Черен списък на професионалните домоуправители

  • 73 363
  • 333
  •   2
Отговори
# 285
  • Мнения: 6 529
В допълнителните разпоредби на ЗУЕС...там се съдържа легална дефиниция на понятието "такса за управление и поддържане на общи части".

Тя дължи ли се от неживущите в ЕС?

# 286
  • Мнения: 68 885
Не. Пише го в чл.51, ал.2 от ЗУЕС.

# 287
  • Мнения: 1 196
Странно е да не плащаш такса управление и поддръжка ако не живееш там. Нали имаш имот, нали някой домоуправител трябва да управлява ЕС? А той също трябва да взима възнаграждение за това, защото не е длъжен да го прави безплатно, понеже ти не живееш там. Като дойдеш и всичко тъне в мизерия, няма ток, асансьор и е разруха, дали е добре? Лятото всички се изнасят по вили и села, но домоуправителя е длъжен да стои там, да плаща сметки и да инспектира. А ако не се плащат такси от неживущите там, как ще го направи!?

# 288
  • Мнения: 68 885
Тези с лятото и вилата плащат, знаеш го това, коментира се през ден в другата тема.
Хайде да не говорим неверни неща с цел да се пресили ситуацията. Wink

# 289
  • Мнения: 1 196
Да, разбира се че временно отсъстващите плащат, не казвам друго. Дори онзи ден на нашето събрание искаха да гласуваме и за необитаемите пълна режийна такса, при положение че те си плащат и за управление (заплата домоуправител).

Последна редакция: нд, 14 май 2023, 10:01 от SunshineMery

# 290
  • Мнения: 68 885
Въпросът беше конкретен -  какво урежда закона, -отговорих на него.
В разсъждения нямам желание да участвам, защото законът се прилага/изпълнява, не се обсъжда...Grinning

Но в темата всеки може да пише каквото му душа желае, така че нямам против...

# 291
  • Мнения: 27
Искам да изразя мнение за кантора Акорд. Това са най-долните мошеници, които могат да бъдат “домоуправители”.
Преди година и половина се нанесе нов съсед във входа, който предложи да използваме техните услуги като ги рекламира, че са добри и че входа ще се преведе във вид, понеже има всякакви забележки. Асансьорът периодично спира, осветлението във входа премига, стените са разрушени и дограмата е стара и дървена.
Тогава всички се съгласихме единодушно и всяко семейство си плащаше месечната такса, както и ние си плащахме всеки месец, но какво се случи?
Всеки месец сумата беше различна и безбожно висока по необясними причини, никакъв отчет не се даваше за нищо, което ще се прави уж по входа.
Последните 4 месеца почти всички семейства спряхме да плащаме, защото те не пипнаха абсолютно НИЩО по входа. Дори една крушка не смениха, влизаме с фенерчета за да си се приберем у дома и не се знае със събраната сума досега какво са направили!
В същото време нашия съсед всекидневно си бръмчеше с бормашината в тях и изведнъж когато всички спряхме да плащаме таксите се започнаха заплашителни телефонни обаждания от тяхна страна. Станаха пишман от кредиторска фирма, че и употребяват стряскащи изречения от сорта на “по един или друг начин ще се вземат сумите”.
Никога не се забърквайте с тях! Ние все още се опитваме да ги разкараме.

# 292
  • софия
  • Мнения: 25 560
УС на входа не е ли подписал договор? В него трябва да е описано какви такси за какво се събират. Промяната става след събрание и гласуване, респ. нов договор.

Последна редакция: ср, 17 май 2023, 13:49 от zvаnchе

# 293
  • Мнения: 68 885
Какъвто и договор да имате подписани с тях, то той не може да е за повече от 2г. Така че с изтичането на тези 2г тези хвърчат, по закон. Тоест се прекратява по силата на закона /ЗУЕС/.
Ако не намерите друго основание да го прекратите, използвайте това за двете години.

