164 ГПИЕ "Мигел де Сервантес" - тема 3

  • 23 502
  • 178
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 5 917
И Аламанова по испански Wink

# 106
  • Мнения: 16
На родителската на 8. клас директорката НЕ препоръча да се учи допълнително език, защото ще са много натоварени. Аз вчера намерих на сина ми учител по АЕ. Вие, родители,  смятате ли децата ви да учат допълнително език в школа или с учител? Има ли някой от Вас, минал по този път, и дали не е свръхамбициозно и стресиращо да се учи интензивно испански, допълнително английски?

# 107
  • София
  • Мнения: 930
Според мен изобщо няма да го забравят английския, ако пропуснат 8-ми клас, спокойно. От опит. Не, че не е постижимо да се ходи на курсове успоредно, но е излишно натоварване. Вие си знаете детето, де.
Аламанова поема 8-ми клас ли? Не разбрах. Ще потърся подходящ емотикон...🫣
Пешева не обича дълги нокти, да. Винаги съм го подозирала, че се отразява на отношението й към момичетата, но дъщеря ми не ми вярваше ха ха.

# 108
  • Мнения: 5 917
Според мен изобщо няма да го забравят английския, ако пропуснат 8-ми клас, спокойно. От опит. Не, че не е постижимо да се ходи на курсове успоредно, но е излишно натоварване. Вие си знаете детето, де.
Аламанова поема 8-ми клас ли? Не разбрах. Ще потърся подходящ емотикон...🫣
Пешева не обича дълги нокти, да. Винаги съм го подозирала, че се отразява на отношението й към момичетата, но дъщеря ми не ми вярваше ха ха.

Класен и по испански. Аз точно вас ви четох, та затова плахо го споменавам.
Тези учители по испански само в 8 клас ли ще са или продължават с тях и нагоре?

БЕЛ - Нели Кънева
МАТ - Кацарова, Даниела Ангелова. Не разбрах дали и двете едновременно на всички класове.
Философия - Кирков
Физическо - Пешева(това тази с двойките за нормативи ли е?)
Музика -Тонова
Изобразително - Фъркашева

Чаканата "нова" сграда е паметник на културата и забавяне има от Министерство на културата. Директорката каза, че таи надежди в 9 клас да са там, но дали ще стане е Божа работа.

Последна редакция: ср, 13 сеп 2023, 20:21 от Fancy

# 109
  • София
  • Мнения: 2 663
Аз пък разбрах, че настоящия десети клас се поема от друг преподавател по ФВС и Пешева ги оставя... Определено съжалявам за това. Аз я харесвах и като личност, но вероятно е, защото също не си падам по дългите нокти.

# 110
  • София
  • Мнения: 12 158
И аз бях на родителската. Пешева е най-зле от всички учители доколкото говорих с други майки. Пише 3 за първия срок и 4 за годината.

Изобщо не е вярно това. Изисква, да, но оценява усилията, дори и да не успяваш да покриеш нормативите за 6 и НЕ ощетява с крайните оценки, даже бонунсира. Ако някой е с тройки и четворки, вината си е в него.

ПП. Дългите нокти на дъщеря ми не оказаха влияние.

За английския в 8-ми клас - много зависи от детето и най-вече с каква скорост учи и специално език. Дъщеря ми спря английския в 8-ми клас и се оказа, че беше абсолютно ненужно. Имаше достатъчно свободно време и за него. Други деца обаче нямаха. Според мен в 9-ти и 10-ти клас са по-натоварени.

Последна редакция: ср, 13 сеп 2023, 21:44 от sanaka

# 111
  • София
  • Мнения: 83
Испанецът ми се видя много симпатичен.

# 112
  • Мнения: 16
И аз мисля, че 9 и 10 ще са по-натоварени. Още повече, е по мое  и само по мое настояване (имаше бал за всички паралелки) записа втори език - френски, който не е учил досега. А три години да  не учи английски, ми се струва много.

И аз бях на родителската. Пешева е най-зле от всички учители доколкото говорих с други майки. Пише 3 за първия срок и 4 за годината.

Изобщо не е вярно това. Изисква, да, но оценява усилията, дори и да не успяваш да покриеш нормативите за 6 и НЕ ощетява с крайните оценки, даже бонунсира. Ако някой е с тройки и четворки, вината си е в него.

ПП. Дългите нокти на дъщеря ми не оказаха влияние.

За английския в 8-ми клас - много зависи от детето и най-вече с каква скорост учи и специално език. Дъщеря ми спря английския в 8-ми клас и се оказа, че беша абсолютно ненужно. Имаше достатъчно свободно време и за него. Други деца обаче нямаха. Според мен в 9-ти и 10-ти клас са по-натоварени.

# 113
  • Мнения: 5 917
Аз вече записах и платих в Аво за дъщеря ми. Анализирайки натоварването в досегашното им училище си мисля, че тренингът, който има за темпо и натоварване ще и е достатъчен да се справи и с курс по английски.

