Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства ~2022г.~

  • 49 062
  • 1 444
  •   1
Отговори
# 1 410
  • Мнения: 41 368
Значи, ако хипотетично карам бмв или голф, шофирам си спокойно с висока скорост и си гледам икономийката, щото дизела не е 2 лева, и присветна на някой щото ми убива инерцията,  съм джигит, така ли?

- Присветването не е разрешено от правилника, води се тормоз на предния. И освен това ако разрешената скорост е 90 км/ч, а ти искаш да караш със 120 км/ч, проблемът си е твой и онзи отпред не е длъжен той да си убие своята инерция и да се забие в дясна лента зад някой, каращ с 50, за да ти е кеф на теб.

# 1 411
  • Мнения: 2 926
Я дайте да дефинираме "брички" и "евтини градски коли", че ми стана интересно какво карат добрите и опитни шофьори в темата.
Не се заяждам, но не смятам че шофьора може да се определи по вида автомобил и цената му по-добре отколкото по полови белези.
Значи, ако хипотетично карам бмв или голф, шофирам си спокойно с висока скорост и си гледам икономийката, щото дизела не е 2 лева, и присветна на някой щото ми убива инерцията,  съм джигит, така ли?
Ако този някой не запречва умишлено движението, а просто кара с ограничението или изпреварва някой тир в дясната лента  - да, джигит си. Като ти е скъп дизела - не карай бе. Убивал ти инерцията, ами ако колата само по инерция се движи няма място на обществени пътища.

# 1 412
  • Мнения: 29 761
Значи, ако хипотетично карам бмв или голф, шофирам си спокойно с висока скорост и си гледам икономийката, щото дизела не е 2 лева, и присветна на някой щото ми убива инерцията,  съм джигит, така ли?

- Присветването не е разрешено от правилника, води се тормоз на предния. И освен това ако разрешената скорост е 90 км/ч, а ти искаш да караш със 120 км/ч, проблемът си е твой и онзи отпред не е длъжен той да си убие своята инерция и да се забие в дясна лента зад някой, каращ с 50, за да ти е кеф на теб.

Благодаря за изказаното мнение, което споделям. Не ми се влиза в полемика с някои от тук пишещите, а съм сигурна, че ще има спор по въпроса...

# 1 413
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 329
не смятам че шофьора може да се определи по вида автомобил и цената му по-добре отколкото по полови белези.
Застрахователната индустрия по света е на друго мнение Wink Основават се на статистика. Има марки и модели които се счита че привличат определен тип шофьори и някакси е вярно. Естествено има и изключения, но човешката психика е сравнително предвидима и стандартна, от там и избора и взаимовръзките между едното и другото, всичко си е съвсем научно, без предразсъдъци. Ако сега кажа, че има една-две марки коли на които мигачите са екстра, предполагам повечето четящи веднага ще се сетят кои са те. Или една друга марка и модел които се ползват често за улични надбягвания, също вероятно първите хрумки ще са вярни. Факт.

# 1 414
  • София
  • Мнения: 6 309
Почетох, позабавлявах се, ма по повод бричките се сещам за един период от време.
Преди бая години имах едно волво 850, с усилен двигател, който и без тва беше модификация Т5, над 250 катъра. А за края на 90-те години си беше доста, ако изключим ултра гъзариите и стандартно мощните.
Комби, грозно, кат катафалка. Умирал съм от смях с голфчета, дрипави БМВ-та и подобни, като се има предвид, че не съм състезател, нито много агресивен. Случвало се е да карам по-бързичко понякога, стандартно, като всеки, но без да е система. Масата, гледат некъв дарак, разсвирят се и се разсветят, особено ако изпреварвам, само подритна малко газта и остават да си дозадминат на спокойствие. Simple Smile

# 1 415
  • Пловдив
  • Мнения: 869
Всеки трябва да си знае мястото на пътя и да сме толерантни. Да , аз карам бързо и знам мощността на возилото си. Знам колко ми е ускорението, за да не преча на останалите, когато предприема маневра. Ама да ми карат с 90 в лява лента на магистрала, за да пестят бензин и да ползват инерция си е меко казано простотия

# 1 416
  • Мнения: 29 761
Не говорим за магистрала, а за път с ограничение 90 км./ч., където някой те притиска и ти светка, щото иска да кара със 150....

# 1 417
  • Мнения: X
.Ако сега кажа, че има една-две марки коли на които мигачите са екстра, предполагам повечето четящи веднага ще се сетят кои са те.
Дачия докер? Rolling Eyes
До скоро карах такава и мигач на междуградски пускам веднъж на месец

# 1 418
  • Пловдив
  • Мнения: 869
Да съгласна съм...Но от друг ъгъл погледнато,  знаеш ли му зора на човека? Може да му е спешно, по-добре да дадеш път отколкото да се запънеш като магаре, щото видиш ли има ограничение. Ами има камери , плаща си.

# 1 419
  • Mars Hotel
  • Мнения: 4 879
Какво значи на зор? Ако ограничението е 90, а той кара с 130, значи поставя в опасност себе си и всички други останали наоколо. Правилата са за са се спазват. Иначе какво - ако е на зор може да реши да отнеме предимство, да не спре на червено, да профучи през пешеходна пътека и т.н. И това ли е окей?

# 1 420
  • Мнения: 41 368
Да съгласна съм...Но от друг ъгъл погледнато,  знаеш ли му зора на човека? Може да му е спешно, по-добре да дадеш път отколкото да се запънеш като магаре, щото видиш ли има ограничение. Ами има камери , плаща си.

Винаги пускам АКО МОГА. Ако за да пусна онзи, който кара със 130, трябва да се забия зад някой камион, каращ с 50, ми сори, ама онзи ще почака да задмина камиона и тогава ще му дам път.

# 1 421
  • Мнения: 29 761
Като му е чак такъв зорът, да кара в бус лентата. Там коли няма, камерки има, колкото искаш, правят от скъпите снимки.

Честно казано, аз предпочитам да дам път на такива, за да ми се разкарат, обаче понякога не мога да се престроя вдясно, понеже има колона там. И се почва едно притискане, бибиткане, светкане на дълги. Все едно мога да се вдигна като хеликоптер, за да мине много бързащия...

# 1 422
  • Мнения: 1 613
Честно казано ако на магистралата ме настигне някой винаги гледам да се прибера и се намира място. Не е да няма. По-скоро желание трябва.

# 1 423
  • Мнения: 41 368
Има, но не на мига. За това става дума.

# 1 424
  • Мнения: 1 613
За някои хора (не визирам конкретно теб) миг е много разтегливо понятие. Виждал съм миг, който трае много минути и километри. Направо може да ти скъса нервите.

Общи условия

Активация на акаунт