те не означават нищо за нас."

# 3
  • Мнения: 337
Edit

Все пак се намериха хора, работещи за Sport Vision Bulgaria, които приеха присърце проблема ни. Проявиха отзивчивост и съпричастност. Вече всичко е наред, обувките за сменени, само дето ни костваше толкова нерви.

# 4
  • Мнения: 98
5iaM, напълно те разбирам! И аз бях в подобна ситуация с друг голям и уж себеуважаващ си магазин - Bra Clinic (темата е тук http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=843596.0;topicrefid=19). Точно по същия начин - скъпа стока, уж качество, а отношението към клиента е много унизително и пренебрежително! радвам се, че при теб са се оправили нещата. Мен ме накараха да попълня рекламацията и след месец ми казаха, че няма да ми върнат парите. ПОсле даже се оказа, че те при никакви обстоятелства не връщат пари, а са ме поизлъгали леко и ме размотаваха 1 месеца.  #2gunfire #2gunfire #2gunfire

Влизала съм няколко пъти в Sport Vision и наблюденията са ми, че като че ли стоката е изцяло sportsdirect, само че на малко по-високи цени. Като цяло по-евтините неща там не са с отличително качествто, но все пак би трябвало да издържат повече от няколко дни Sad Аз също си купих скоро маратонки Champion (59лв, но от Sport Depot) и се надявам да нямам подобен проблем, носила съм ги няколко пъти само.

За съжаление в БЪлгария ни обслужват зле и се оказа, че H&M и Икеа са изключения от в морето от опитващи се ни излъжат магазини, било то и магазини предлагащи стоки на високи цени Sad

# 5
  • Мнения: 337
Изчетох темата ти, абе ужас.
Не ми се коментира направо.
Повече просто няма да стъпя там и това е.

# 6
  • Мнения: 3 675
A вие скъпи мои защо не поръчате маратонките от Спортсдиректа.Излизат по евтино,акови притеснява номерацията,винаги може да ги пробвате в магазина и след това да поръчате.Вярно е,чене ти дават гаранция от там,но и тук същата работа.При мен случая беше с боти от Дайхман,които издържаха точно два месеца и се сцепиха,но нищо не можах да направя понеже гаранцията беше изтекла вече.

# 7
  • Мнения: 3
Здравейте и мен ме излъгаха, купих маратонки за 400лв, за един месец се скъсаха и ги дадох за рекламация чаках 20 дена и дадоха становище че ми били малки и затова се скъсали, което изобщо не е вярно, маратонките не са ми стегнати изобщо. Нито желаят да погледнат как седят маратонките на крака ми.  
По добре мерете там само маратонки и пазарувайте онлайн от други магазини, там поне си спазват гаранцията.

Последна редакция: вт, 28 ное 2023, 18:25 от bzafira

Общи условия

Активация на акаунт