Объркана вноска по кредит от касиер в Изи пей

  • 3 437
  • 41
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 8
Здравейте, мами, не знам дали темата е за тук. Имам проблем с Изи пей. Объркаха ми превод (вноска по кредит) вместо да го изпратят на А1 бърз кредит, го изпратиха на бяла карта, при положение, че дадох картонче с данните имена, егн, ибан, името на компанията и кредита. И това ми се случва сигурно за пети път, преди правеха сторно връщаха парите, но последния път съвсем скоро, не ми върнаха парите с обяснението, че са усвоени, бяха ги превели на сметката в съда която имат запаметена, а не на сметката на ДСИто в съда, която дадох.
Явно е по лесно да маркираш на монитора каквото ти излезе, а не клиента каквото иска.
Върнах се в офиса направихме сторно обадиха ми се от Изи пей, за да обясня какво е станало. Казаха, че връщали  парите ако търговеца се съгласи да ги върне. И така си чакам да ми звъннат от вчера след обяд.
Винаги е по вина на касиерките, аз винаги съм подготвена с лист с всички данни. Явно ще изгоря със 70 лв...
Внимавайте, ВИНАГИ си гледайте бележките от Изи пей, не че има файда когато си видял след като са ти изпратили парите другаде.
 Много съм възмутена. Защо трябва да е за моя сметка...Не знам дали вече ще използвам Изи пей.
Ако някой го е преживял да пише. Благодаря.

# 1
  • El Paso/Los Angeles
  • Мнения: 2 112
Няма да ползваш Изи Пей, защото са ти объркали превода. По тая логика не ползвай и магазини, защото и там работят хора с пари. "Явно е по лесно да маркираш на монитора каквото ти излезе, а не клиента каквото иска" - много грозно написано. Ти сигурно си безгрешна.

# 2
  • Мнения: 25 646
Бърз кредит, Бяла карта... Изипей са ти последният проблем – те поне не ти начисляват зверски лихви.
Мисли как да излезеш от капана на бързите и лесни кредити, там ти е драмата...

# 3
  • Мнения: 13 553
Проблема е в теб, подписваш се и проверяваш на какво слагаш подписа си. Взимаш си листчета от служителката и ред по ред проверка.

Последна редакция: ср, 12 юли 2023, 19:06 от Пролетно цвете

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 8
Въпроса не е в грешката, а колкото, че парите не се възстановяват, изгарят, някой някъде ги прибира. В магазина на място като съобщиш за нередност, ти връщат парите, не отиват в нищото, не си ги прибира касиерката, не те ощетяват с пари. Никой не е безгрешен. Просто като си поставен там би трябвало да правиш каквото иска клиента. И става въпрос за няколко подобни случая. Може би ако бяхте на мое място щяхте да сте на друго мнение. За мен 70 лв са много пари, ако за вас са нищо. Работя в магазин и работя с пари. Просто търсих помощ, а не нападане и обиди.

# 5
  • Мнения: 25 646
Кой с какво те обиди? Моля, поименно.
Ти сама се обиждаш с лошата си финансова политика и рискуваш още повече да затънеш.
Щом работиш, настоявай работодателят ти да ти плаща по банков път, включи си онлайн банкиране и си вкарвай вноските собственоръчно. Така няма как друг да ти е виновен.

# 6
  • El Paso/Los Angeles
  • Мнения: 2 112
Ами като си толкова ядосана се поинтересувай кой е този някой и къде е та прибира парите от грешката. И да - хората поставени там правят каквото иска клиента, не съм видяла като ходя да си плащам сметките някой от служителите да прави каквото душата му иска. Работят. И никой не е казал, че 70лв не са пари.
Като търсиш помощ във форума можеше да си зададеш спокойно и конкретно въпроса, защото така написано оставяш впечатлението, че служителите на Изи Пей за нищо не стават. Което сори, но не е така.

# 7
  • Мнения: 12 797
Аз Изи пей не ползвам, но виж: всяко  платежно нареждане се задейства, когато го подпишеш. Преди да подпишеш, вземи бележката, която ти поднасят, остстрани се за малко, провери всяко число и пак иди при касиерката. Ще им обясниш, че вече си си патила от сгрешени нареждания.

# 8
  • Мнения: 4 350
Имам въпрос към авторката - имаш ли в края на краищата кредит към Бяла карта? Ако имаш остави тези пари да бъдат усвоени, само се обади където трябва за подробностите. Използвай опцията за чат първо в сайта им. След края на чата копирай или потвърди че искаш изпратено копие на мейла ти. След това и звънни на кол центъра. По възможност запиши разговора ви.

