Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 40 246
  • 946
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 2 382
Не сте ме разбрали, имам отворен диспут, но не го одобриха. Два пъти писах, че в пощата я търсих и няма нищо, но това е...
И да ви разбера не помагам влизайки в чужди акаунти за да им гледам проблемите. Там където на живо сме гледали се е намирали решение. Намерете си някой дето разбира и ви е близък за да работите заедно по проблемите. Така като гледам ще ви направят или мечешка услуга или пак ще се окаже счупен телефон.

# 736
  • Мнения: 2
Здравейте, за първи път ми се случва статус на поръчка да е Collected by courier и така си стои от 3-ти февруари, когато направих поръчката. Датата за доставка беше 28-ми февруари. Писах на продавача, но няма отговор. Търсих как да открия диспут, при никаква друга информация за поръчката ми, но няма начин, поне аз не намерих. Някой да се е сблъскал с този проблем?

# 737
  • Мнения: 2 382
Здравейте, за първи път ми се случва статус на поръчка да е Collected by courier и така си стои от 3-ти февруари, когато направих поръчката. Датата за доставка беше 28-ми февруари. Писах на продавача, но няма отговор. Търсих как да открия диспут, при никаква друга информация за поръчката ми, но няма начин, поне аз не намерих. Някой да се е сблъскал с този проблем?

Не. Ние ги следим и на други сайтове освен на aliexpress. Пробвайте на parcelsapp или postal.ninja. При същите показания се опитайте да излъжете бота да ви отвори диспут.
Ботът реагира по-правилно на статусите. Примерно за пратката не е изпратена е имало случаи да вдигне диспут когато сайта не позволява.

Последна редакция: нд, 10 мар 2024, 11:45 от netman71

# 738
  • Мнения: 2
Ботът реагира по-правилно на статусите. Примерно за пратката не е изпратена е имало случаи да вдигне диспут когато сайта не позволява.
[/quote]
Благодаря! Ще опитам с бота

Опитах -) Ако до 20 дни не изпрати поръчката, ще ми върнат парите. Освен това ще се свържат с продавача за изясняване. Благодаря още веднъж.

Последна редакция: нд, 10 мар 2024, 12:08 от kameya

# 739
  • Варна
  • Мнения: 223
Здравейте, направих поръчка за 57$ , и сега получих следното съобщение от доставчика:

Dear friend, we apologize that due to the size of your product packaging exceeding the shipping standard, you will need to pay an additional shipping fee of approximately $20. Thank you for your understanding.

Пратката още не е шипната. Какво мога да направя в този случай? Мога ли да я откажа?
Същевременно цената на артикула в сайта от същия доставчик вече е повишена с 50 лв.

# 740
  • Бургас
  • Мнения: 1 687
Освен това ще се свържат с продавача за изясняване. Благодаря още веднъж.
погледни си продавача - "шоп..числа..сторе" / те си правят номера, избягвай ги
Мога ли да я откажа?
Същевременно цената на артикула в сайта от същия доставчик вече е повишена с 50 лв.
да, продавача вероятно това чака от теб
до поръчката има един бутон "детайли" / натискаш го и се отваря прозорец на който пише "кансел", ако все още не е пратена

Последна редакция: нд, 10 мар 2024, 13:40 от musicdoubl3

# 741
  • Асеновград
  • Мнения: 514
Здравейте, направих поръчка за 57$ , и сега получих следното съобщение от доставчика:

Dear friend, we apologize that due to the size of your product packaging exceeding the shipping standard, you will need to pay an additional shipping fee of approximately $20. Thank you for your understanding.

Пратката още не е шипната. Какво мога да направя в този случай? Мога ли да я откажа?
Същевременно цената на артикула в сайта от същия доставчик вече е повишена с 50 лв.
Това е за който се хване . Аз не им обръщам внимание . Обикновено я праща в последния ден.

# 742
  • Бургас
  • Мнения: 1 687
Това е за който се хване . Аз не им обръщам внимание . Обикновено я праща в последния ден.
обаче има вероятност да попаднеш в схема с фалшив номер или грешен артикул - така че едно кенсел може да ти спести диспут

# 743
  • Мнения: 39
Здравейте, без да искам потвърдих че съм получила пратката , която е още в движение..какво мога да направя за да не му преведат парите към продавача преди да съм получила пратката. Благодаря и лека вечер
П.С.  за 7 години в алито и това ми се случи сега

# 744
  • BG-DE
  • Мнения: 5 084
Нищо не може да се направи.

# 745
  • Мнения: 39
Нищо не може да се направи.
и ако пратката не пристигне горя с парите ли

# 746
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 814
Аз тази глупост я направих преди две седмици. Веднага се свързах със съпорта и ми отговориха, че пратката ще дойде, да не се притеснявам. Наистина, пратката пътува, следя си я постоянно, а аз по грешка я отбелязах като пристигнала още в деня, в който я поръчах и изобщо не беше тръгнала даже.
Не знаех, че превеждат парите на продавача едва след потвърждение, че пратката е пристигнала. Дано нямам проблеми и всичко да е наред.

# 747
  • Бургас
  • Мнения: 1 687
и ако пратката не пристигне горя с парите ли
да, грешката си е ваша

# 748
  • Мнения: 39
и ако пратката не пристигне горя с парите ли
да, грешката си е ваша

знам че е моя , ако бяха 10-20 лв една вода, ама  сумата е около 300

# 749
  • Бургас
  • Мнения: 1 687
някой ползвал ли е скоро турските пощи, преди доста години се ползваха и не бяха лоши

Общи условия

Активация на акаунт