Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 40 292
  • 946
  •   1
Отговори
# 810
  • Г.Оряховица
  • Мнения: 49
Здравейте! Някой знае ли  поръчката с този тракинг номер: LP00639117362264 през коя европейска държава минава?

# 811
  • Мнения: 2 381
Здравейте! Някой знае ли  поръчката с този тракинг номер: LP00639117362264 през коя европейска държава минава?
През никоя. Това е за вътрешян транспорт в Китай. Когато излезе ще сложат друг номер. Проверявате в global.cainiao.com и виждате Latest Tracking Number: 15... т.е. през Унгария и пристига в експрес уан.

# 812
  • Г.Оряховица
  • Мнения: 49
Здравейте! Някой знае ли  поръчката с този тракинг номер: LP00639117362264 през коя европейска държава минава?
През никоя. Това е за вътрешян транспорт в Китай. Когато излезе ще сложат друг номер. Проверявате в global.cainiao.com и виждате Latest Tracking Number: 15... т.е. през Унгария и пристига в експрес уан.
Благодаря!

# 813
  • BG-DE
  • Мнения: 5 084
Dhl ми изгубиха пратка, повече от седмица няма движение, а трябваше вече да е дошла. Мога ли отворя диспут преди да изтече 90 дневния срок?

# 814
  • Мнения: 2 381
Dhl ми изгубиха пратка, повече от седмица няма движение, а трябваше вече да е дошла. Мога ли отворя диспут преди да изтече 90 дневния срок?
Странен въпрос. Почвате да правите диспут през бота или от бутона за диспут. Като изберете причината сайта казва можете или не можете. По едни причини разрешава по други не заради срока за изчакване на доставката определен от алиекспрес.

# 815
  • Бургас
  • Мнения: 1 687
то бота ще и даде диспут, но вероятно това ще и кажат
Цитат
AliExpress's decision: According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order". If you have received the package, you are advised to cancel the dispute.

# 816
  • Мнения: 2 381
Нещо недоизказано има, но не смятам да задълбавам. Безсмислено е.
Питат за отваряне на диспут не за спечелване.

Скрит текст:
Няма на пратка със срок на доставка 90 дена да бъде уважен диспут за неполучена пратка за по-кратък срок дори и с папамобила да я карат от Китай до България. Защо не се разбират с DHL, а идват в групата да търсят начин да спечелят диспут за неполучена пратка за примерно 15 дена щом срока е 90 за мен остава мистерия. Винаги има начин да изтеглиш късата клечка.
Правиш си сметките без превозвача, не можеш да получиш исканата информация от ДХЛ. Не казваш истинските причини, а търсиш заобиколни пътища да си прибереш парите защото с пратката не се е получило според фантазиите накупувача без оглед на реалностите. Сроковете не те устройват. Съжалявам. Аз решение на този казаус нямам.
Има опции като плюс и чойс. С тези опции Али вече е конкурентна на temu, joom, wish, shein и подобни дето си мислят, че рекламирайки се като алиекспрес с бърза доставка ще придърпат достатъчно голямо парче от пазара.
Може да опитате горе упоменатите сайтове. Там ги има същите стоки, но логистиката на доставките е различна. Гледали сме ги joom i wish. тему няма да стигне по-далече и да се изравни с Амазон или ибей, но за съжаление хората се подлъгват по масирана реклама и после се сблъскват с реалността.

Последна редакция: ср, 03 апр 2024, 06:11 от netman71

# 817
  • Пловдив
  • Мнения: 14 596
Я кажете какво правите в такъв случай. От любопитство питам.
Поръчвам постоянно разни неща от Алиекспрес. Понеже цените като цяло не са високи, а разправиите са големи, не се занимавам с връщания и диспути - каквото не ми хареса, заминава в кофата, а скъпи поръчки оттам не правя.
Пристига ми заедно с поръчките, опаковани по няколко, нещо, което не съм поръчвала - гумена подложка за котки. С големина на изтривалка, но гумена.
Сега, то е ясно - или кофата, или си я постилам пред банята, или я ползвам като килимче за упражнения. Но принципно какво се очаква да се направи? Grinning

# 818
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 814
Аз идвам също с въпрос. Поръчахме радиостанция на мъжа ми. Свързва се към захранването на автомобила. В тракинга ми излиза, че е задържана в сортиращия център в Китай заради батерия, а това чудо такава няма. Какво следва? Ще я изпратят ли въобще или просто няма да дойде бързо? Преди месец поръчахме уоки-токи, което има батерия и дойде за 2 седмици, като от Китай до Унгария е пристигнало със самолет. А сега греда...