# 114
  • Мнения: 256
Ще подаряват ли децата ви цветя на класната?

# 115
  • Мнения: 16
Вероятно няма да иска младежът:confused:
Blush
quote author=aniru link=topic=1575244.msg46935643#msg46935643 date=1694627486]
Ще подаряват ли децата ви цветя на класната?
[/quote]

# 116
  • София
  • Мнения: 930
Вижте сега, никой да не изпада в паника от думите ми по-горе. И Аламанова съм сигурна, че може прекрасно да научи децата на испански, и Пешева ще им покаже да не подценяват физическото като предмет. Просто не очаквайте нещо стандартно. Има си особености при някои учители. Светът е шарен все пак. Нека децата хубаво разберат какви са им изискванията, на какво много държат и да не подценяват ситуацията. Специално Аламанова си има някакви нейни си стандарти в поцеса на обучение, които често остават недоразбрани от младежите. Бих казала, че повече се доближава до корпоративния свят 😁 Това срокове, това ангажираност в час и участие, всичко се оценява. И без да се церемони много- с 2-ка/3-ка и т.н. (и много често това става на края на срока, като при студентска сесия). Та може да се случи иначе отлични ученици да се сдобиват с шарени оценки при нея. Шок си е., защото някак идва неочаквано.  Е, с осми клас не мога да кажа как е, но с големите беше така. Не я долюбваха. Но който схване за какво иде реч, няма проблеми.
За Пешева, какво да ви кажа още... Шегувах се за ноктите, не го твърдя, но наистина си го мислех по едно време. Моята не е много спортна натура и като сложеше един маникюр..., та по едно време вече не знаех какво да мисля и се шегувах, че има връзка с успеха й по предмета.😄
Аз не съм привърженик на това по физическо да има оценки. Трябва да е зачот според мен. Да се оценява със скала само прогрес, а не моментно състояние, за което предметът няма никаква заслуга. Реално те нямат тренировъчен процес по нито една от спортните дисциплини, че да оценяват някакъв прогрес по скала и норматив. Например ситуация като "В началото на годината не можеше да скачаш 150см дълъг скок, но след като тренирахме заедно цял срок, вече постигаш 190см. Браво: 6-ца." Няма такъв филм тука. Но това си е недостатък на системата и е тъпо, че някои учители по физическо не го разбират така.

# 117
  • София
  • Мнения: 83
Ще подаряват ли децата ви цветя на класната?
Моят син също не искал да носи цвете, но класната им ( Иванчева) е толкова млада и симпатична, че ще купя някакво цвете и ще го накарам да го отнесе Wink

# 118
  • Мнения: 435
Г-ца Иванчева е възпитаник на гимназията и истински вдъхновител за класа, който води миналата уч. година! Много я харесваха, направи ги втори на театралното състезание (първи бяха португалската паралелка) и им предаде собствената си любов към езика.
За допълните уроци по различен език - не се осмелихме в първия срок, но втория си изкара Гьоте курса без много напъване, и сега продължава с немския извън гимназията.
Кирков е енигматична личност, а физическото... - свиква се 🙂.

# 119
  • Мнения: 16
Абсолютно Ви подкрепям за оценката по физическо. Синът ми по всичко 6, по физическо 5 през срока в дтарото училище.  Учителят в предишното училище стриктно оценяваше според нормативните, но къде се очаква да тренира това дете в училище, за да достигне до достатъчно високо ниво по баскетбол, бягане, скачане, волейбол и т.н. Те дори нямаха голям двор в училище, въпреки че учат близо 2000 деца. Бях проверявала преди години, че нормативите доста се доближават до нормативите на кандидат-полицаите. Blush


Вижте сега, никой да не изпада в паника от думите ми по-горе. И Аламанова съм сигурна, че може прекрасно да научи децата на испански, и Пешева ще им покаже да не подценяват физическото като предмет. Просто не очаквайте нещо стандартно. Има си особености при някои учители. Светът е шарен все пак. Нека децата хубаво разберат какви са им изискванията, на какво много държат и да не подценяват ситуацията. Специално Аламанова си има някакви нейни си стандарти в поцеса на обучение, които често остават недоразбрани от младежите. Бих казала, че повече се доближава до корпоративния свят 😁 Това срокове, това ангажираност в час и участие, всичко се оценява. И без да се церемони много- с 2-ка/3-ка и т.н. (и много често това става на края на срока, като при студентска сесия). Та може да се случи иначе отлични ученици да се сдобиват с шарени оценки при нея. Шок си е., защото някак идва неочаквано.  Е, с осми клас не мога да кажа как е, но с големите беше така. Не я долюбваха. Но който схване за какво иде реч, няма проблеми.
За Пешева, какво да ви кажа още... Шегувах се за ноктите, не го твърдя, но наистина си го мислех по едно време. Моята не е много спортна натура и като сложеше един маникюр..., та по едно време вече не знаех какво да мисля и се шегувах, че има връзка с успеха й по предмета.😄
Аз не съм привърженик на това по физическо да има оценки. Трябва да е зачот според мен. Да се оценява със скала само прогрес, а не моментно състояние, за което предметът няма никаква заслуга. Реално те нямат тренировъчен процес по нито една от спортните дисциплини, че да оценяват някакъв прогрес по скала и норматив. Например ситуация като "В началото на годината не можеше да скачаш 150см дълъг скок, но след като тренирахме заедно цял срок, вече постигаш 190см. Браво: 6-ца." Няма такъв филм тука. Но това си е недостатък на системата и е тъпо, че някои учители по физическо не го разбират така.

Общи условия

Активация на акаунт