# 294
  • Мнения: 6 529
Искам да изразя мнение за кантора Акорд. Това са най-долните мошеници, които могат да бъдат “домоуправители”.
Преди година и половина се нанесе нов съсед във входа, който предложи да използваме техните услуги като ги рекламира, че са добри и че входа ще се преведе във вид, понеже има всякакви забележки. Асансьорът периодично спира, осветлението във входа премига, стените са разрушени и дограмата е стара и дървена.
Тогава всички се съгласихме единодушно и всяко семейство си плащаше месечната такса, както и ние си плащахме всеки месец, но какво се случи?
Всеки месец сумата беше различна и безбожно висока по необясними причини, никакъв отчет не се даваше за нищо, което ще се прави уж по входа.
Последните 4 месеца почти всички семейства спряхме да плащаме, защото те не пипнаха абсолютно НИЩО по входа. Дори една крушка не смениха, влизаме с фенерчета за да си се приберем у дома и не се знае със събраната сума досега какво са направили!
В същото време нашия съсед всекидневно си бръмчеше с бормашината в тях и изведнъж когато всички спряхме да плащаме таксите се започнаха заплашителни телефонни обаждания от тяхна страна. Станаха пишман от кредиторска фирма, че и употребяват стряскащи изречения от сорта на “по един или друг начин ще се вземат сумите”.
Никога не се забърквайте с тях! Ние все още се опитваме да ги разкараме.

Сменяйте ги!!!

# 295
  • София
  • Мнения: 9 115
Влизам да оставя негативно мнение за Габриела - професионален домоуправител. Събира такси и плаща сметки и до там се изчерпват функциите. Нито се интересуват дали има промяна в броя на живущите във входа и дали трябва нещо да се актуализира, нито има някаква иницатива от тяхна страна, нито ги вълнуват проблемите на входа. Започна да ни се разпада стълбището. Хванаха първата случайна фирма, която взе едни пари и нищо не направи - машината им се счупила, стояхме със разбито стълбище един месец. После дойдоха от някаква друга фирма - същата история. Накрая мъжете от входа се събраха и направиха стълбището.
Не свиква общи събрания, не се решават никакви проблеми. Всичко се кара по течението.
Не се предявяват несъбраните вноски от неизрядните платци, съответно си изтича давността им.
Тотално непознаване на Закона за етажната собственост.
Искаше да си прекрати предсрочно договора, защото имаме едни проблемни живущи и явно не им се занимава с тях. Оказа се, че не си познават и собствения договор, който са сключили. Защото в него сами са си заложили, че освобождаването им става с решение на Общо събрание на входа.
Дори не им хрумва да платят някой лев на адвокат да ги консултира като не разбират.

# 296
  • Мнения: 4
И ние сме в процес на раздяла с ВХОД МЕНИДЖЪР.Оказаха се големи измамници и рекетьори. При условие , че множеството си е платило всички вноски до края на годината, ни изненадаха с допълнителна вноска от над 60 лв с аргумента , че не достигали средства, при условие , че няколко пъти за 3 години си вдигаха своеволно таксата.Оказа се , че повече от 2 месеца не са плащали тока и събирахме допълнително средства да го платим . Освен това не са плащали от юли на асансьорната фирма за  поддръжка - т.е. половин година . Всеки месец начисляват някакви допълнителни услуги ВМ, за които никой не знае.Повече от половин година нямахме чистачка, а те ни таксуваха с по 100 лв/мес.На всичко отгоре 2 пъти начислиха и контрол на почистването )))))))  и допълнителни псевдодейности, които никой не е искал , без дори да се допитат до ОС..... Винаги намират начин как да те оберат.  И все няма пари-ами ясно е къде потъват...НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ да подписвате с тях, защото накрая ще съжалявате.Това е сигурно. А и раздялата с тези рекетьори въобще не е безболезнена. Няколко пъти им изпращахме по надлежния ред  искане за свикване на ОС с цел прекратяване на отношенията ни  , подписано от над 80 % от живущите и нищо.Тъй като по договор те са длъжни да го свикат в рамките на 1 месец, просто не го правят и така продължава агонията месеци, през които смучат още по настървено и точат събраните  пари на входа. А накрая входът излиза на минус.Едни и същи повтарящи се прийоми. Поне на 5 писма не са ми отговорили.Но за сметка на това пък събират с охота пари и то много концентрирано.Обмислям сериозно да подам жалба до омбудсмана, а защо не и да сезираме телевизиите за тези изедници. Ще ги описвам навсякъде, където мога, за да откажа колебаещите се. До момента от тяхните услуги съм отказала десетки познати и приятели, което е все някакво удовлетворение. Дори в EASYPAY, където си плащах вноските, жената ме питаше защо сме още с тези мошеници.Имат печална слава-арогантни и алчни.Познавам много хора и как един не се  изказа за тях ласкаво. Схемаджии !Какво ли не съм чувала за ВМ. Но да , трябва и на държавно ниво да се разглежда тяхната дейност и да се поставят под контрол.
Все едно разказвам аз..за нашите проблеми с тези мошеници "Вход Мениджър "🤣🤣абсолютно същия сценарий..недостиг на касата, допълнителни такси ,повече от 10 жалби ...и най накрая успях да се свържа с чат-бот..и до там.И нашата кооперация същия проблем.

