Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 41 454
  • 968
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 2 391
Здравейте. Не знам дали трябва да пиша под тази публикация, но искам да помоля за съвет, ако някоя от вас се е сблъсквала с подобен казус. Ситуацията е следната, желая да закупя мобилен павилион от alliexpress, но ме притеснява това, че сумата не е никак малка. Та въпросът ми е дали някоя от вас е закупувала нещо подобно, дали ви се  е случвало да ви върнат голяма сума, ако нещо се случи с поръчката/тук говорим за около 3000лв/? Другото, което мислех като вариант е дали няма някакви куриерски фирми посредници/вероятно като цена ще поскъпне, но ще имам някаква по-голяма гаранция%
/. Моля, ако сте чували за подобни фирми да ми дадете някакво име или да ми кажете как мога да процедирам, ако поръчам но не пристигне, никак не ми се ще да бъде на моя глава/ прочетох темата, в която е обяснено за REFUND, въпросът ми е дали само на това мога да разчитам/. Благодаря ви предварително!
Моят съвет - Амазон или европейски сайт.
Нямате защитата като в Европа.
Вероятността за такива пари да ви излъжат е голяма.

# 766
  • Мнения: 867
Може ли съдействие, изпратени са ми грешни артикули. Поръчах 9 лъжички за кафе под формата на роза, а днес от пощата получих плик че и още при допир и тегло усетих, че не е наред. Вътре имаше нещо като пластмасови безопасни игли 9 бр. Какво трябва да направя сега? На Aliexpress бота или на търговеца да пиша.? Трябва ли да връщам тези боклуци? Какъв е реда при грешка в поръчката - да върнат парите или да изпратят правилните неща?
Пристигна това:

трябваше да получа това

Последна редакция: пт, 15 мар 2024, 14:41 от rosicapi

# 767
  • Бургас
  • Мнения: 1 700
Може ли съдействие, изпратени са ми грешни артикули. Поръчах 9 лъжички за кафе под формата на роза, а днес от пощата получих плик че и още при допир и тегло усетих, че не е наред. Вътре имаше нещо като пластмасови безопасни игли 9 бр. Какво трябва да направя сега? На Aliexpress бота или на търговеца да пиша.? Трябва ли да връщам тези боклуци? Какъв е реда при грешка в поръчката - да върнат парите или да изпратят правилните неща?
като усетиш нещо нередно е трябвало да снимаш клип на отварянето

сега варианта е само един, правиш снимка отваряш диспут и пишеш че е грешна поръчка и си искаш процент не искай много голям процент, защото ако продавача каже че не е съгласен, алито ще е на негова страна без да има клип на отварянето

# 768
  • Мнения: 1 173
Само ще допълня към musicdoubl3 , към снимката на сгрешения продукт добавете и снимка на плика с проследяващия номер. Всички диспути, които съм пускала за сгрешен продукт, съм печелила буквално за минути . Обикновено искам възстановяване на 50-60% от сумата. Последният ми случай от преди няколко седмици беше за сгрешен цвят на кейс за телефон. Предният пък - за сгрешен диоптър на очила.

# 769
  • Бургас
  • Мнения: 1 700
като и гледам снимките са е излъгали  доста добре - така че и 90% да поиска, продавача пак е на печалба - но да не прекаляваме

# 770
  • Мнения: 867
Благодаря за отговорите, имам клип с отваряне на пратката, вижда се товарителница и какво има вътре.
Ако ми е изпратен кейс и е с грешен цвят може и да не се разправям, ама да искам 50-60% и тези 9 пластмасови игли ще ми излезат за 2-3 лв и то защото някои е спал като ги е слагал в плика. Има ли опция да искам да изпратят повторно пратката защото са допуснали грешка или варианта е само възстановяване на сумата, също така трябва ли да се връщат получените неща? Досега не ми се е случвало такова нещо.
Писах съобщение на търговеца и пратих снимки, клипа и скрийншот на поръчката.
Трябва ли да потвърдя, че съм получила поръчката като е сгрешена, за да има диспут? Съобщението до търговеца води ли се диспут или трябва да се започне от определено меню?

