Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са правата на потребителя при отказ от договора за разстояние?
Какви са проблемите с доставката на поръчаните стоки от магазина Айко?
Какви са правата на потребителя при връщане на стока?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са правата на потребителя при отказ от договора за разстояние?
-
Какви са проблемите с доставката на поръчаните стоки от магазина Айко?
Проблемите с доставката на поръчаните стоки от магазина Айко включват липса на ясна информация за пратката, затруднения с обажданията до магазина и куриера, както и проблеми с обещаните срокове за доставка. Някои клиенти изразяват недоволство от отношението на служителите и липсата на компетентност в решаването на проблемите.
-
Какви са правата на потребителя при връщане на стока?
При връщане на стока, закупена онлайн, потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина, в рамките на 14 дни, ако стоката е в търговски вид и се връща с касова бележка или друг документ за покупка. Закупената на място стока може да бъде върната само при проявен дефект, освен ако търговецът е съгласен да я замени по свое усмотрение.
-
Какви са мненията на други потребители за магазините Айко?
-
Какви са правата на потребителя при рекламация на продукт?