Отговори
# 435
  • Мнения: 9 356
Надеждни и същевременно евтини коли са моделите на Опел...

# 436
  • El Paso/Los Angeles
  • Мнения: 2 282
Има ли условие за завършен определен клас, за да се вземе книжка или да се запише кормуване?

# 437
  • Мнения: 9 356
Не знам със сигурност,но мисля че няма. Нашият инструктор беше недоволен,че цигани без основно образование изкарват шофьорски книжки...

# 438
  • Мнения: 2 941
Трябва завършено поне основно образование, доказва се със съответната диплома. Отделно се изисква определена възраст за всяка категория.

# 439
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 526
Не знам със сигурност,но мисля че няма. Нашият инструктор беше недоволен,че цигани без основно образование изкарват шофьорски книжки...

Това преди колко години?

Изискването е за завършен 10-ти клас (доказва се с диплома) и възраст - 16 години за мотопед, 18 за автомобил.
Пък и в крайна сметка информацията за това е достъпна в Гугъл!

# 440
  • Мнения: 165
Извинете за тъпия въпрос, но ако течността ми за чистачки е розова, може ли да  смеся с друг цвят😀 за антифриза знам, че не, но за чистачките ...

# 441
# 442
  • София
  • Мнения: 3 467
Скъпи приятели, имам чуденка- забравила съм аварийките и акумулатора е паднал.
Паникьосах се и моментално заръчах нов. Обаче после, след като ми дадоха ток и колата поработи, нямаше проблем. Вече няколко дни карам, няма проблем.
На три години и малко е и се чудя да отказвам ли новия или да не поемам този риск? какво мислите?

# 443
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 563
Скъпи приятели, имам чуденка- забравила съм аварийките и акумулатора е паднал.
Паникьосах се и моментално заръчах нов. Обаче после, след като ми дадоха ток и колата поработи, нямаше проблем. Вече няколко дни карам, няма проблем.
На три години и малко е и се чудя да отказвам ли новия или да не поемам този риск? какво мислите?
Сменяй, нов ще издържи повече със забравени аварийки.

# 444
  • София
  • Мнения: 3 467
Благодаря ти! Така и ще направя, да не вземе да ме зареже на най-неподходящото място.

# 445
  • Мнения: 41 633
Акумулаторите имат гарантиран живот от три години. След това е малко лотария. Може много да изкара, може да те остави на място някоя сутрин. Особено зимата при як студ. Зависи и как се кара колата, какъв е акумулаторът и т.н. Но като си поръчала давай, така било писано.

# 446
  • Мнения: 2 941
Ако не е правил проблеми преди това и сега е зареден хубаво, аз не бих го сменял веднага. Ако има проблеми те ще се покажат чак зимата и то главно ако колата седи навън.
В сервиз могат да го тестват под товар колко държи и да кажат дали е за смяна. То и ти можеш да го измериш до колко пада напрежението при стартиране.

Зависи и колко е скъп новия, ако е евтин не си заслужава да го мислиш.

# 447
  • София
  • Мнения: 3 467
Много благодаря!
Измериха го и беше на ръба, според момчетата. Не помня точните показатели, но оставиха решението на мен, защото не е никак евтин новия, но настоящия не е в цъфтяща форма, макар, че и тяхната прогноза беше, че може и да изкара лятото и евентуално зимата да си покаже рогата.

# 448
  • Мнения: 41 633
настоящия не е в цъфтяща форма, макар, че и тяхната прогноза беше, че може и да изкара лятото и евентуално зимата да си покаже рогата.

Ама то общо взето всички това ти писахме - ще може да изкара евентуално лятото. Ама ще е добре да носиш кабели в багажника, защото ние веднъж така оставихме компромисен акумулатор  за наесен и след една седмица престой на паркинга на хотела не можахме да си тръгнем. И цял час търсихме някой да "почерпи" с ток. И услужливи хора има, ама кабелите са рядкост Wink
Обаче щом вече си поръчала новия слагай го и няма какво да му мислиш. За стария можеш да вземеш някакви пари, ако им го дадеш на фирмата.

# 449
  • Мнения: 2 941
Кабели винаги трябва да има човек, дори чисто нови акумулатори сдават багажа. Тресенето по дупки и павета се отразява и на тях. А една седмица престой навън не е толкова малко, особено ако не е бил напълно зареден акумулатора.
Цените за изкупуване на стари акумулатори са от порядъка на по 80-90 стотинки на килограм, та повече от15-20 лева няма да вземе.
оставиха решението на мен
То решението винаги ще си е твое. Щом новия ти се вижда скъп, а стария иначе не е правил проблеми, аз лично бих оставил до ноември като захладнее. Или бих гледал да взема промоция.
В сервиза може и да са ти казали, че е на ръба само за да вземеш нов. Честа случка е, ти трябва да прецениш дали да им се довериш.
Принципно за акумулаторите натоварващи са ниските температури и твърде честото палене и гасене. Ако караш на поне средни разстояния (15+ минути след всяко палене) шанса е, че до на есен/зима няма да имаш проблеми. А и в градска среда все ще се намери кой да ти даде ток. Ако имаш абонамент за СБА или каско, може и да имаш такава услуга безплатно.

Общи условия

Активация на акаунт