Ние също, междувременно разбрах че са купили нова фирма и мисля директно да я включа в този списък - Про Дом е новата им фирма

# 297
  • софия
  • Мнения: 25 560
Явно се гордеят с "доброто име", което утвърдиха и правят нова фирма с ново име.
От немного големият ни опит с фирма-професионален домоуправител придобивам впечатление, че много зависи от индивидуално определения служител. От около година имаме договор с "Образцов вход". В началото беше определен служител, които вършеше нещата без да сме разбрали кога и как. Отстрани сериозен проблем с общия канал, затвориха се дупки да не се събират гълъби, нямаше битови проблеми с асансьор, почистване и т.н. Смениха го и настоящият е тотал щета - мързелив, нагъл, арогантен, нещата се вършат след сто обаждания, опитва се да прехвърля ангажиментите си към УС. Искаме да го сменят.

# 298
  • Мнения: 4
Ще прескоча обидите и конспиративните теории, които са прекалено сложни за разбиране, а какво остава за изпълнение; в 5%-товата хипотеза, че сте реален клиент на компанията - насреща съм да помогна с нужното, за да разгледам проблема Ви и при възможност да съдействам за разрешаването му. Вече съм водил многократно комуникация с такъв тип клиенти тук и съм успявал да помогна.

Нито една обида не съм отправила към Вас или които е да е, моля да не внушавате подобна теза. Колкото до конспирацията - може да потвърдите или отхвърлите, твърдението ми, че Про Дом е със собственик Мениджър Груп АД, които са част от собствениците на Вход мениджър. Всяка точка описана в текста е стъпка от тригодишните ни взаимоотношения с фирма Вход мениджър и ако желаете ще направя снимки на всички текстове от съобщенията във Вашето приложение, за да се види колко събрания правите докато се решава проблема с ремонт на покрива, протокола от събранието, на което сте избрани и което не оспорвам защото означава да осъдя съседите си, на цялата имейл кореспонденция от момента, в който получих съобщение за изравнителни сметки и искането за свикване на ОС за да се реши този проблем с "касова недостатъчност", която обаче странно се появява именно декември 2022 г., а не юли 2022 когато спирате да плащате тока или ноември когато спирате да плащате асансьор, но не спирате да плащате "почистване+дезинфектант" дори при касова недостатъчност и поне по 4 сигнала на месец, че чистачка няма и има проблем, който следва да решим като собственици. Може би искате да снимам и точката в договора, в която пише, че не може да се изменя без писмено съгласие от двете страни, но Вие еднолично увеличавате таксата за Вашето псевдообслужване всека година, позовавайки се на Общите условия, които обаче не сме подписали при сключване на договора? Коя точка от изложеното от мен, считате за невярна, за да направя снимка на писмените доказателства за да ги публикувам? Месеци наред повтарям на Вашите сътруднички, че било каквото било, ясно е че не сте задължени да поемате задълженията на некоректните, въпреки обещанията и решенията на Общото събрание да търсите парите по законов ред от тях, че ми е ясно, че и Вие храните семейства и това е работата Ви, но нека да приключим този цирк, защото вече няма да плащаме за услуга, която на практика не получаваме и Вашите служителки ми затварят телефона или ми обясняват колко съм зле, без да си дават сметка, че говоря на високоговорител и може в стаята да има и свидетели на този разговор ..... Или частта, че слагате логото си на табло, което ние сме платили, но не ни питате дали може и не ни плащате защото това е реклама на фирмата Ви, обаче сложена на наша собственост? За тълкованието Ви, че в закона не пиша една календарна година от предишното събрание, затова дори да сме провери ОС през февруари например 2022 г. следващото може да свикате чак на 31.12.2023 г. защото това било една година, искате ли също доказателства? Или че неотложен случай е когато има земетресение или пожар - това е любимото ми писмо от Вас - представих си как блока пада, но аз си чета мейла за общо събрание свикано в рамките на 24 часа! Искате ли доказателства как Ви моля да приключим защото имаме възрастни хора и те се качват по стълби в тъмно защото сезона е такъв? Може би искате да Ви докажа, че повече от две седмици нямаме ток и асансьор и Ви пиша мейли, които не отбелязвате като сигнали за свикване на Общо събрание, но пък преди това когато беше въпрос за ремонт на покрива, свиквахте Общо събрание за спешност дори по искане дадено по телефона? Или че е взето решение да ни предоставите оферта свързана с асансьора още март 2022 г. и нищо не е направено и сега ще плащаме още по-скъпо за нещо, задължително по закон? Кое мислите, че е измислено и конспирация за да сложа снимки и още подробности?
Колкото до предложението Ви за помощ, ще попитам съседите и адвокатите и ако те преценят, ще се обърна към Вас, а до тогава съм на разположение да покажа доказателства, аз съм от проблемните клиенти - задавам въпроси, пиша по мейла, звъня по телефона, но най-важното си пазя доказателства, като снимки как правите ремонт и какви поразии има по прозорците на хората, как изхвърляте боклука от този ремонт и още и още Simple Smile