Ако нямаш кредит към Бяла карта - обаждай се до откат на техните връзки за контакти. Първо им пиши на чата в сайта - преди поне имаше такъв, сега не знам дали все още го има като опция - описвайки всичко в детайли - дата, сума, грешка. Този чат може да ти се изпрати на мейла ти като копие. Отбележи тази опция и пази писмото с чата, дори и след като всичко се поправи. След това  вече се обаждай на техния телефон. Когато нещата се поправят, след месец се обади да провериш дали всичко наистина е в ред. Аз се правя на "луда" - любезно настоявам да проверят това, което са ми казали, защото се "опасявам, че може грешно да съм разбрала" - предпочитам да имам сто потвърждения, а не само едно, и да бъда изненадана неприятно, че например са ме излъгали...



Сега, не разбирам защо нападнахте съфорумката. Какви кредити има си е нейна работа. А за това как пише - ами афектирана е, вие не сте ли били афектирани?

В Изипей ми се е случвало да платя друг телефон, и да разбера когато "платеният" телефон е спрян. Случвало се е и да не получа пари заради сгрешено име. Случвало се и да ми вдигнат скандал, "няма нужда да повтаряте, аз знам как се пише" - това във връзка с недопускането на грешка при изписването на име, което все пак беше сгрешено и трябваше отново да ходя и да се разправям с колцентъра им...
Както и да е. Всеки може да греши,  и всеки може да се ядоса. Недоглеждане е имало, както казах вече и от моя страна, и от тяхна. Случва се. Но то и в пощите навремето ме прецакаха, като платих чужд ток и ми издадоха толкова бледа бележка, че не можех да разчета нищо. Разбрах за белята, чак когато ми го спряха. Еми, случва се... Ще каже човек, че вие не сте се ядосвали.... 🤔

# 9
  • София
  • Мнения: 13 217
Щом парите са усвоени, значи са отишли по нейната Бяла карта, а не са просто прибрани от някого.
Ако няма БК, ще й ги върнат, но за тези операции е нужно време. Не става веднага.
Ако дължи пари, нормално е да бързат да ги усвоят.
За плащане на сметки и подобни най-удобно е през телефонното банкиране. Сам си вписваш данните, сам нареждаш операцията. Става веднага и после няма на кого да се сърдиш.

# 10
  • Мнения: 1 033
Фамилията ми е доста сложна, така си мисля, защото до сега не се е намерил един човек, на когото да я кажа или още по-смешно- сам да я прочете и в средата да забие. До средата я казват и "запецват", дори чичо ми е вписан с грешна фамилия, в акта си за раждане и по лична карта. Та платих си тока в Изи пей, оказа се, че не съм. Платила съм на някой друг, за мерси, но аз не обвинявам служителката, а себе си, защото не чета и хвърлям бележки. Сега чета и пазя, до следващият месец, ама защото ни спряха тока, иначе щях да си карам по старо му. Сериозно обмислям смяна на фамилия, ама не е осмиваща.

# 11
  • Мнения: 711
Това, което силно ме учудва в тази тема, е защо въобще някой в днешно време плаща сметки и вноски по кредити през Изи Пей, като това може да стане за минути през смартфон без загуба на време и без необходимостта от разправии.

# 12
  • Мнения: 13 553
Е, чак учудване?

# 13
  • Мнения: 25 646
Това, което силно ме учудва в тази тема, е защо въобще някой в днешно време плаща сметки и вноски по кредити през Изи Пей, като това може да стане за минути през смартфон без загуба на време и без необходимостта от разправии.

Някои пенсионери, работещите в сивата икономика, страдащите от синдрома на световната конспирация и по-конкретно тези, които се опасяват някой да не им хакне телефона/компютъра и да им източи милионите, дето ги нямат... Да продължавам ли? Simple Smile

# 14
  • Мнения: 14 880
^ ... такива, които се мъчат да се отлепят от смартфона; хора, за които онлайн банкирането просто не е удобно по разни причини (аз съм от тези два типа)...
Ако грешката е постоянна, то или софтуерът не е добре, или данните на 'търговеца' (какъв търговец при кредит?!) са сбъркани в системата им, или наистина персоналът не е компетентен. Пробва ли да смениш касата?
Между другото, когато съм плащала през Изипей преди години, помня, че те ми даваха подписан лист, че съм платила, чак след като им дам парите; не е аз да съм задвижвала нещо с моя подпис.

Общи условия

Активация на акаунт