Объркана вноска по кредит от касиер в Изи пей

  • 3 441
  • 41
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 250
Не мисля, че е възможно от "Бяла карта" да са усвоили парите ако не им ги дължи.

# 16
  • Мнения: 1 050
Пускай жалба срещу Изи пей и си искай да ти върнат парите. Не си длъжна да плащаш за грешка на служителя, който е там, за да работи и затова му се плаща.

# 17
  • Мнения: 1 271
Спрете за я обвинявате, че има "бяла карта", сякаш това е престъпление, не не е, нейн избор.

Чудя, защо плащате обаче по този начин, може с онлайн банкирането, може да заложите в банковата ви сметка да ги теглят автоматично и периодично да искате извлечение. Не го разбирам хвърлени бележки, опашки, кеш пари, платих ли, не платих ли, вярно ли платих?

Авторке имаш ли някъде банкова сметка? Сигурно имаш. Грешка винаги може да стане, но както сама се убеди случва ти се за пореден път, значи търси ново решение и промяна.

Последна редакция: чт, 20 юли 2023, 18:00 от Sephora

# 18
  • Мнения: 779
Аз Изи пей не ползвам, но виж: всяко  платежно нареждане се задейства, когато го подпишеш. Преди да подпишеш, вземи бележката, която ти поднасят, остстрани се за малко, провери всяко число и пак иди при касиерката. Ще им обясниш, че вече си си патила от сгрешени нареждания.
.
Вие шегувате ли се?   Разписката я получава след като е платила и всичко е приключено.    Но дори и да не беше така, наистина ли смятате, че касиерката и опашката след нея  ще я чакат да се дръпне настрани, да чете и да сравнява?!  Абсурд!

Последна редакция: чт, 20 юли 2023, 20:27 от bgladybg

# 19
  • Мнения: 660
Прочетох първите няколко коментара и не съм си правила труда и да чета следвашите.. По въпроса ти - можеш да ги осъдиш. Няма как да откажат да върнат парите. Реален случай: вместо превод от 1000лв се прави такъв за 10 000. Не искат да върнат парите, съдят ги, делото се печели, парите са върнати. И вместо да се обяснявате и да разсъждавате как “грешката” била в жената, че има кредити, се поставете на мястото на такива хора. Бъдете хора, най-вече. Ще завърша с това: “Ако можеш - помогни, ако ли не - не пречи! “.

# 20
  • София
  • Мнения: 13 229
Ако парите да преведени по грешна сметка, вероятно отдавна са ги сторнирали и върнали. Има си правила и срокове за това, стига да е обърнато внимание на касиера.
Ако са отишли по друго нейно задължение, няма нужда от излишен патос. Изплаща си задълженията и това е. Особено щом има намесени дси-та.
Когато човек харчи, трябва да си прави сметка, че после трябва и да плаща.