И понеже е изтрит предишният ми пост, явно притесни някой, тук публикувам отново неговия тест:
Схемата на некоректните Вход мениджър и т.нар. професионални домоуправители.
Разбирам че всеки има нужда от пари за храна, подслон и живот, но Вход мениджър и подобни фирми професионални домоуправители с маниери и начини за набавяне на пари за тези нужди са повече обират възрастни хора, правно неграмотни и беззащитни, като ги тормозят емоционално и психически, освен всичко останало. Да, може би в ЗУЕС има "вратички" но само съдът може да тълкува законите, въпреки че Вход мениджър си позволява да тълкува и тормози хората, вместо директно да си заведе дело срещу тези, които счита, че дължи пари, но не го правят защото много добре знаят, че дори българските съдии не са готови да отсъдят във тяхна полза. Услужливо пропускат да направят общо събрание за избор на нов домоуправител/УС, но това не им пречи да събират пари от хората, когато вече нямат договор с етажната собственост защото е изтекъл и не може автоматично да се продължи, заплашвайки ги и разчитайки, че са възрастни хора или такива, които не разбират от право и така докато се сблъскат с някой, който има и познания и възможност и време да се занимае с тях!!!
Всички бъдещи читатели, информирам, че от 01.06.2023 г. Вход мениджър са собственици на друга фирма, която вероятно ще влезе в схемата им като "спасител" от тях. Фирмата Про Дом е собственост на Мениджър Груп АД, която пък е част от собствениците на Вход Мениджър! Не се лъжете когато някой от Про дом дойде да Ви спаси от Вход Мениджър, защото ще плащате на две фирми и пак ще сте без ток, вода и мръсен вход, течащ покрив и с много други проблеми във входа, повече от преди да наемете която и да е фирма за домоуправител!!!!

