Имам кола. Имам книжка. А сега?

  • 122 967
  • 2 544
  •   1
Отговори
# 2 490
  • Пловдив
  • Мнения: 13 517
И на мен не ми е показвано тръгване на ръчна. Аз сама действам така понякога на прекалено стръмни участъци.

# 2 491
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 401
То няма и защо да се показва подобно нещо! Ако знаеш да тръгваш на полусъединител, ще успееш и на ръчна. Изключително рядко ползвам този метод- ако съм паркирала на баир, а пред мен и зад мен има коли, например. На колата на ММ ръчната е автоматична, та съвсем отпада този вариант.

# 2 492
  • Мнения: 8 948
На предишното ни Рено Сценик ръчната беше автоматична. Веднъж на един баир си изкарах акъла, щото на полусъединител не ставаше, направо ужас. Накрая с много газ станаха нещата, ама беше ужасно.

# 2 493
  • Мнения: 553
Как се превключват автоматично къси-дълги?
Аз съм с автоматични фарове, но не са много точни и понякога ми писва и го прехвърлям на нормални Rolling Eyes Още не се е развила достатъчно тази технология за да работят на 100%.
А каква е вашата кола, марка - модел ?
Аз съм пробвала на BMW E60 2007 и тогава бяха добри.. ( казвам тогава, защото беше през 2018та )

# 2 494
  • Мнения: 727
На мен като цяло не ми е обяснявано как точно се тръгва на баир... това с ръчната още повече. Много ми е притеснено като съм на баир и зад мен има коли.

# 2 495
  • някъде там
  • Мнения: 1 698
На мен като цяло не ми е обяснявано как точно се тръгва на баир... това с ръчната още повече. Много ми е притеснено като съм на баир и зад мен има коли.
Оф и аз така,това ми е пречката да се отпусна и да карам денем в трафик, ходя вечер да пазарувам. От друга страна няма и хора в магазините, освен по-малко коли по улиците. Като ми се случи и ползвам ръчната.с нея трудност нямам. Wink

# 2 496
  • Мнения: 960
На мен като цяло не ми е обяснявано как точно се тръгва на баир... това с ръчната още повече. Много ми е притеснено като съм на баир и зад мен има коли.

Предполагам,че вече от опит знаеш.Simple Smile
Палиш колата, първа, отпускаш съединителя като подаваш леко газ.
Ще усетиш как колата почва леко да тресе-готова е да потегля.
В този момент сваляш ръчната , отпускаш съединителя и увеличаваш газта.
Не го обясних много добре, но пък колко клипове и статии съм прочела в нета в началото.
Когато взех книжка,   карах с мъжът ми.
Но в един момент момент започна да ме изнервя- тук можеше по-бързо, защо го чакаш този....
И се скарахме.Rage
Казах му, да продава колата .
Остави ме човека сама и се научих.
Искам  сама да преценявам възможностите си.
Сега вече не се държи за дръжката на вратата и даже откарвам по някоя похвала.

# 2 497
  • София
  • Мнения: 2 923
Чета за приключенията ви и си мисля, че трябва да бъде публично обезглавен този, който отмени часовете за каране на полигон и съответния изпит Joy Joy Joy

# 2 498
  • Бургас
  • Мнения: 6 356
Не само, ами и тези, които съкратиха курсовете през годините.

# 2 499
  • Пловдив
  • Мнения: 13 517
Абсолютно съм съгласна с вас. Толкова е съкратено всичко и претупано, че не е истина и това още преди 10-ина години.
Общо взето от курса научих: кой педал за какво е и как се сменят предавките. Тръгване/спиране. Паркиране силно казано, че се случваше на паркинг на магазин, където място бол.

# 2 500
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 401
Съгласна съм за полигона! Моят инструктор имаше познати в школата за камиони и ни водеше на техния полигон, вече не беше задължително. Що обиколки извъртях там, на тъмно( рано мръкваше), дъжд, сняг и поледица! Но пък безценен опит! В лютата зима не ме оставяше да скатавам и всеки ден, независимо от обстановката, ме изкарваше да караме. Мъкнеше ме по черни пътища, по магистралата, градско, навсякъде. На много ме научи, безспорно!

# 2 501
  • Мнения: 727
Тарталета,  твоя инструктор е като мираж. Аз сама си карах от ден първи, само едно по-дълго пътуване 0ях с придружител, които заспа в колата... и 1 път с баща ми, а тогава колата се развали, та той кара на връщане.
Въобще не са достатъчни тези 30 часа по главните булеварди. На моменти в трафика в центъра продължава да не ми се излиза, на го правя защото нямам избор.

# 2 502
  • Мнения: 454
И моя инструктор ме мъкнеше къде ли не, и сме карали на всякакви условия. Казваше ми "няма лятна и зимна книжка, няма да ми измъкнеш".
Най-мразех като ме навре в някой тесен селски път, дето на практика е всякакъв, но не и асфалтов. Държеше много и на паркирането, защото на изпита паркираш веднъж и до тука. После се оправяш както можеш. Първите пъти в София все бях на тръни, и все виках някой да навигира.

# 2 503
  • Мнения: X
Добре де, като Ви чета само аз ли съм карал курс 3 месеца с лекторски, полигони, градски регулирано и нерегулирано, извънградско ( возих инструктора да си купи агне за Гергьовден ) магистрала...

# 2 504
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 401
3 месеца беше и моят курс, нали разправях за полигона. Ноември 2007 започнах курса, в края на януари 2008 се явих на изпит. Полигонът не беше задължителен, но интрукторът държеше на него явно. Лекторски имах също, събота и неделя се сещам, че ходехме да учим като замаяни листовки и закони, правеше ни пробни изпити постоянно. Абе, инструктор- мечта!

Общи условия

Активация на акаунт