Би трябвало да отпада, защото на база договора, подписан между компанията, която работиш и ДСК, ще подпишеш договор за залог, като залогът ще бъде превод на работна заплата и трудовите ти правоотношения с работотдателя. Да, ще получиш по-ниска лихва, но ако си смениш работата, както аз направих, ще имат право да ти увеличат лихвата, както и стана при мен от 8 процента и нещо на 14 %, което в моят случай означаваше 80 лева и беше сторено в месеца, в който започнах работа на друго място. Естествено, когато съм подписвала договора никой не ми обясни горното и естествено аз няма как да докажа, че не ми е обяснено. Ако не ги притиснеш, няма да ти кажат за това. И да уточня, че аз говоря за потребителски заем, не ипотечен. Там залогът е ясен. Също така може да се договориш да не плащаш равни вноски всеки месец, а да започнеш да изплащаш първо главницата. Така като цяло плащаш по-малко и трябва да призная, че ДСК е една от малкото банки, които предлагат тази услуга. За други преференции не се сещам. Би трябвало кредитен служител да може да ти обясни по-подробно.
Използвам поста, за да се похваля, че след 11 месеца и обикаляне от клон на клон на ДСК, дежурното безкрайно висене, нелюбезни и некомпетентни служители и близо 20 лева, успях накрая да си закрия сметката там Първият ми опит беше юли месец миналата година, като трима служители в различни клонове отказаха да закрият сметката ми, защото аз сама е трябвало да я нулирам в интернет банкирането Аз им обяснявам, че не успявам, те ми обясняват, че нищо не могат да направят Мен ми писна, а и нямах време да вися безкрайно в клоновете им и си позволих лукса просто да забравя за тази история. Когато проверих миналия месец се оказа, че вече им дължа 11 лева Месец май вече бяха 14 И реших, че е крайно време да действам, а и бях в отпуск. В първия клон нелюбезно ми обясниха, че трябва да си донеса една от картите, която не беше закрита (предишния път ми закриха картата, която използвах активно, но естествено никой не ми беше казал, че трябва да им донеса всички пластики, които имам, за да си закрия сметката), за да не ми таксуват два лева и че сметката ми може да бъде закрита 3 дни след това. Служителката ми закри уж валутната сметка, платих си задълженията и приключих в този клон. Тъй като не намерих въпросната пластика в къщи, в края на работния ден отидох в друг клон. Оказа се, че валутната сметка все пак не е закрита. Каква изненада Попълних няколко бележки, служителката се консултира с колега по телефона и ме помоли рано сутринта на другия ден да отида пак, за да закрием окончателно сметката. На другия ден сметката беше закрита не за три, не за два дни, а за пет минути. Естествено за един последен път след седмица-две ще проверя дали все още имам сметка в ДСК Но да се надяваме да съм приключили взаимоотношенията си с тази банка веднъж и завинаги и съм благодарна на последната служителка, която прояви професионализъм .
Ако някой прави черен списък с банки, аз с двете ръце гласувам за ДСК. Поне моят опит с тях беше ужасен и макар че не мога да го докажа, бях подведена от тях за условията по договора, сключен с тях. Естествено има и доволни клиенти, но аз за съжаление не съм от тях и това ми костваше много нерви и естествено средства.