# 819
  • Мнения: 2 381
Аз идвам също с въпрос. Поръчахме радиостанция на мъжа ми. Свързва се към захранването на автомобила. В тракинга ми излиза, че е задържана в сортиращия център в Китай заради батерия, а това чудо такава няма. Какво следва? Ще я изпратят ли въобще или просто няма да дойде бързо? Преди месец поръчахме уоки-токи, което има батерия и дойде за 2 седмици, като от Китай до Унгария е пристигнало със самолет. А сега греда...
Това го приказвайте с търговеца. Може да са много неща. Сещам се поне за 3 варианта. Писал е глупости в товарителницата, пратил е вариант с батерия, прави глупости за да не изпълни поръчката.
Има опция в диспута задържано на митница, но дали ще може да я изберете и дали ще ви разреши диспут по тази опция преди 90ти ден не знам. Не ми се е налагало.

Я кажете какво правите в такъв случай. От любопитство питам.
Поръчвам постоянно разни неща от Алиекспрес. Понеже цените като цяло не са високи, а разправиите са големи, не се занимавам с връщания и диспути - каквото не ми хареса, заминава в кофата, а скъпи поръчки оттам не правя.
Пристига ми заедно с поръчките, опаковани по няколко, нещо, което не съм поръчвала - гумена подложка за котки. С големина на изтривалка, но гумена.
Сега, то е ясно - или кофата, или си я постилам пред банята, или я ползвам като килимче за упражнения. Но принципно какво се очаква да се направи? Grinning
Това шега ми изглежда. Има номер на пакета и се вижда от кой продавач по LP номера. Благодарите на продавача.
За диспутите и връщането е добре да погледнете последните разпоредби в Али. Има разни неща за връщане до 15 дни и за плюс/чойс има още благинки - говори се за 3 безплатни връщания на месец ама ми e мистерия. Който му трябва да се бори.
На мен диспут и правилен подбор на продавач винаги са ми били приоритет пред връщането.

Последна редакция: ср, 03 апр 2024, 16:26 от netman71

# 820
  • Пловдив
  • Мнения: 14 596
Не е шега, естествено. Не знам кое е LP номер, това е етикетът.
Скрит текст:

# 821
  • Мнения: 2 381
Не е шега, естествено. Не знам кое е LP номер, това е етикетът.
Скрит текст:
Мале мале то яко намазано. Успявам да прочета Choice т.е. дошло е като част от някоя стока която има емблема choice в стоката/поръчката. В дясно от думичката choice прозира нещо започващо с cn00000 т.е. това са го пратили до чойс центъра с китайски пощи. Това успявам да разгадая от снимката. В случай, че имате някоя пратка с проследяване cn00000.... и е част от програмата choice значи е тази.

Последна редакция: ср, 03 апр 2024, 16:36 от netman71

# 822
  • Бургас
  • Мнения: 1 687
говори се за 3 безплатни връщания на месец ама ми e мистерия. Който му трябва да се бори.
На мен диспут и правилен подбор на продавач винаги са ми били приоритет пред връщането.
връщане за сметка на продавача става с видео
опаковката е непокътната, а вътре продукта счупен - доказваш че е сложен умишлено счупен продукт
Аз лично си искам процент и продавача винаги се съглася, като види че имам клип
Дори понякога като забравя да кача клипа ми отказват, и след отказа като им покажа клипа
думата "не" става "да"
https://www.reddit.com/r/Aliexpress/

Последна редакция: ср, 03 апр 2024, 20:45 от musicdoubl3

# 823
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 814
netman71, благодаря, раздвижи се. Вече статусът е този:

И още нещо, поръчахме общо три неща, но от различни търговци. Двете стоят с този статус от 01.04:

Това означава ли, че са пратени. И двамата продавачи са с много добър рейтинг и над 90% позитивни ревюта. Доколкото разбирам, имам някаква гаранция, че ще ми пратят нещата.
Сигурно са ми глупави въпросите, но поръчвам за едва втори път и имам доста неясноти.
Благодаря на отзовалите се.

# 824
  • Мнения: 2 381
netman71, благодаря, раздвижи се. Вече статусът е този:
Скрит текст:
И още нещо, поръчахме общо три неща, но от различни търговци. Двете стоят с този статус от 01.04:
Скрит текст:
Това означава ли, че са пратени. И двамата продавачи са с много добър рейтинг и над 90% позитивни ревюта. Доколкото разбирам, имам някаква гаранция, че ще ми пратят нещата.
Сигурно са ми глупави въпросите, но поръчвам за едва втори път и имам доста неясноти.
Благодаря на отзовалите се.
и трите ли имат емблема choice ? За choice пратките и други дето са обединени на global.cainiao.com показва два проследяващи номера. На други сайтове като parcelsapp.com, track24.ru и postal.ninja също излизат по няколко проследяващи номера.

Последна редакция: ср, 03 апр 2024, 22:37 от netman71

Общи условия

Активация на акаунт