От там купих на 5 годишната ми дъщеря маратонки на фирмата Champion за скромната сума от 59,00лв. (пари, който дядо и и даде за скорошния рожден ден)
Аз лично всеки сезон купувам нова обувка. За зимата-ботуши, лятото-сандали, съответно за другите два сезона-маратонки и едни обувчици, тип "балеринки".
Зимата свърши и дойде ред да се купят нови маратонки/кецове. Тези от миналата есен вече са малки.
Та, закупих въпросните детски обуви от споменатия по-горе магазин Sport Vision, на които за мое огромно съжаление след точно 6 дни и три обувания започна да им се разлепя подметката!!! Обувки за 59 лв!!! (да знам, че цената не определя качеството)
И от тук започна всичко.
На 27.04.2015г. отидох до магазина, с обувките, с касовата бележка, всичко. Повикаха управителката. Тя извади прошнурована тетрадка и започна да пише някакви кодове, описа вида на обувката и в следващата графа написа "замяна". Аз най-любезно обясних, че не желая замяна. Ако пак взема такива обувки, много вероятно е те пак да се разлепят. Госпожицата каза, че все пак могат да ми предложат замяна с друг модел обувка, но аз настоях да ми се върне заплатената сума. До тук добре. Управителката ехидно каза ОК и извади бланка, попълни разни неща и ме помоли да я подпиша. Преди да я подпиша ми разясни, че процедурата е такава: оставям скъсаните обувки и до 30 дневен срок ги оглежда комисия, която решава дали изобщо да уважи рекламацията ми и дали изобщо да ми върне парите.
Останах меко казано изумена. В последствие разбрах, че всъщност наистина 30 дни е законовия срок.
Първоначално помислих, че ако се откажа от връщането на парите (и 30 дневния срок), ще мога на момента да заменя обувките (с друг модел) Но не, почакайте и за това се чака до 30 дни!
Значи просто детето ми остава босо за един месец!!!
Дадох им 59 лв, те ми продадоха боклук и сега госпожица управителката най-безцеремонно ми обяснява, че детето ми остава без обувки! И те нищо не могат да направят по въпроса!!!
Sport Vision, това ли е отношението ви към клиента? Така ли ще ме спечелите да купувам от вас всеки един сезон обувки за детето си?
Чували ли сте за политиката на връщане например на IKEA или H&M?
Така се печелят клиенти.
Вие се ПОДИГРАХТЕ с нас!!! Вие се подиграхте с детето ми!
Безкрайно съм разочарована!!!
Никога повече кракът ми няма да стъпи във ваш магазин!
П.С. До колкото разбрах законово те са прави. Поправете ме ако греша. До тук ли се простират правата ми? Моля, дайте съвет?
Благодаря на всички изчели темата!