Първия урок по дрифт е дрифтене на спирачка с отнемане на газта. Ти без да искаш си го възпроизвел 1:1
За останалите повторям: няма да клатите волана, защото това разбалансира автомобила. Това един път. Втори път клатенето на волана е известен метод за дрифтене по права отсечка. Работата е там, че карането на ситен зиг-заг напомпва амортесьорите и автомобила става неестествено висок, колелата му застават накриво като на Татра и се пързаля много лесно. - отново дрифт за начинаещи възпроизведен като съвет за безопасно шофиране.
Извод: спри да даваш съвети за безопасно шофиране.
Аз ще дам един вместо теб: карайте бавно!
Карайте бавно и на тръни все едно сте с летни гуми на лед. Ето така няма да катастрофирате.
Спирайте отдалеч.
Внимавайте!
Виждам, че се вълнуваш, не ми пука дали правиш опити да спориш с мен.
Затова прочети за ъглите на Акерман.
Автомобила е динамична система. Ако исках да се заяждам щях да започна от допускането ти, че чентъра на тежестта е на височината на контактните петна...