А сега за схемата на Вход Мениджър и Други подобри!!! Точка по точка може да приемете като червен флаг, не е задължително всичко да съвпада при Вас. Всяка точка е въз основа на тригодишното ни взаимодействие с тази фирма и вратичките в Закона, които научих от тях, че ползват. За тези, които мислят че са приказки - насреща съм да показвам и публикувам и документи!
1. Свързват се или с тях се свързват собственици, които не могат да се справят с входове, в които има т.нар. некоректни собственици и е трудно да се събират пари за ток и асансьор, почистването е екстра
2. Отиват на т.н. Общо събрание, като датата е избрана да е в летен/зимен сезон обвързан с празници или ваканции - целта е да има по малко хора в активна възраст, които биха задали много въпроси и да пропадне сделката.
3. По всяка вероятност или плащат на собственик или поне обещават много на собственик, който ги вкарва като фирмата, която ще разреши всички проблеми на входа.
4. Спазват процедурата за свикване на общо събрание, но от части  - правят покана, на която се подписва досегашен домоуправител на входа, който не се справя с проблемите, след това правят протокол за поставяне на поканата, като свидетел обикновено е касиера, на който вече му е писнало да моли съседите да платят и обикновено дава лични пари за да има ток и асансьор във входа, след това пускат присъствен лист и "подсказват", че всеки съсед може да "представлява" друг съсед, пропускайки да кажат, че това може да стане устно/писмено и така съседите по приятелски записват тези, които представляват. Особено важно, е че повечето хора не знаят общите части на жилищата си и обикновено не се записват тези данни в т.нар. присъствен лист. Това е първото флагче за всички, които четат тези редове - няма ли общи части, Общото събрание не може да е легитимно, защото не може да се изчисли кворум за да бъде легитимно за гласуване на сключване на договор.
5. Представителите на Вход мениджър и другите подобни фирми, пропускат да кажат, че за да се сключи с тях договор, кворумът е 67 % от общите части, независимо от условията за падащ кворум за провеждане на Общо събрание! Така накрая - т.нар. домоуправител, касиер и двама - трима собственици, на които им е писнало да се разправят с останалите и да събират пари от съседи, които постоянно нямат пари, избират професионалния домоуправител с мисълта, че нещата най-сетне ще се оправят. Да ама не, защото ..... проблемите започват два - три месеца след това. Това е моментът, в който трябва да оспорите по закон този протокол, после когато дойде време за развод ще разберете, че сте си спестили много нерви още тогава!
6. Първите един - два месеца фирмата е много УАУ .... слага табло, дава приложение, всеки може да следи всеки какво плаща - важно условие за българите, чистачките идват редовно, съобщенията в приложението валят .... Направо всички собственици са във възторг и си казват - "Най-сетне - плащам аз, ама плащат и другите!" ..... Да ама не - таблото, контрол на чистенето и всичко останало се плаща от собствениците и то доста солено! Едно табло например Ви го таксуват 30 лв, при все че може да се купи за 10, контрол на чистенето - 70 лв., ама такъв контрол не е направен и няма доказателства за него, дори и да искате нямате да получите! На таблото е изписано тяхното име, което е реклама, но пропускат да Ви платят като ЕС рекламата, която си правят! Така че това е второ червено флагче, че трябва веднага да прекратите и псевдодоговора и отношенията си с тях!
7. След два - три месеца се виждат какви ремонти трябва да се правят - обикновено на покрив или стълбища, демек ремонти за пари, виждат се дали има активни собственици и такива, които биха си търсели правата, на тях се обръща специално внимание - звънят от фирмата да се допитат до тях, например по даден казус  
8. Стари задължения не се събират! ама кой ти обръща внимание на това, нали сега всичко е точно!
