Семейна кола до 12 000 лв. Комби или джип в този ценови диапазон.

  • 5 901
  • 21
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 247
Предвид, че има автомобили, които дават 5-7г. гаранция, крайно време беше VW да се усетят...
http://www.volkswagen.de/de/angeboteaktionen/garantie.html
Скрит текст:
2 Jahre Herstellergarantie und bis zu max. 3 Jahre Anschlussgarantie durch den Hersteller. Über die weiteren Einzelheiten zur Garantie informiert Sie Ihr Volkswagen Partner gern
Надявам се разбираш немски. Peace Сега сме 2017, ами 2015г..??

...
Комфорта и меката возия не са приоритет. По – скоро ме интересува автомобил с минимум програмирано остаряване. Ако съществува нещо съвремено ,което поне малко да е взело от здравината на Голф 2 или Ауди 80 , ви моля да споделите.
Ако търсиш здрав автомобил, като комфортът и возията не са приоритет, вземи си Ford. Simple Smile
Иначе от изброените от теб - Nissan са хубав клас автомобили.

Последна редакция: пн, 09 яну 2017, 15:34 от green_lizard

# 16
  • Мнения: 3 161
Ford си е N1.

# 17
  • Мнения: X
Много точно, вземи форд. И вземи и един резервен автомобил ма да не е форд  Mr. Green
Къде пък форд го сложихте между колите???

# 18
  • Мнения: 3 760
Много точно, вземи форд. И вземи и един резервен автомобил ма да не е форд  Mr. Green
Къде пък форд го сложихте между колите???

Казват, че един на 4-5 хиляди си е тип-топ, ама е трудно да го намериш  Laughing

И от мен един глас за Субару - аутбек или форестър  Peace

# 19
  • Мнения: 2 247
Предвид, че Ford е сред най-продаваните нови автомобили години наред в Европа, малко е несериозно да се каже, че "не става"... Личното мнение е друго. Аз също не съм фен на определени марки, но и не се вълнувам от избора на другите.
Лошото специално при Ford е, че, ако искаш кола с екстри, трябва доста да се бръкнеш... Ford не дават нищо даром.:Д Не ми харесва, че почнаха да копират Audi, но то в днешно време всичко се обезличи..
Все пак трябва да се прави разлика къде е правена колата. Автомобилите, предназначени за Западноевропейския пазар, се правят в Кьолн, а тези за Източноевропейския - някъде в Испания, ако не се лъжа.. Точно заради това, ако купиш нова кола от България и искаш да я продадеш след време на Запад, могат да ти смъкнат до 2 хил. евро от цената само защото е внос.

Първата "ми" кола - Ford Focus '99, която в момента е на около 300 хил. не е "пострадала" от времето, няма никаква ръжда. За сравнение - мой познат кара Mercedes S Class '99 и ръждата вече я е "полазила". Всичко е относително.
Иначе за мен Ford Mondeo-то си е класика.. пък нека е един читав на 4-5 хил.: )
Скрит текст:

# 20
  • Мнения: 3 161
Ford e топ фирма, но явно това не е важно. Гадни са и точка.

# 21
  • Мнения: 2 998
Различните модели се произвеждат в различни фабрики.
"Development of European Ford is broadly split between Dunton in Essex (powertrain, Fiesta/Ka, and commercial vehicles) and Cologne (body, chassis, electrical, Focus, Mondeo) in Germany. Ford also produced the Thames range of commercial vehicles, although the use of this brand name was discontinued circa 1965. Elsewhere in continental Europe, Ford assembles the Mondeo range in Genk (Belgium), Fiesta in Valencia (Spain) and Cologne (Germany), Ka in Valencia (Spain), Focus in Valencia (Spain), Saarlouis (Germany) and Vsevolozhsk (Russia). Transit production is in Kocaeli (Turkey), Southampton (UK), and Transit Connect in Kocaeli (Turkey)."

Общи условия

Активация на акаунт