Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства ~2022г.~

  • 49 063
  • 1 444
  •   1
Отговори
# 1 395
  • Мнения: X
От цялата тирада излиза, че джигити има само по Цариградско шосе. И че изправараме и караме са едно и също.

Между другото, така за информация, страшно е досадно да се движиш с 50 в крайна лява в град, само защото след два или три светофара ще завиваш наляво Joy

# 1 396
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 329
От цялата тирада излиза, че джигити има само по Цариградско шосе. И че изправараме и караме са едно и също.

Между другото, така за информация, страшно е досадно да се движиш с 50 в крайна лява в град, само защото след два или три светофара ще завиваш наляво Joy
Джигит е човек, който кара опасно, не просто бързо. На Цариградско и въобще в града са една степен по-опасни защото има градски транспорт и то доста. И това да летиш в някоя лента точно преди кръстовище и да пречиш на хората на които им трябва тази лента защото ще завиват е не по-малко досадно.

# 1 397
  • Мнения: 41 368
От цялата тирада излиза, че джигити има само по Цариградско шосе. И че изправараме и караме са едно и също.
Е, може би заради теб трябваше да изпиша стотина улици ли? Нима от един пример не ти стана ясно за какво става дума? И това за карането и изпреварването е заяждане на дребно. Все едно не си карал по магистралите ни - в дясна лента се движи колона бавни возила, в лявата бързи. И вторите са в режим на перманентно изпреварване. Освен това те посъветвах да прочетеш правилника, където пише кога не се кара в лява лента.

Между другото, така за информация, страшно е досадно да се движиш с 50 в крайна лява в град, само защото след два или три светофара ще завиваш наляво Joy
Е, при условие, че по повечето улици ограничението е 50, защо не? Защо да си създаваш неудобства, понеже някой иска да нарушава правилника? А и признай си, че с това "2 ии 3 светофара" преиграваш.

# 1 398
  • Мнения: X
Водачът е длъжен да се движи в най-дясната свободна лента.
След изпреварване на превозното средство е длъжен да се върне в дясната лента възможно най-бързо.

Не карам в лява лента дори и на магистрала - ограничава ми се видимостта.

В градски условия това че караш в лява с 50 не ми създава неудобство, защото при първа възможност ще те заобикаля. Просто е леко досадно Grinning Карай където искаш, не пречиш. Тези който могат да карат и да се престроят на 20 метра преди да завият наляво им е все тая.

Както и на камион който те е "засякъл" на магистралата.

# 1 399
  • Мнения: 41 368
Водачът е длъжен да се движи в най-дясната свободна лента.
След изпреварване на превозното средство е длъжен да се върне в дясната лента възможно най-бързо.
Именно, защо се правиш, че не схващаш за каква ситуация говоря??? Къде да се върне, като няма място, защото в дясната лента има колона от бавно каращи коли?

Не карам в лява лента дори и на магистрала - ограничава ми се видимостта.
Значи караш с 80 км/ч в колоната в дясно?

В градски условия това че караш в лява с 50 не ми създава неудобство, защото при първа възможност ще те заобикаля. Просто е леко досадно Grinning Карай където искаш, не пречиш. Тези който могат да карат и да се престроят на 20 метра преди да завият наляво им е все тая.
Чудно как го правят, ако има колона? Става, ама ако ги пуснат. Да не говорим, че селяндурите го правят и без мигач, а с притискане ...

Както и на камион който те е "засякъл" на магистралата.
Да, преди да предприеме изпреварване шофьорът на камиона трябва да се убеди, че няма да създаде опасност с маневрата и след това трябва да сигнализира с мигач. Онзи не направо нито едно от тези.

Имам опит от спорове с теб, когато без да искаш си се изказал неподготвен, ама после не искаш да си признаеш, че и пред жени. И почва едно усукване, едно гърчене... Аз затова спирам, който иска е разбрал какво съм искала да кажа.

# 1 400
  • Мнения: X
Шофьорът на камиона създал ли е опастност или само леко ти е нарушил спокойствието?

С умение го правят престояването за ляв. Изравняване на скорост, намиране на пролука... по инстикт. Въобще неща непознати на 90% от водачите.