Последна редакция: пт, 15 мар 2024, 16:15 от rosicapi

# 771
  • Бургас
  • Мнения: 1 700
щом имаш клип си искай голям процент

# 772
  • Мнения: 1 173
Кореспонденцията с търговеца не е диспут! Като потвърдите, че пратката е пристигнала, тогава може да отворите диспут. Поискайте по-голям процент и дано го получите. Доколкото си спомням се възстановява сумата (или процент от сумата, който сте поискали), но само на продукта, но не и на шипинга, ако сте платили такъв. Каква е цената на лъжиците, които сте поръчали?

# 773
  • Варна
  • Мнения: 284
Здравейте. Не знам дали трябва да пиша под тази публикация, но искам да помоля за съвет, ако някоя от вас се е сблъсквала с подобен казус. Ситуацията е следната, желая да закупя мобилен павилион от alliexpress, но ме притеснява това, че сумата не е никак малка. Та въпросът ми е дали някоя от вас е закупувала нещо подобно, дали ви се  е случвало да ви върнат голяма сума, ако нещо се случи с поръчката/тук говорим за около 3000лв/? Другото, което мислех като вариант е дали няма някакви куриерски фирми посредници/вероятно като цена ще поскъпне, но ще имам някаква по-голяма гаранция%
/. Моля, ако сте чували за подобни фирми да ми дадете някакво име или да ми кажете как мога да процедирам, ако поръчам но не пристигне, никак не ми се ще да бъде на моя глава/ прочетох темата, в която е обяснено за REFUND, въпросът ми е дали само на това мога да разчитам/. Благодаря ви предварително!

На посоки отворих една оферта за павилион за 1300 евро с безплатен транспорет. Погледнах търговеца - от доста години е в Али, има няколко хиляди последователи и 80% положителни отзиви. Би било добре да е по-висок процента, но си мисля, ч1е е добре да разгледате доста от офертите му и отзивите за тях и ще добиете представа за самия търговец. Когато става въпрос за стока с висока стойност, търговците почти винаги са сериозни. По-скоро си мисля, че би имало пробблем ако нещо се обърка с транспорта.

# 774
  • Мнения: 227
netman71 благодаря ти за отговора. Имам още няколко питанки. Отворихме диспут търговецът да ни върне парите. Той разбира се отговори, че било изпратено и щяло да дойде до един месец. Прикачам снимка.

Скрит текст:

Тъй като продължаваме да си мислим, че е измама, искаме да продължим с диспута. Сега въпросът е, как ва продължим? Ако се даде Accept, съгласяваме ли се с него и затваряме диспута или да натиснем Reject All? Не разбирам, каква е логиката на бутоните, а виждам, че имаме срок до утре да се отговори? То по този начин, ако ние продължаваме да правим диспут с него, той сигурно ще продължава да отказва, и така до безкрай.
Какво ще е най-удачно да направим?
Не знам, дали търговецът съществува. Като натисна върху магазина, дава, че страницата не съществува.

Здравейте! Мъжът ми е направил поръчка на 24-ти февруари, като е трябвало да пристигне около 8-ми март. Наясно е, че поръчките понякога се бавят, но не там е проблемът. Това е бил нов търговец, без рейтинг. Миналата седмица в началото като провери, докъде е стигнала пратката, е видял коментарите и рейтингите от други потребители, които са писали, че нищо не са получили и че обявата е измама. Два дена по-късно обявата вече не съществува. Има някакъв номер за проследяване на доставка, но последно информацията е от 27-ми февруари и пише, че е изпратена. Прикачам снимка, какво пише за връщане на пари.

