Успех в ТРЕТИ клас!

  • 37 544
  • 757
  •   1
Отговори
# 750
  • Варна
  • Мнения: 6 316
Днес Диди са правили входящия тест по ЧО.Всъщност са отговаряли на въпросите от урок 1 в учебника,заедно с госпожата .Което не са успели в час е за домашно.

# 751
  • Мнения: 2 134
Днес са правили входящ тест по математика.
Мисля,че на втория ден не е подходящо,а след преговора.Госпожата не беше ги предопредила предварително,а и програмата не е степенувана подходящо :защо е необходимо да имат 6 часа и един ден 4????
Раницата е тежка и сега,а като се допълни с помагалата .....
Утре - почивка!
Хубава и спокойна вечер!

# 752
  • Мнения: 690
При нас входящите тестове ще са следващата седмица.
Имат два дни в седмицата по 6 часа, останалите дни са по 5 часа.
Дадохме по 40 лв. за помагала. Записах и програмата.
Не е ли време за нова тема? Mr. Green

# 753
  • Мнения: 72
И при сина ми теста по ЧО е бил подобен на въпросите от първия урок, като имало и няколко други въпроса от рода на " Какво би направил за да запазиш гората " и " Кое е любимото ти животно, какъв вид е, къде живее и с какво се храни ".

# 754
  • Мнения: 44
Моят третокласник смята, че добре се е справил с входното по БЕЛ, но ще видим като ги върнат. Имали са диктовка, да извадят от текста на диктовката съществителни, прилагателни и глаголи. В друга задача да задраскат грешната буква в дадена дума  Д или Т, Ж или Ш и така на татък.И на дадени думи да определят род и число. Ученика каза, че за друго не се сеща. Приятен почивен ден на всички ние имаме да пишем малко домашни.

# 755
  • Мнения: 558
"Околен свят" включваше теми от различни области. Сега от трети клас темите се конкретизират в "Човекът и природата" и "Човекът и обществото". В пети клас "Човекът и обществото" се конкретизира още на: "История и цивилизация" и "География и икономика", а в седми "Човекът и природта" се разделя на отделни предмети - "Биология и здравно възпитание", "Химия", "Физика".

Това, което мен най-много ме дразнеше през годините със сина ми (нали вече веднъж съм минала тези класове  Laughing) беше как от трети до шести клас, включително, "дъвчат" българската история - човек ще каже "Много добре! Така ще я усвоят постепенно и стабилно". Това намерение обаче е осъществено изключително некадърно - първо, с едни уроци, в които или нищо не се казва конкретно, или обобщават толкова големи периоди и същественото е изразено с общи фрази, които са непонятни на децата. После в пети клас уж уроците са по-конкретни, но пак има уроци, които обхващат трима царе с техните политики и войни, така че в крайна сметка историята на България се учи по най-скучния начин.

Въобще тези, които пишат учебниците по история нямат идея как да представят предмета си пред съответната възраст деца и най-вече губи им се разбирането, че историята е нещо като сборник от приказки (някои по-зловещи, някои с щастлив край) и в нея се случват интересни неща. От учебниците по история човек не остава с убеждението, че авторите виждат в тази наука нещо интересно. Това се предава на децата и последствията са много тъжни, ако не се намесят родителите.

Напълно подкрепям! Защо тогава ходи на училище?

# 756
  • ГОре на черешата...
  • Мнения: 11 511
Добро утро и Честит празник  bouquet!

Ние днес го раздаваме лежерно, по обяд ще си спретнем една разходка до Търново и Арбанаси.

# 757

Общи условия

Активация на акаунт