9. Свиква се ОС за да се реши проблема с големите ремонти, като малките минават през договора, в който фирмата има право да харчи до 200-300 лв. без общо събрание. И се започва - ето тези, ето онези, ама ние Ви предлагаме нашата.  Обикновено общото събрание отказва първия път тяхната и възлага да се търси по евтина оферта, никой не гледа какво включват офертите като дейност, все пак това са собственици, не научни работници да разбират от ремонти.
10. Следва второ ОС, месец - два след първото, нови оферти и пак предложение за конкретни фирми от представителите защото за тези имат препоръки. Офертите, които собствениците са намерили се вземат уж за проверка .....
11. Трето ОС - есента, че да идва зима, че тогава всеки иска сух покрив. На третото твърдо се избира фирмата, казват се парите, които всеки ще плащат, обещава се от фирмата, че тя ще поеме цялата сума, а после разсрочено - но без да уточни до какъв срок, ще събира парите от собствениците. Разсрочено на вноски, пак подчертавам без ясно очертан срок, гласуван на ОС.
12. Идва фирмата, прави уж ремонт, прави поразии повече от ремонта - мръсотия, разваляне на асансьор, поражения на прозорците от долните етажи, но уж ремонта е готов и пак общо събрание.... защото парите не стигнали и офертата скочила!
13. На поредното общо събрание се уточнява доплащане и пак на вноски и пак - "Няма проблем, ние ще покрием разликата, после сами ще си съберем парите от некоректните собственици"! Обикновено от 1 до 3 апартамента не плащат, а и апартаментите, в които не се живее също имат да плащат и от това колко са тези апартамента зависи всъщност колко пари ще дължи ЕС на фирмата дето е помогнала да плати без срок за връщане ремонтите.....
14. Още едно събрание, обикновено по искане на някой от "трудните" собственици - тези с мнение, въпроси и искане за повече информация. На ОС обещания, че всичко ще оправят и ще се справят с некоректните.
До тук горе долу е минала година - година и половина от сключения двугодишен договор с Вход Мениджър и започва забавната част забавна през сълзи, нерви, психически и емоционален тормоз от тази фирма!!!!
15. Забравят да свикат ОС за избор на нов домоуправител/УС съгласно Чл. 21. (1) Избор на нов управителен съвет (управител) се провежда не по-късно от датата на изтичането на мандата по чл. 19, ал. 2.
защото се ползват от алинея (2) на същият член "Управителният съвет (управителят) продължава да изпълнява функциите си до избора на нов управителен съвет (управител)".
16. И ако някой се усети - ще кажат за тази алинея или ще кажат, че вече е имало ОС и следващото ще се проведе следващата година, ама не една календарна, а до края на следващата година. Т.е. ако сте провели събрание на 20.01.2022 г. следващото Вход Мениджър ще Ви организира до 31.12.2023 г., независимо дали искате като собственици или не защото:
- няма уточнение, че трябва да е една календарна година;
- По договор или Общи условия само те могат да свикат ОС, нищо че по Закон!!! ОС събрание може да свика от собствениците когато са изпълнени условията на закона, които са:
Чл. 12. (1) Общото събрание се свиква най-малко един път годишно от:
(2) Общото събрание може да се свика и по писмено искане на собственици, които имат най-малко 20 на сто идеални части от общите части на сградата.
(3) Искането по ал. 2 се отправя до управителния съвет (управителя), който свиква общото събрание в 10-дневен срок от получаването му.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Когато управителният съвет (управителят) не свика общото събрание в срока по ал. 3, общото събрание се свиква от собствениците по ал. 2 по реда, предвиден в този закон.
(5) (Нова - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Общо събрание може да бъде свикано от всеки собственик или ползвател в неотложни случаи или когато е изминала повече от една година от последното проведено общо събрание.

