Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се процедира, ако получените продукти от поръчка от Enzo не са в очаквано състояние?
Защо продуктите на марката Annick Goutal се появяват и изчезват от сайта на Parfimo.bg?
Какви са начините на доставка при пазаруване от Енцо и Парфимо?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се процедира, ако получените продукти от поръчка от Enzo не са в очаквано състояние?
Ако получите продукти от поръчка, които не са в очаквано състояние, можете да ги върнете. За целта, трябва да попълните формуляр за връщане, който може да намерите на сайта на Enzo. В случай на продукт, който е получен в лошо състояние, трябва да посочите това във формуляра за връщане. Куриерските разходи по връщането обикновено са за сметка на магазина. Парите за върнатите продукти обикновено се връщат в рамките на около 10 дни по сметката.
-
Защо продуктите на марката Annick Goutal се появяват и изчезват от сайта на Parfimo.bg?
-
Какви са начините на доставка при пазаруване от Енцо и Парфимо?
-
Какви са мненията за поръчване на продукти на марката Clinique от сайтовете Parfimo.bg и Енцо?
-
Има ли кодове за отстъпка за Enzo.bg?