Скрит текст:


Сега въпросът е, как да се процедира?  Дали да се чака още да се достави пратката или да действаме направо да му върнат парите (въпреки, че в прикачената снимка, че трябва да чакаме още 21 дена)?
Търговеца съществува ли? Да не са го разбрали и него. При блокиран търговец печелите диспута служебно
Проверете какъв диспут можете да направите. През бота за липса на проследяване. Може да пробвате за задържана на митница/ изгубена и т.н. според статусите в проследяването ми е да изберете типа диспут или да пробвате на сляпо докато уцелите. В краен случай ви остава вариант поръчката вече не ми трябва, но там как ще подходите за да не ви вземат част от парите защото вие я отказвате си зависи от вашите аргументи в диспута.

# 775
  • Мнения: 2 391
Reject all
Малко старичко но помага при водене на диспута
https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1025122020966912
Скрит текст:
netman71 благодаря ти за отговора. Имам още няколко питанки. Отворихме диспут търговецът да ни върне парите. Той разбира се отговори, че било изпратено и щяло да дойде до един месец. Прикачам снимка.

Скрит текст:

Тъй като продължаваме да си мислим, че е измама, искаме да продължим с диспута. Сега въпросът е, как ва продължим? Ако се даде Accept, съгласяваме ли се с него и затваряме диспута или да натиснем Reject All? Не разбирам, каква е логиката на бутоните, а виждам, че имаме срок до утре да се отговори? То по този начин, ако ние продължаваме да правим диспут с него, той сигурно ще продължава да отказва, и така до безкрай.
Какво ще е най-удачно да направим?
Не знам, дали търговецът съществува. Като натисна върху магазина, дава, че страницата не съществува.

Здравейте! Мъжът ми е направил поръчка на 24-ти февруари, като е трябвало да пристигне около 8-ми март. Наясно е, че поръчките понякога се бавят, но не там е проблемът. Това е бил нов търговец, без рейтинг. Миналата седмица в началото като провери, докъде е стигнала пратката, е видял коментарите и рейтингите от други потребители, които са писали, че нищо не са получили и че обявата е измама. Два дена по-късно обявата вече не съществува. Има някакъв номер за проследяване на доставка, но последно информацията е от 27-ми февруари и пише, че е изпратена. Прикачам снимка, какво пише за връщане на пари.

Скрит текст:


Сега въпросът е, как да се процедира?  Дали да се чака още да се достави пратката или да действаме направо да му върнат парите (въпреки, че в прикачената снимка, че трябва да чакаме още 21 дена)?
Търговеца съществува ли? Да не са го разбрали и него. При блокиран търговец печелите диспута служебно
Проверете какъв диспут можете да направите. През бота за липса на проследяване. Може да пробвате за задържана на митница/ изгубена и т.н. според статусите в проследяването ми е да изберете типа диспут или да пробвате на сляпо докато уцелите. В краен случай ви остава вариант поръчката вече не ми трябва, но там как ще подходите за да не ви вземат част от парите защото вие я отказвате си зависи от вашите аргументи в диспута.

# 776
  • Мнения: 867
netman71 Reject all ли да избера за моя казус?

# 777
  • Мнения: 2 391
netman71 Reject all ли да избера за моя казус?
Да.  Прочетете все пак указанията. Нямам възможност да водя аз диспута.

# 778
  • Бургас
  • Мнения: 1 700
какво е надраскал продавача е все тая
гледа се какво е числото на рефунд
-------------------------------------------------------------------------
мисля че може да направи до 3 предложения в диспут - поне при мен повече от 3 пъти не е предлагано

Последна редакция: пн, 18 мар 2024, 21:07 от musicdoubl3

# 779
  • Мнения: 413
Привет на всички!Имам проблем с един китаец.Иска да отменя спора ,след което щял да ми изпрати нов продукт.Аз мисля да не му се връзвам.Какво ще ме посъветвате?

Общи условия

Активация на акаунт