Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 38 880
  • 916
  •   1
Отговори
  • Ямбол
  • Мнения: 1 604
[url=http://aliexpress.com]aliexpress.com[/url]


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА, МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ, ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения, но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди, затова чететеи питайте преди да се нахвърлите  на уж "изгодно")
Обикновено търговците са коректни понеже заплащането не е директно към тях, а към сайта и след потвърждение от нас за получена пратка им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран, ако е съвсем пресен и всички артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете, за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL, но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни до 30 дни, това го пише от на самия артикул, под цената.
Канселиране на поръчка може да се направи след появата на бутона, до няколко дни, но това не гарантира отказа и изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна от 2-3 седмици до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна, някои предлагат безплатна, други не, трети предлагат избор.
Търсачката можете да избирате и слагате отметки за * безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино... за да ви излязат най-изгодните оферти, понеже има стоки, предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$), за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви, отговарят на всички въпроси, помагат с размери, ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут, но не потвърждавайте в случая получаването на пратката понеже губите тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни, след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute". Продължителността му е 14 дни, ако не ескалирате. В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне, ако няма споразумение се преминава във  Вземане на решение от Али.
Възстановяване/връщане на пари - продавачите имат практика, ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда - има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао, съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн като е отбелязано кога са на линия, но имайте предвид часовата разлика, не винаги отговарят.
МагазинитеМного от продавачите имат по няколко магазина, може да се направи запитване лично, при което да ви комбинират, дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин, го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често, като им се пише са склонни да намалят цената си, но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането, а само поръчката т. е. при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула, натискате place order, след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted, след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайтът рядко  предлага универсални кодове за отстъпки, но има някои отделни търговци, които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код, но те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$, всеки е различен, както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес, а не на пощата, получавате известие за получена пратка, която да вземете от пощ. клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, че плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ - САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card - всякакъв тип!
Премахване на запаметен карта/данни [url]https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm?locale=ru_RU[/url]
Известие след направена поръчка, получавате на мейл известие, че заплащането е минало успешно.
След няколко дни, в рамките на посочения срок за обработка на поръчката, ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.

Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно, ако номера не ви показва данни за местонахождение, не значи, че не е наред, изчакайте спокойно около 3 седмици, после проверявайте в БГ сайт на пощите.

##ИНСТАЛИРАЙТЕ приложение, което автоматично ще ви намира най-евтината съща стока в сайта
[url]https://chrome.google.com/webstore/detail/aliexpress-shopping-as[/url] … dbpbilijdghoggkim
ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ, МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
LVS пратки - следете [url]http://www.bpost2.be/bpostinternational/track_trace/find.php[/url]
[url=https://www.17track.net]www.17track.net[/url]
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

[url]http://www.hongkongpost.hk/[/url]
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи - тук инфо за пратката се появява едва след като е влязла в страната, не и преди това -  [url]http://www.bgpost.bg/?cid=176[/url]

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
[url]http://www.trackchecker.net[/url]
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: [url]http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525[/url]  № пост 539


Точки и купони - в момента coins  могат да се трупат от мобилно приложение с игрите, като се използват след това за персонални магазини, има и универсални купони в точно 10 :00 ч сутрин БГ време, но за секунда всичко се изчерпва.
Нива А0, А1, А2, А3, А4 на всеки потребител - това е ранг, който ви издига спрямо сумата на направени поръчки като съответно и спада при липса на такива. Рангът спомага Единствено за по-бързо решаване на диспути и като цяло нищо съществено.

Искате да си връщате печалба **% от стойността на всяка поръчка, може да го направите като трупате пари чрез сайта [url]http://www.extrabux.com/[/url], както и доста други, които при споделяне на реферален линк носи повече приходи за страните. Публикуването на рефелали тук е забранено.
Повече инфо тук в темата [url]http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0[/url]
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $, може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата, а само на лични при молба
БГ сайт, връщащ 1% от поръчки [url]http://pesti.bg/[/url], при поръчка, за стъпка на плащане влизате през сайта Пести.бг, за да мине от там плащането, след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка, за да ви я приемат и въведат.

Мито и ДДС Според новия закона в БГ, При поръчване на стока, в предпоследна стъпка ,преди заплащане излиза поле , в което ви показва каква сума ДДС ви се начислява и дължите при заплащате в сайта, съответно тук получавате БЕЗ допълнителни такси за пратки до 150ЕВРО,
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum, ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете, но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката, не забравяйте да поставите оценка на продавача, както и вие ще получите по-късно.

За фирми :попълнете си данни за фирма в начало на профила горе с червени букви в полето.