# 21
  • Мнения: 35
"Има си правила .. за това, стига да е обърнато внимание на касиера."
Аз пък мога да ви разкажа за една подобна случка и как това не свърши никаква работа: - Отиваме с мой колега през обедната почивка на разходка из квартала и пътьом да се отбие в Изипей, за да внесе вноските си по два кредита (към една банка). Това се случва в Easypay срещу Интерпред, на изхода от метростанцията. Случката не е от скоро, но си спомням, че на касата работеха някакви бабички. Влиза колегата, а аз оставам отвън да пуша цигара. Излезе след малко и си тръгнахме. - Дали той се загледа в бележките, или аз го накарах да провери - но се оказа, че парите са преведени като вноски само по единия кредит! Очевидно дори за касиерката трябва да е, че прави два различни превода, след като ги е поръчал поотделно. Казах му да се връщаме и да се разправя с касиерката в Изипей, защото сега реално е надвнесъл по единия кредит, а ще излезе, че вноската за другия най-некоректно не си я е платил за този месец. Отиваме пак в Изипея и бабичката му вика:
-- А нищо бе, няма за какво да се притесняваш! - Те в банката ще --си ги видят-- и ще --си ги разпределят--.
-- !?! - Видяхме, че нищо няма да стане с бабичката и му казах да се обади в банката. Там служителите видяха превода, прехвърлиха му съответната сума по другия кредит и решиха проблема за 2 минути и без излишни обяснения. Но и те му казаха непременно да си проверява вносните бележки, а също и че ако има проблем да не вярва на бабичките от Изипея, че от банката "щели да си го разпределят".
Първо, че нищо такова не разпределят от банката, защото нямат право да местят пари където им скимне, и второ, че никой не ги гледа тези електронни преводи (- поне докато в края на месеца не им светне в системата, че липсва вноска по единия кредит - съответно колегата ми щеше да излезе некоректен и т.н. проблеми.)
- А на бабичката явно толкова не й пука за това, че ще натресе някой да ходи да дава обяснения в банката защо не си е плащал кредитите. Важно й е било само да го разкара от главата си по-надалеч.
И съм сигурен, че много добре знае, че от банката няма да оправят нейната грешка - но й е било пределно ясно, че докато лъсне проблемът ще минат седмици. А дори тогава никой няма да се върне при нея, за да настоява -тя- да си оправи бакиите.
/p.s. Не мога да разбера защо някои хора така грозно нападнаха авторката на темата. Много лошо впечатление правите с това.

Последна редакция: нд, 23 юли 2023, 01:13 от dreadx

# 22
  • София
  • Мнения: 13 229
Това, че служител не е наясно, не означава, че няма правила. Или че няма да бъдат коригирани при сигнал(не до бабичката, а във фирмата, за която работи). Пък и очевидно парите на колегата не са се изгубили. И се надявам, че той е подал сигнал в ИП, че имат служител, който не е наясно с работата и причинява щети.

# 23
  • Мнения: 3 250
Това с бабичката чудесно впечатление прави.
А авторката очевидно е задлъжняла повече и сега обслужва задълженията си всеки месец по някой кредитор. Затова е и патоса. Той обаче няма да подобри плащанията по кредитите, които е направила.

# 24
  • София
  • Мнения: 480
Не ползвам Изи Пей откакто платих два пъти данъка на колата. Къде ли не звънях и не ходих - изгорях си с парите.
За съжаление бях платила кеш и после бях изхвърлила хартийката, която ти дават, явно библиотека у дома си трябва да направиш за тия простотии. Дубликат - също не издавали Simple Smile

Особено внимателно трябва и при плащане на сметки и фишове - не знам какви са им системите и колко бързо или бавно се актуализират данните, но трябва да е ужаааасно бавно, примерно месеци Laughing Един фиш за паркиране фигурираше в системата им месеци след като беше платен онлайн. Айде, ходене по мъките, съпорти, препращане от тоя на оня, доказателства.. само и само да 'си изчистя името' в системата им. Изненада - оказа се, че съм го платила.

# 25
  • Мнения: 779
Това дали авторката е задлъжняла си е единствено нейна работа. 

# 26
  • Мнения: 3 250
Всъщност проблемът е точно в това.
Планирала е този месец да плати на Х,  следващия на У, но се е получило, че този месец е платила на У и на който дължи пари.
У е доволен, за него това е нормално, но откъде ще вземе пари за Х?
И сега лелята, бабата и стринката са виновни, че У няма да върне парите, за да плати на Х, защото авторката ги дължи на У.
Хубаво е решила да ги върти в месеците, но не се е получило.

# 27
  • Мнения: 779
Времената са тежки, много хора едва свързват двата края, никой не е застрахован

# 28
  • Мнения: 4 524
Дори и да има и други задължения авторката, тя е пожелала да плати точно определено. В изи пей са пуснали друго плащане, т.е. различно от заявеното. Грешката трябва да може да се коригира, щом е в жената извършила операцията.

# 29
  • Мнения: 3 250
Бяла карта, Париба, Нет, ... - са много лошо решение.
Няма как да се коригира грешката, защото авторката наистина им дължи тези пари.

Общи условия

Активация на акаунт