Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 38 927
  • 916
  •   2
Отговори
# 45
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
Sunyou са с втори номер, на какво завършва втория , UZ, LT или друго, ако следващия е УЗ отива на митница, а ЛТ митницата е в Литва и нищо няма да платиш
и тук разбиваме оправданието че пощите че Sunyou не плаща данъци, плаща но бг. се прави че невижда, а Литва явно вижда че е платен данъка

Последна редакция: пт, 14 юли 2023, 14:53 от musicdoubl3

# 46
  • Мнения: 23
Sunyou са с втори номер, на какво завършва втория , UZ, LT или друго, ако следващия е УЗ отива на митница, а ЛТ митницата е в Литва и нищо няма да платиш
и тук разбиваме оправданието че пощите че Sunyou не плаща данъци, плаща но бг. се прави че невижда, а Литва явно вижда че е платен данъка
На UZ завършват и двете пратки... и ако начислят тъпата такса от 3 лева и данък ако платя и всичко се обезмисля...

# 47
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
+3лв на всяко, от бг пощи
-------------------------------------------------
и този сайт добавя бързо нови куриери "postal.ninja" - вчера писах за ."expressone.hu" и днес го е добавил

Последна редакция: пт, 14 юли 2023, 20:53 от musicdoubl3

# 48
  • Мнения: 2 885
За пръв път ще се оплача от бг пощи. Звънях в моя клон да питам за пратката, дето ми я дават, че от втори е пристигнала, а аз не съм получил ни смс, ни обаждане от пощите. Отговорът беше “Да, пратката стои непотърсена и ще бъде върната.” Като казах, че не съм получила уведомление, просто ми затвориха телефона! Мило родно обслужване.

# 49
  • Мнения: 23
За пръв път ще се оплача от бг пощи. Звънях в моя клон да питам за пратката, дето ми я дават, че от втори е пристигнала, а аз не съм получил ни смс, ни обаждане от пощите. Отговорът беше “Да, пратката стои непотърсена и ще бъде върната.” Като казах, че не съм получила уведомление, просто ми затвориха телефона! Мило родно обслужване.
Така правят понякога... Затова е хубаво да си следите пратките в сайтовете като parcelsapp. Щом там "светне", че е пристигнала пратката, значи е пристигнала Simple Smile

# 50
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
Така правят понякога... Затова е хубаво да си следите пратките в сайтовете като parcelsapp. Щом там "светне", че е пристигнала пратката, значи е пристигнала Simple Smile
но трябва да има следене, но не показва на всички дали са в клона, въпреки че те си го имат в тяхната мрежа

# 51
  • Мнения: 2 373
Така правят понякога... Затова е хубаво да си следите пратките в сайтовете като parcelsapp. Щом там "светне", че е пристигнала пратката, значи е пристигнала Simple Smile
но трябва да има следене, но не показва на всички дали са в клона, въпреки че те си го имат в тяхната мрежа
Като научите кои са последните статуси за видовете номера и ще знаете 3-4 дена след като се появи да им бръмчите.

# 52
  • Мнения: 23
Така правят понякога... Затова е хубаво да си следите пратките в сайтовете като parcelsapp. Щом там "светне", че е пристигнала пратката, значи е пристигнала Simple Smile
но трябва да има следене, но не показва на всички дали са в клона, въпреки че те си го имат в тяхната мрежа

Щом в Parcelsapp изпише "Arrived at local delivery center" значи е дошла в пощата.

# 53
  • Бургас
  • Мнения: 190
И при мен така стана, а и списъка с магазините, за които съм абонирана не виждам ☹️
След обновяване беше добре един ден и пак същото.

# 54
  • Бургас
  • Мнения: 190
Изпаднах в сложна ситуация и не съмсигурна как е правилно да постъпя. Поръчах за втори път от търговец един и същ уред. Първият го получих от европейски склад за 10 дни със Спиди. Да, но вторият не идва от 19.май! Ясно стана, че няма да дойде и отворих диспут след коментар с търговеца. Да, но този диспут се проточва все още и вчера отново за емнайсти път от платформата ми дават нови 10 дена изчакване, в които видиш ли да пристигне пратката. След поредното ми споделено възмущение с търговеца, той ми предлага да откажа диспута и след това отново да го подновя. Така можел да ми възстанови парите.  Ей това вече много ме напрегна! Дали е възможно това въобще да се случи?! Звучи ми нелогично! Не търся компромис, а просто реално възстановяване на сумата, поради непристигнала пратка.
Дали някой е изпадал в идентична ситуация?! Всъщност докога могат да ми дават нови 10 дни за изчакване? Вече мина повече от максималното време за доставка според мен. И не става въпрос за малка сума според моите виждания.
Ако веднъж затвориш диспут втори не може да отвориш.

# 55
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
Щом в Parcelsapp изпише "Arrived at local delivery center" значи е дошла в пощата.

след ден два - това е че е в София, като гледам си дал неследяш през Унгария

# 56
  • София
  • Мнения: 2 884
Момичета, така ли изглежда смс за митница, че ми е за първи път ?

# 57
  • Асеновград
  • Мнения: 513
На мен ми се струва фишинг. Имате ли такъв пакет с такъв номер въобще ? И номера какъв такъв . Английски май . И цената в долари . Бегай.

# 58
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
тракинга съвпада ли с този който чакаш

# 59
  • София
  • Мнения: 2 884
тракинга съвпада ли с този който чакаш


Май не съвпада! Благодаря ви за помощта!

Общи условия

Активация на акаунт