От Германия до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 2

  • 38 881
  • 401
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 577
Ако последният курс на ггбг е тръгнал на 22ри от Германия, то би трябвало вече да е пристигнал според графикът им, но при мен е със статус "на път" и то от вчера.
Някой знае ли кога ще пристигне този курс?

# 61
  • гр. София
  • Мнения: 12 305
Да, утре го очакват. Имали са технически проблем.

# 62
  • Мнения: 1 259
Здравейте,

Правилно ли разбирам, че реално аз не трябва да създавам поръчка в сайта на GGBG след регистрация? Тогава как се прави връзката между моята поръчка в сайта на търговеца и GGBG?

# 63
  • София
  • Мнения: 758
Пишете като адрес за доставка адреса на GGBG в съответната държава, като непременно там фигурира и вашия номер в системата на GGBG. Освен това посочвате в профила си как искате да получите пратката - дали на място в офиса на GGBG, или да ви я препратят с куриер.
След това само получавате имейли, когато пратката пристигне в офиса на GGBG в съответната държава, когато е на път и когато пристигне и е готова за получаване - но ви ги пращат само ако в адреса при поръчването сте писали номера си и така пратката, след като стигне до GGBG, бива регистрирана в профила ви.

Вижте добре информацията на сайта на GGBG, там всичко е обяснено.

# 64
  • Пловдив
  • Мнения: 3 745
Ако пратката пристигне без ID при GgBg, дали има вероятност до Коледа да си я получа? Някой имал ли е подобен случай? Не знам защо изпращача е решил да си спести въпросния номер.

# 65
  • гр. София
  • Мнения: 12 305
Да, качват я на първия курс и си я търсите в офиса им тук, като споменете, че е без id.

# 66
  • Мнения: 749
Курсът от 22.04. е пристигнал.

# 67
  • Пловдив
  • Мнения: 3 745
Да, качват я на първия курс и си я търсите в офиса им тук, като споменете, че е без id.
Да. Точно това се е случило. Идентифицирали са я по име, без да се обаждам. Даже вече са ми я изпратили. Амииии, ясно ми е защо съм им лоялен клиент толкова години.

# 68
  • Мнения: 288
Здравейте има ли куриерска фирма от Австрия до Бургас

# 69
  • Мнения: 5 083
GGBG веднага в момента на получаване на пратката си в офис в чужбина изпращат уведомителен мейл, или е нормално да е след часове-ден това съобщение. Имам мейл от сайта търговец, че пратката ми е оставена на адрес, но все още нямам мейл от GGBG

# 70
  • Sofia
  • Мнения: 15 560
Понякога – на момента, друг път – след 5-6 ча̀са или на следващия ден.

# 71
  • София
  • Мнения: 17 818
Аз по принцип съм много доволна от момчетата в офиса в Младост. Винаги са отзивчиви и бързи.
Но има една джуджевидна мързелана, която не стига, че на човек не прилича, не стига, че е нелюбезна с фалцетния си глас, ами все ги юрка да затварят по- рано. Вече за втори път ми се случва да са затворили преди края на работното време и тая пак се разпорежда.

# 72
  • гр. София
  • Мнения: 4 783
Тя е май жена/приятелка на единия от собствениците.

# 73
  • Мнения: 1 030
Преди около месец бях споделила тук, в темата, за проблем с доставка с ГАБИЕЛИ - получих мултикукър, който се оказа със счупено дъно – явно кашонът е изтърван. В крайна сметка, Габиели поеха връщането на пратката до продавача, аз получих обратно парите за уреда от PayPal- за моя сметка, обаче остана сумата от 30 лв, която аз на практика бях платила на Габиели за доставката на счупения уред от Германия до тук.
Сега, обаче, отново драми - от толкова време ги ползвам и съм шокирана - прекалено много случайни неща стават.
Бях заявила услуга "преглед", таксуват я 2.50 лв. Писах имейли, обяснявах. В крайна сметка получих уреда (кухненски робот) цял и здрав, но без аксесоарите. Свързах се с продавача, твърди, че всичко е опаковал и изпратил. В интерес на истината уредът беше опакован много надежно. В понеделник ще звъня на Габиели.
Някой дали е използвал услугата преглед - снимат ли пратките при отварянето?
Имам големи опасения и ще обясня защо. Със същия този курс, който получих в Бургас в четвъртък, последния работен ден, получих и малка пратка - блуза на Guess, която беше в малко кашонче. При вземането на всички пратки ми направи впечатление, че кашончето е смачкано, а като  погледнах по-внимателно забелязах, че от единия си края е отворено - да, направо кафявото тиксо, с което беше облепено беше срязано и.....изненада: вътре нямаше НИЩО! Това се случи пред очите на момчето, което издаваше пратките в Бургас. Веднага се свърза с централния офис и ми каза да изчакам, за да проверели камерите:thinking:
Аз, обаче, толкова време нямах, казах, че ми имат координатите, да се свържат с мен. След 15-тина минути ми звъни телефонът и момчето от бургаския офис ми предава какво са му казали от Пловдив: прегледали са камерите и не са открили нещо нередно. Пратката, обаче, е с регистрирано тегло при получаване в офиса в Германия, което не съответства на това при получаване  (в бургаския офис беше претеглена и става ясно). Въпреки това,  това, което са предали от Пловдив на момчето в Бургас е: да съм се свържела с продавача.
Отвърнах, че това за мен е скандално, не приемам такова разрешение на проблема. За мен това е наглост и чиста кражба. Не знам кой е виновен, но определено проблемът не е при мен. Нещо вероятно се е променило във фирмата, а досега години наред не съм имала оплаквания.

# 74
  • Мнения: 5 083
Наистина скандално да Ви препращат да си търсите втора бройка от стоката от търговец, което доказано не е изпратил празно кашонче ☹
Затова и много сайтове и частни лица не изпращат до България, уви 2022г сме все така застинали в развитието си.

Общи условия

Активация на акаунт