Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да избера правилния размер на дрехи от онлайн магазина?
Как да проверя дали връщането на поръчката е било обработено?
Как да се процедира при рекламация на дрехи от онлайн магазин?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да избера правилния размер на дрехи от онлайн магазина?
За избор на правилния размер на дрехи от онлайн магазина, някои потребители споделят, че се ръководят от размерите, които обикновено носят, и че връщат артикулите, които не пасват. Други потребители споделят, че се ориентират по таблиците с размери, които са налични на съответния онлайн магазин. Освен това, някои потребители споделят, че използват информацията за размерите, която е предоставена от други потребители, които са закупили същите дрехи.
-
Как да проверя дали връщането на поръчката е било обработено?
-
Как да се процедира при рекламация на дрехи от онлайн магазин?
При рекламация на дрехи от онлайн магазин обикновено трябва да изпратите артикула обратно към склада, използвайки документите за връщане, които сте получили в пакета, заедно с продукта. Важно е да поставите артикула в кутията заедно с документа за връщане и кратко описание на проблема. След това предайте пратката в най-близкия офис на куриерската фирма или заявете куриер до дома си. Обикновено доставката на повредения артикул е за сметка на магазина. В случай на основателна жалба, заплатената сума ще бъде автоматично възстановена в банковата сметка, която трябва да посочите в профила си. Възстановяването на сумата при рекламация обикновено отнема до 6 седмици. Ако жалбата не бъде приета, артикулът ще ви бъде върнат.
-
Как да се справя с разхождащите се пети на новите ботуши Marco Tozzi?
-
Как да върна поръчка в AboutYou, ако включва артикули от различни поръчки?