- вече уточнихме, че входа е от пенсионери, правно не знаещи хора и такива, които нямат време да се занимават и не се интересуват, щом те си плащат и виждат, че и повечето от останалите плащат!
17. Наближава декември месец и изведнъж счетоводителите на Вход Мениджър разбират, че има касова недостатъчност и предлагат да се изпрати писмо до собствениците да платят между 60 -100 лв. за да се оправи тази наличност. Разбира се в писмото не се посочва, че от лятото не е плащан ток при касовата достатъчност или асансьор, защото има "отчет" в приложението и всеки може да види!!! Всички пари, които собствениците са плащали от лятото отиват за - Вход Мениджър, чистене, което не се прави, препарати, които не усещате или не виждате да са свършили работа, защото чистачка всъщност няма във входа Ви и най-важното за покриване не събраните пари от ремонта на покрива или стълбите, защото както вече уточнихме това са важните ремонти за Вход мениджър! Т.е Вход Мениджър и подобни фирми, не събират парите от некоректните по съдебен ред, а от коректните платци на даден вход!
18. Риск печели, риск губи - ако попаднат със съобщението за изравнителната вноска през декември на "проблемните" собственици, тези които си търсят правата и задават много въпроси - губят, ако не попаднат на такива си събират парите и продължават напред до следващият декември  затова и т.19 ще е за риск губи, защото при нас попаднахте точно на мен, а аз няма да Ви оставя така.
19. Съобщението за изравнителна вноска е попаднало на проблемен собственик, които задава въпроси и който на всичкото отгоре е нагъл да говори с другите собственици и да им казва да не плащат нищо и кранчето на Вход Мениджър спира постепенно. Разбира се има достатъчно излъгали се да платят, но касовата наличност остава недостатъчна, защото освен че вече има задължения за ток и асансьор, не са платени всички пари по т.нар. доплащане на ремонта!
20. Докато тече комуникацията за изравнителната сметка, която не те задължават да платиш, но ти обясняват, че не мислиш за съседите си, които са възрастни хора и ти си виновен, че те не си вършат работата, нищо че си прибират парите, които ЕС дължи по изтекъл договор към тях, минават един - два месеца и изведнъж от електрото се сещат, че е време да спрат тока на ЕС, а от там спира и асансьора ..... и бомбата избухва - тези, които са платили изравнителната вноска започват скандали с тези, които не са платили изравнителната вноска, ток няма, асансьор няма и Вход Мениджър вдигат ръце и казват, че нямат повече пари за тази ЕС, но си събират разбира се парите за себе си и тези за чистачка, която разбира се не идва да чисти ......
21. Започват се писма и тел. разговори за свикване на ОС, но Вход Мениджър обясняват, че да нямаш ток и асансьор не е не е неотложен случай за свикване на спешно ОС, защото не е пожар или земестресение ...... Да, ама не - Закона е категоричен - параграф 1, точка16. (нова - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) "Неотложен случай" е наличие на факти или обстоятелства, които създават предпоставка за разрушаването на сградата или на съседни или близко стоящи сгради, на техни конструктивни елементи, общи части, инсталации или части от тях или за такова увреждане на сградата или на съседни или близко стоящи сгради, на техни конструктивни елементи, общи части, инсталации или части от тях, което възпрепятства нормалното използване на сградата или самостоятелните обекти в нея, както и наличието на факти и обстоятелства, водещи до опасност за живота и здравето на собствениците, обитателите и други лица.
22. Подготвеното искане за свикване на ОС от собственик, независимо че е входирано в офиса на Вход мениджър не било за спешно, а регулярно общо събрание, което Вход Мениджър решава, че ще организира три-четири месеца по късно, защото очаква още някой да се излъже да плати я такса, я изравнителна вноска......
23. Следват заплахи и откази да свикат ОС. Не се отказвайте, направете си искане за ос точно по закон, като посочвате и общите части, входирате го и ако не свикат, свикайте Вие като собственици изпълнявайки точно ама точно всяка точна от закона с покана, подписи, протоколи и т.н.
24. След като ги информирате за проведеното от Вас ОС, Вход Мениджър продължават с психически и емоционален тормоз, като постоянно Ви звънят и пишат, че им дължите пари - спрете да им плащате!
25. Вход Мениджър знаят, че са некоректни и няма да заведат дело срещу Вас, разчитайки да Ви тормозят и манипулират докато по техни сметки излезете на голям минус, затова си съберете пари, платете си ток и асансьор, направете си отделна сметка и не им давайте възможност да правят нищо за Вас, като им пратите и писмо, че не желаете от конкретна дата да правят каквото и да е, вкл. по чл. 60 и чл.61 от Закона за задълженията и договорите, защото ако е изтекъл договорът Ви, могат да се позоват на тези членове да си искат пари
26. Каквото и да си говорим, важно е да си търсите правата и в съда, колкото и да не искате такива нерви да изхабите, може да се учудите от невероятно позитивните резултати от съдебните дела в полза на собственици страдали от Вход Мениджър.

Дълго стана, надявам се да съм била полезна с детайлите по схемата на Вход Мениджър и подобни фирми.
Ако си наемете такива фирми, четете общите условия и искайте договорите да са персонални с описани всички случай, както и че не може да увеличават таксата си само на база Общи условия и други подобни, като парите които харчат без общо събрание, оспорването на чистенето, броя на Общите събрания, дата на ОС за избор на нов управител преди изтичане на договора и всичко, което те са написали във Ваша вреда.

Последна редакция: нд, 13 авг 2023, 22:22 от НедоволнаотВходмениджър@1

# 299
  • Мнения: 4
“Кантора Комфорт” - рекетьори пълни !!! НЕ препоръчвам!

Общи условия

Активация на акаунт