СМС с добавена стойност към номер 145145

  • 40 769
  • 53
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 68 654
До кого да адресирам жалбата?
В офис не вярвам да откликнат. Виваком.
Ей, омръзна ми...аман от номера.

# 16
  • Sofia
  • Мнения: 4 021
До кого да адресирам жалбата?
В офис не вярвам да откликнат. Виваком.
Ей, омръзна ми...аман от номера.
При мен бяха Теленор, трудно но намерих някаква форма в сайта им. Трябва да има и за Виваком.

# 17
  • Мнения: 68 654
Така, порнографията е пълна.
 Първо, обнадеждена от този пост, отидохме в офис на Виваком. Това, че служители съдействали, не го вярвам, така както е описано в поста на Атти.
Служители нищо не знаят, нито пожелаха да спрат услугите с добавена стойност, за оспорване на сметката и връщане на парите - ни препратиха към оператор.
Единственото "съдействие" което получихме от тях, беше подигравателното им отношение.
Естествено, нито са чували за тази смс измама към номер 145451, ни то знаели...абе овчици невинни.

Измама е това. Самото натискане за уж отказ го таксува с 5 лв. Трябва просто да игнорира такива съобщения, а ако продължават въпреки това да се начисляват суми, да подаде жалба в офис на оператора с искане да му се възстановят тези суми, както и да настоява служебно да му прекратят получаването на подобни съобщения с добавена стойност. Правила съм го, работи, възстановиха ми парите. Тогава се оказа, че и самите служители бяха потърпевши от такава измама, така че най-любезно ми съдействаха.

Звъннахме на оператор - абсолютно същата пародия и порнография. Нищо не можел да спре той, нито да ограничи. Единствено можел да спре изходящите смс на майка ми. Спряхме ги.

Как ние се оправихме САМИ - обадих се на телефона, посочен в получения смс от 145451. Вдигна Димитър някой си, казах че искам да откажа абонамента, който по невнимания сме направили. То не е по невнимание де, на всички е ясно че е измама, но беше безпредметно и там да хабя нерви. Казах номера на майка ми, Димитър обясни, че няма абонамент, а еднократна услуга. Няма какво да се прекратява.

Попитах накрая как те ще си вземат парите от мен. Обясних му, че от Виваком ми обясниха, че Виваком нямали нищо общо с тази трета страна. Мъжът каза: Знаят, госпожо, знаят.

И естествено че знаят, защото те ще прехвърлят парите ми на тази трета страна. Не някой друг.
Въпросът е защо се правят на умрели лисици. То е ясно де, риторично си питам просто....

Е няма такава държава, казвам ви. Няма.

# 18
  • Sofia
  • Мнения: 4 021
https://www.vivacom.bg/bg/residential/kontakti
Опишете какво са ви казали на въпросния номер, както и ги заплашете с жалби до Комисия за Регулиране на съобщенията и КЗП. Напишете, че е измама с пенсионер и за нея тези 6лв са важни и т.н. Не ги оставяйте, таргетират пенсионери и инвалиди, както и служители на самите телекоми.
Най - долу в старницата може да се попълни онлайн, по същия начин беше и при Теленор, когато аз писах.

Жалби и Несъгласие с тарифирането
   
VIVACOM Обслужване на Клиенти

гр. София; Пощенски код 1784; Пощенска кутия № 44

    
Дейността на БТК ЕАД е в обхвата на дейност на Секторната помирителна комисия за разглеждане на спорове в областта на електронните съобщения – адрес: гр. София 1000, пл. Славейков № 4А, интернет страница www.kzp.bg; e-mail: adr.els@kzp.bg. Когато спорът се отнася до договори за онлайн продажби или услуги съдействие за решаването му може да се може да се получи от Електронната платформа за онлайн решаване на потребителски спорове: http://ec.europa.eu/odr.


# 19
  • Мнения: 68 654
Пуснах вече жалба по поща с известие за доставяне - до КРС, КЗП за нелоялна търговска практика, и до Виваком, въпреки че на тях не разчитам много. Ето сега са ми отговорили в май виваком профила, че те не носили отговорност къде е влизано от мобилното устройство. Тоест, те не са виновни, ние сме.
Подготвям и до прокуратурата, почти е готова и тя, утре ще я внеса.