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post, Hongkong post - тук не се заплаща такса за доставка освен, ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post - също, но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT, DHL, EMS ... -ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ [url]http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=933639;topicrefid=20[/url]
  [url]http://www.bg-mamma.com/?topic=1051311[/url]
линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOKстраницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
[url]http://aliexpress.com.ua/[/url]
[url]http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru[/url]

[url]http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265[/url]


СТАРА ТЕМА : [url=https://www.bg-mamma.com/?topic=1493317.765]https://www.bg-mamma.com/?topic=1493317.765[/url]
ВЪВ ФБ има няколко групи с линкове на стоки реплики в Али, показани под СКРИТ ЛИНК.[/u]
търсене на Repliki
[/url]

# 1
  • Мнения: 2 373
Благодаря за новата тема. И тук "превъртяхме брояча". Успешни покупки и бързи доставки на всички.

# 2
  • Мнения: 23
Здравейте и благодаря за подробната информация! Очаквам една комбинирана пратка, но в статуса ми дава "неуспешна доставка" и че трябва сама да си я взема - "Delivery attempt unsuccessful. Delivery method changed to self-pickup". В търсачката също ми дава "Delivery to pickup point". Къде да я търся? В пощата ли?

# 3
  • Мнения: 2 373
Здравейте и благодаря за подробната информация! Очаквам една комбинирана пратка, но в статуса ми дава "неуспешна доставка" и че трябва сама да си я взема - "Delivery attempt unsuccessful. Delivery method changed to self-pickup". В търсачката също ми дава "Delivery to pickup point". Къде да я търся? В пощата ли?
https://expressone.bg/tracking

# 4
  • Мнения: 23
Здравейте и благодаря за подробната информация! Очаквам една комбинирана пратка, но в статуса ми дава "неуспешна доставка" и че трябва сама да си я взема - "Delivery attempt unsuccessful. Delivery method changed to self-pickup". В търсачката също ми дава "Delivery to pickup point". Къде да я търся? В пощата ли?
https://expressone.bg/tracking

Благодаря, но не ми излиза нищо през този сайт.

# 5
  • Мнения: 2 373
Здравейте и благодаря за подробната информация! Очаквам една комбинирана пратка, но в статуса ми дава "неуспешна доставка" и че трябва сама да си я взема - "Delivery attempt unsuccessful. Delivery method changed to self-pickup". В търсачката също ми дава "Delivery to pickup point". Къде да я търся? В пощата ли?
https://expressone.bg/tracking

Благодаря, но не ми излиза нищо през този сайт.
Значи по телефона или по имейл

# 6
  • Мнения: 142
UA364463534HU - кой е куриера за България.  От 2 седмици уж е  тук, а от никой не получавам известие. Пробвах с линка за Express One,  но ми дава някаква грешка.

# 7
  • Мнения: 2 373
UA364463534HU - кой е куриера за България.  От 2 седмици уж е  тук, а от никой не получавам известие. Пробвах с линка за Express One,  но ми дава някаква грешка.
Български пощи.
Бързате поне още седмица му трябва да стигне в България.
https://parcelsapp.com/en/tracking/UA364463534HU този сайт дава един статус повече и от нго се вижда че е заминала от Унгария, но не е още в България.

# 8
  • Мнения: 142
Ясно, благодаря. Значи нищо не разбирам от проследяване.

# 9
  • Мнения: 45
На някого доставяна ли е пратка с Universal Postal Union? От 12 дни UA364631379HU не мърда.

# 10
  • Мнения: 5 002
Здравейте. От години поръчвам, но днес сефте ми дойде пратка в БГ пощи с наложен платеж 3лв. То смешното е,че е един молив от 2лв, платих му шипинг през Алито и сега и 3лв в пощата, та ми излезе златен. Каква в тази такса, имаше надпис Митническа декларация, но от пощата нищо не можаха да ми обяснят. Само казаха,че напоследък много пратки идват така с НП

# 11
  • Мнения: 14 489
Някаква такса за митническо представителство или за обработка в митница, не съм сигурна.
Аз съм плащала за продукти съдържащи течност - кремове, червила.

# 12
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
да тази такса от 3 лв на пощите е абсурдна - при положение че митниците нищо не искат
за другата ми се струва по логична - ако митниците засекат че не е платено ДДС е 3,90

# 13
  • Мнения: 23
Здравейте. Ако поръчам няколко артикула и пратката е комбинирана, но дойде по пощата, а не по куриер, тогава за всеки  артикул отделно ли се плащат 3 лева или еднократно за цялата пратка?

# 14
  • Мнения: 2 373
Здравейте. Ако поръчам няколко артикула и пратката е комбинирана, но дойде по пощата, а не по куриер, тогава за всеки  артикул отделно ли се плащат 3 лева или еднократно за цялата пратка?
Зависи в колко пакета е комбинирана. Предполагам всичко е комбинирано в 1 пакет. В такъв случай само 3 лева.

Общи условия

Активация на акаунт