Оставам на Вас сами да прецените дали да си поръчвате от тази фирми и техните магазини, защото аз се чувствам погнусен от тях.
Имаше намаление на картини предната седмица и много исках да си купя една, за жалост в магазина в Бургас въпросната картина беше меко казано повредена (две доста големи дупки в горната й част).
След като уведомихме затова продавач консултантката по - същество ми казаха, че имало още една картина от същата на втория етаж, която се оказа след 1 час чакане, че я няма. След като попитах какво се случва при положение, че картината определено е повредена, ми беше отговорено, че нищо не може да се направи.
"Много впечатляващо" да искат да ти продадат очевадно повредена картина като на цената на здрава. Прибрах се аз у нас, обаче картината наистина ми хареса и исках да си я поръчам.
Обадих се на телефона им и попитах, дали ако я поръчам онлайн могат да ми я доставят, обаче не тази от магазина в Бургас, която определено е повредена.
Беше ми казано да поръчам и че картините ги доставяли от София (поне онлайн поръчките).
Окай, поръчах си картината на 06.09.2018. На 07.09.2018 се обадих да попитам всичко наред ли е с поръчката, ако трябва да я потвърдя или нещо такова, беше ми казано, че всичко е наред.
На 08.09.2018 се обадих пак да попитам (надявах се предния ден да са я изпратили), обаче ми беше казано, че "днес" тоест 08.09.2018 се очаквало Еконт да я вземат.
Съгласих се и с това.
Все пак в собствения им писмен имейл до мен от фирма Айко пишат:
"При налична стока, поръчките с избран начин на плащане 'наложен платеж' и доставка чрез куриерска фирма Еконт, се предават на куриер в рамките на два работни дни, без да се изисква допълнително потвърждение от Вас. Във всички останали случаи ще получите отговор на електронната си поща, не по-късно от два дни, след получаването на поръчката. "
Окай добре, понеделник дойде и аз не получавам нищо като СМС от куриера. Звъня на фирма Айко пак и питам, изпратихте ли картината? Отговорът е "Да, някой от предните дни беше изпратена". Добре, а може ли номер на товарителницата, понеже аз нищо не получавам - питам аз.
Отговор - "Да, ще се свържа с отдела за продажби и те ще Ви го изпратят на мейла". Казвам окай и затварям телефона. За всеки случай звъня на куриера от Еконт (за моя район), понеже така или иначе му имам номера от преди. Оказва се, че за съседката ми поръчка при него има, обаче за мен няма нищо.
Ново обаждане до Айко, където явно ги попитах какво точно става и защо при моя куриер няма нищо. Последва въпрос откъде съм бил знаел, че няма нищо и т.н.
Накрая започнаха да ме убеждават, че ставало дума за обработка до 2 дни, не за предаване на куриер. Питам аз: "Добре, аз чета мейла ВИ дословно и там пише предаване на куриер до 2 работни дни", не пише обработка и т.н., а съвсем ясно пише предаване!
Последва нещо от сорта на "Не можем да Ви помогнем". Питам окай, защо колежката преди Вас ми каза, че картината реално е била предадена на куриера предните дни, как може всеки да си говори различни неща и аз като клиент да губя време да Ви звъня и да чакам с парите си, а никой да не може да каже какво точно става.
Изпращам имейл до Айко с копие от техния собствен имейл и ги информирам, че мисля да пусна жалба в КЗП.
Обажда ми се тяхна служителка и ми говори как 09.09.2018 (неделя) не било работен ден. Питам аз "Окай, ама аз никъде не съм коментирал неделя, за Еконт и Айко - петък и събота са работни дни".
Почва да ми обяснява как било "обработка", а не "предаване". Питам - "Окай, ама аз го имам написано във Вашия имейл и си пише ясно "предаване", все пак Вие ги пращате тези мейли, не аз".
Отговор "Остави какво пише мейла, това са темплейти". Аз "Е темплейт или не, това си е поръчка с официален имйел писмено може да се види какво сме се договорили, аз не си получавам картината днес, какво следва, как ще ме компенсирате, да не говорим за загубеното време да се разправям и да ме лъжат".
Отговор "Сега ще Ви анулирам поръчката, когато сме натоварени може да има забавяния в обработката". Аз "Добре, аз също работя с клиенти, когато кажа ще си получите пратката на следващия ден с Еконт, аз самия званя на Еконт ако има проблем и им казвам, че съм поел ангажимент към клиента да си получи пратката, сега какво излиза, че Вие се подигравате с мен като клиент, ако има забавяне не е ли редно да ме уведомите".
Писах им нов имейл, че искам да ми се отговори в писмен Вид. За мен лично това е просто безхаберно и отвратително отношение, уж големи магазини, човек е готов да си плати за поръчката, а те се гаврят с него.
Всеки сами си решава, но да си знаете какво Ви очаква от магазини Айко.