Оп, пропуснала съм помирителната комисия.

# 20
  • София
  • Мнения: 5 656
teta75, съжалявам, че при теб не са били успешни нещата. При мен наистина много бързо и безпроблемно се разви всичко. Аз ходих в офиса на А1 в Парк Център Мол (срещу хотел Хемус), подадох жалба и в рамките на срока, който ми обявиха, получих мейл с известие, че ми възстановяват парите, като искаха да избера дали да ми ги преведат по сметка или да останат на депозит при тях и от тази сума да се погасяват месечните ми сметки.
Виждам, че си ги подхванала по всички линии, желая ти бърз успех!

# 21
  • Мнения: 68 654
Не, не се разви никак.. в офис. Управителшата отказа дори да приеме жалба за оспорване на фактурата, каза - онлайн.
Дават отпор засега, че те нямат общо и нямат вина. Не знам, това което описваш, ми се струва...химера и приказка.
Какво точно вписа в жалба ?

# 22
  • София
  • Мнения: 5 656
Ами че помня ли точно, преди няколко години беше... Описах накратко какво съм получавала като смс, че не съм се абонирала за нищо, но са ми начислени някакви суми. Освен това силно протестирах, че не съм давала никога разрешение да получавам каквито и да е услуги с добавена стойност и че те носят отговорност за това номерът ми да е предоставен на трети страни без мое знание и съгласие. Нещо в този дух беше.

# 23
  • Мнения: 68 654
Това с предоставяне на данните на трети страни беше първото което казах в офиса. Проверихме договора-не сме давали такова съгласие. Изрично следях това да е така когато подписвахме.
Попитах защо са ги дали въпреки това. Отговорът бе че не са, майка ги била дала.

# 24
  • Мнения: 68 654
Върнаха ни парите.
Това, което ми помогна, не беше тази тема, а една статия, която намерих в интернет и следвах стъпките там.
В нея бе описано да се свържем веднага с доставчика на услугата - по телефон или по имейл. Аз ползвах и двата подхода. Имейла намерих в смс, който бе получен и с който ни информират, че сме закупили услуга с добавена стойност. Написах кратко че желая възстановяване на парите, тъй като услугата не е искана. Почти веднага ми върнаха отговор, типов, че да, ще ми върнат парите, защото не желаят неудовлетворени клиенти, и поискаха б.сметка или пей пал. Подадох банкова сметка миналия понеделник, и днес имам превод по сметката си за 5.99 лева. Преводът е международен.

 Това бе описано в статията, това и направих стъпка по стъпка. Не е трудно, съветвам да действате по този начин.

Съветът ми е изобщо да не се разправяте с Виваком. Няма смисъл. Случаят на Атти още повече ми изглежда мираж, след нашия личен сблъсък с оператора.

Удовлетворена съм.

Ето статията
https://todaytech.eu/2017/11/24/sms-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BA%D0 … 0%B7%D0%B0%D0%B1/

Последна редакция: ср, 26 май 2021, 14:35 от teta75

# 25
  • Мнения: 1 039
Бихте ли споделили линк за статията или как да я открия. Радвам се

# 26
  • Стара Загора
  • Мнения: 12
sprete reklamite

# 27
  • Мнения: 68 654
Бихте ли споделили линк за статията или как да я открия. Радвам се

Ето
https://todaytech.eu/2017/11/24/sms-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BA%D0 … 0%B7%D0%B0%D0%B1/

Описала съм в поста си горе какво се прави - свързваш се със сайта.

# 28
  • Мнения: 1
здравеите на мен ми стана същия номер и ми се представиха че са от А1 и ми представят че съм лоялен клиент и така мога да спечела награда аз отказвах и йената ми викаше че това е лоялно само до като говорим

# 29
  • Мнения: 1 039
Отново след около година нашият близък има начислени 5 лв за СМС с добавена стойност този път към 167716. Това даже бил чат за възрастни. Има подозрение, че е през реклама. Не знае какво да прави. Предложението на мобилния оператор е да спре изходящите СМС изцяло с набиране на *33*0000*16#
Имате ли опит? Прочетохме доста неща за този номер в интернет от засегнати родители.

Общи условия

Активация на акаунт