"Селски" номера и пинизи - тема 2

  • 419 151
  • 6 197
  •   14
Отговори
# 6 000
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 5 489
По време на Ковида, стюардесата на Луфтханза въвед такъв ред след кацането. Първо да станат от първи до четвърти ред и така до края. Всеки, който се опита да избърза беше върнат само с поглед и моля Simple Smile Тогава най-бързо съм слизала от самолет, а бях по средата. Миналата година вече не беше така.

# 6 001
  • Мнения: 9 413
Аз последните години пътувам с Луфтханза към България, няма автобуси в София, минаваш по коридора/ръкава. Съответно, който е пръв, е първи и на опашката за паспортите. Сега вече, ако няма проверка, вероятно още по-бързо ще става.
Знам, че всички сте аристократи и пътувате с коли, но някои гонят влакове и автобуси, та ги разбирам хората.
Като не бързам, не се бутам и толкова, никой  не ме дразни.

# 6 002
  • Down south
  • Мнения: 7 774
По време на Ковида, стюардесата на Луфтханза въвед такъв ред след кацането. Първо да станат от първи до четвърти ред и така до края. Всеки, който се опита да избърза беше върнат само с поглед и моля Simple Smile Тогава най-бързо съм слизала от самолет, а бях по средата.
Така би трябвало да бъде!
Така и се слиза най-бързо, ако някой бърза, за да направи връзка, просто казва - моля, бихте ли ме пуснали, имам малко време за връзка. Хората разбират и нямат против, но 3/4 от самолета да наскача и да тръгне да се бута Close

# 6 003
  • Glasgow
  • Мнения: 4 571
Много ми липсва редът от времето на пандемията, единственият ми позитивен спомен от този период. И по супермаркети, и по обществени учреждения, автогари. Като ми залепне някой зад врата сега на опашка, ужас. Съветват да не ползваме селф скановете по супермаркетите, че това щяло да изяде работни места, но най ми е спокойно там- никой не ме подбутва отзад с количката, или пък касиерката да нахвърля продуктите със скоростта на светлината и да се очаква и аз да ги опаковам със същата скорост.
И ги нямаше тези видеоразговори навсякъде и говорене на високоговорител.

# 6 004
  • Мнения: 6 498
Касиерката очаква да си сложиш покупките в клиентската количка сравнително бързо и после на мястото за багаж да си прибереш стоката без излишни нерви. Нито за теб, нито за касиерката, нито за клиентите на лентата.

# 6 005
  • Glasgow
  • Мнения: 4 571
Да де, затова предпочитам самообслужващите каси, където ги има 🤷🏻‍♀️

# 6 006
  • Fairbanks, Alaska
  • Мнения: 1 801
Много ми липсва редът от времето на пандемията, единственият ми позитивен спомен от този период. И по супермаркети, и по обществени учреждения, автогари. Като ми залепне някой зад врата сега на опашка, ужас. Съветват да не ползваме селф скановете по супермаркетите, че това щяло да изяде работни места, но най ми е спокойно там- никой не ме подбутва отзад с количката, или пък касиерката да нахвърля продуктите със скоростта на светлината и да се очаква и аз да ги опаковам със същата скорост.
И ги нямаше тези видеоразговори навсякъде и говорене на високоговорител.
За подбутването отзад има много лесно решение- минаваш пред количката или заставаш по средата ѝ и готово.

# 6 007
  • Мнения: 9 706
Това е, ако си с количка. Аз живея до голям магазин и предпочитам по-чести покупки затова съм с малка кошница. Вечно някой гледа да се завре в мен. Нареждам си нещата и заставам една крачка в страни. Получава се, че този зад мен е заврян в този пред мен. Не се научи народа да остава метър разстояние, ей така за култура и комфорт...

# 6 008
  • Glasgow
  • Мнения: 4 571
Natael, не съм го пробвала това, ще опитам следващия път с по голямо пазаруване. Цяла зима карах на доставки един или два пъти в месеца за основните неща и само допълвам с по малки, които да чекирам сама. Много говорят как тези самообслужващи каси ще лишат хора от работа в бъдеще, но не забелязвам нещо такова засега, защото там си има персонал също при нужда от помощ. Ние имаме в моята работа три киоски за самообслужване и все още никой не си е загубил работата заради тях.

# 6 009
  • Мнения: 9 827
Като застанеш пред количката, ще те блъскат с количката.
Най са готини тия, които застават даже между теб и касата.

# 6 010
  • Мнения: 9 413
В Германия в натовареното време и на касите за самообслужване в супермаркетите има опашка, та е все едно, къде ще се нареди човек.

# 6 011
  • sf
  • Мнения: 10 214
Колкото и пъти да мине някой на тия каси, толкова пъти се налага касиерка да ходи да оправя нещо. Тъй че не знам колко улеснявят.

# 6 012
  • Glasgow
  • Мнения: 4 571
"Любимо" ми е в Теско "unexpected item in the bagging area", без да правиш и поставяш нищо, и някоя касиерка обръща очи и идва да го оправи😂

# 6 013
  • София
  • Мнения: 424
Като ми се случи някой да се бута пред касата с мен, казвам на касиерката, че господина/госпожата ще плати и правя крачка в страни.
От пандемията почнахме да ползваме онлайн сумермаркети и ни е много добре.
Най-селско ми е като застанат качващите се на вратата на градския транспорт и не може да се слезе от тях..

# 6 014
  • София
  • Мнения: 14 794
Най-най любимото ми и напоследък масово - на слизане от превозно средство човекът до мен да тръгне по диагонал. И или се блъскаш в него, или върху гърба ти се блъскат задните. На косъм вече съм да подложа крак на някой саможивляк.

Общи условия

Активация на акаунт