Задай си въпрсчето, защо аз например не се оплаквам, че камион "ми е изскочил" докато изпреварвам? Joy

П.с. Ако не забравя утре ще ти покажа как точно се случват нещата на магистрала с карането Имам подходящ запис на който даже ми показват среден пръст

# 1 401
  • Мнения: 41 368
Днес на връщане от Боровец се сетих за още едно характерно поведение на джигитите - по спънатия, тесен и с много завои път карат със скорост, несъобразена с радиуса на завоите.  Респективно при ляв завой "секат" завоя и навлиза в насрещната лента (иначе ще излетят от пътя). И неджигитите се спасяват в банкета за да не се блъснат. Свикнала съм вече, псуваме си ги само машинално. Но все ме гложди една мисъл - катастрофите все пак са рядкост въпреки това навлизане в насрещната лента и явно винаги някой отстъпва. Как по дяволите, ако се засрешнат два джигита, се разбират кой е по-джигит, та другият да направи път?  Wink

# 1 402
  • Light of Zartha
  • Мнения: 1 754
Никак не се разбират. По моя край има такива завои и един особено опасен. Еми резултатите са катастрофи и за жалост - жертви.

# 1 403
  • Мнения: 2 926
Сеченето на завоя не е от висока скорост, а е 100% от некадърност. Като не са си сметнали скороста става обратното и излизат по външно. Съответно при десен завой влизат в насрещното.

# 1 404
  • Мнения: 41 368
Сеченето на завоя не е от висока скорост, а е 100% от некадърност. Като не са си сметнали скороста става обратното и излизат по външно. Съответно при десен завой влизат в насрещното.

Може и от некадърност да е, ама не вярвам, по-скоро е от гъзария и келешлък, защото основно са мощни и скъпи коли. А който си купува такава иска да се изфука и да кара бързо (не всички де, джигитите само). Иначе и аз сека завои, но само ако има видимост и виждам, че е съвсем празно.

# 1 405
  • Пловдив
  • Мнения: 869
Аз пък съм с друго впечатление, със скъпите и мощни коли не джигитсват/освен ако не я е взел от тати /. Тия с бричките са джигити, че не им пука и им струва евтини щетите

# 1 406
  • Мнения: 41 368
Има го и този момент, ама конкретно на ски на Боровец не ходят хора с брички Wink

# 1 407
  • Мнения: 2 926
Наличието на пари не означава наличие на мозък. Че искат да се изфукат е ясно, но сеченето на завоя почти винаги е защото не могат да го вземат добре, поради липса на умения или поради страх. И с малки евтини коли сечат от страх. А по селата има и много вечно пияни, дето си карат все по осевата линия, защото не знаят на коя планета са.

Аз пък съм с друго впечатление, със скъпите и мощни коли не джигитсват/освен ако не я е взел от тати /. Тия с бричките са джигити, че не им пука и им струва евтини щетите
И аз на магистралата наблюдавам, че тия с наистина мощните и скъпи коли (Ламборгини, Ферари, AMG GTR и т.н.) не присвяткват и не нервничат - изчакват да си завърша изпреварването и си отлитат напред. Най-много святкат, свиркат и се нервят разни с лизингови шкоди, голфчета или разпадащи се БМВта, дето дори не карат толкова бързо, към 160 км/ч им е максимума, ама да ускорят от 140 до 160 им отнема 5 минути и затова се нервят. Най-жалко е като ми святка някой такъв точно преди изкачването на Тракия преди София,  и после след като се прибера, ама е почнало изкачването, той си седи в лявата лента, ама изостава защото няма мощност да поддържа 140 по баира... Много такива комплексари с евтини градски коли, като е по-слаб трафиак, там карат по средата между лентите, че да не би някой да ги изпревари.

# 1 408
  • Пловдив
  • Мнения: 869
Точно това имах предвид. Ти го описа идеално.

# 1 409
  • Lost in a fairytale ...
  • Мнения: 714
Я дайте да дефинираме "брички" и "евтини градски коли", че ми стана интересно какво карат добрите и опитни шофьори в темата.
Не се заяждам, но не смятам че шофьора може да се определи по вида автомобил и цената му по-добре отколкото по полови белези.
Значи, ако хипотетично карам бмв или голф, шофирам си спокойно с висока скорост и си гледам икономийката, щото дизела не е 2 лева, и присветна на някой щото ми убива инерцията,  съм джигит, така ли?

Общи условия

Активация на акаунт