Източена дебитна карта!!!

  • 71 283
  • 280
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 30 147
Цитат
СМС известяването няма отношение към блокирането, защото то е за транзакции, а не за предприети действия от страна на банката. Във всяка банка имат телефон на картодържателя за връзка. Друг е въпросът, че се правят на умрели лисици. Sick
Аз, пък, до момента точно от ЦКБ имам отлични впечатления - винаги са били любезни и отзивчиви. Но то, в крайна сметка, нещата проличават, когато има проблем

имах предвид, че със SMS известяването ще разбере в момента на тегленето на парите, а не след 2 седмици, че са й изтеглили такава сума.
Разбрах те прекрасно. Понеже не ти се е случило (и дано не се случва), мога да те уверя, че това да ти блокират картата БЕЗ да те уведомят, дори и да не е източена, не е нормално. Не е нормално и да те задължават зорлем, само и само да те уведомят в евентуален, подобен случай да се абонираш за тази услуга. Общо взето, прехвърлят техните отговорности върху нас, които им плащаме.

това е ясно, но имайки предвид, че живеем в БГ, трябва да се научим, че тук всеки се пази сам. За съжаление никой не ти пази интересите. Звучи меко казано тъпо, но е факт  Sad

# 46
  • София
  • Мнения: 3 164

 От тези ми побеля косата, изпилиха ми нервите.Никакви професионалисти не са  Naughty, груби до безкрайност и никога нищо не знаят.Винаги много съм искала да ги купи чужда банка, да види на какво ниво са им  обслужването знанията  и да ги уволни, но така, че никога повече да не работят в банковата сфера.
  Много съжалявам за случилото се.Съдейки по опита си с тях, трябва да бъдеш много настоятелна и упорите.Вярвам, че ще ти върнат парите.Успех!
Много благодаря за епитетите. Да дойда да ми разпишеш обходния лист?!
Изключително интелигентно е да обобщавате по този начин. Само в София има над 80 офиса на ЦКБ, Вие всички ли обходихте и във всички ли служителите отговаряха на описанието? Съмнявам се. Но нищо де, ако чужд инвеститор купи банката ще станем професионалити като в други банки /не посочвам имена, не е законно/. Една или две жени включват Вашите впечатления? И защо щом НЯКОЙ не е свършил работата си и не сте останала доволна, тогава ВСИЧКИ непременно не стават?

А по темата, с тегленето от банкомат е много сложно оспорването, защото каквато и да е операцията, е потвърдена с ПИН. Т.е. той е станал достояние на някой друг. Може да се оспори, но ако не се уважи искането, има такса от 10 лева впоследствие. Ако все пак искаш разправии, с личната карта и в който и да е офис. Възможно е и да я одобрят, разбира се, най-малкото щом са я блокирали знаят къде е съмнителната операция /скиминг или каквото е/ и може да се види дали е изочена преди или след това. Но пък съм имала и клиенти, които са си казвали, че е картата е била увита с листчето с ПИН кода, но е загубена/открадната. Етогава няма смисъл - няма скиминг, няма съмнително устройство, тяхна си е вината.

# 47
  • Мнения: 0
Здравей, тъй като тази неприятна случка ми се случи преди няколко месеца и от картата ми бяха изтеглени около 1400 лв., реших, че мога да бъда полезна. В случая имаш право да оспорваш, че сумата не е изтеглена от теб. При мен късмета беше, че транзакциите уж са направени от "чужбина". Подадох жалба написана на ръка в свободен текст за кражба в полицията, където ми заявиха, че на ден се подават около 10 такива и то само в районното, където се намирах аз. След около седмица ми издадоха (след като ми излезе изходящия номер) документ със съответния, изходящ номер. След като го занесох в банката след около 3 дни ми възстановиха пълната сума. Освен това почти всички дебитни и кредитни карти имат застраховки? Има шанс, така че смело Simple Smile

# 48
  • София
  • Мнения: 2 481
Само да кажа, че смс известяването е пълен та*ак. На милото му източили чисто нова карта в събота през нощта, получава смс за транзакциите в понеделник, защото не им работило известяването събота и неделя /конкретните събота и неделя/. Теглено беше от град на 400 км...и разбира се много над дневния уж лимит /системата им не работела:)))) /. След големи разправии, полиция и пр., банката ОББ върна парите над определения дневен лимит. Обаче миризмата на гнило остана- картата никога не беше използвана- буквално на 2 дни беше, смс-ите им не бачкат, лимитите им не бачкат...Аналогичен случай има и моя колежка- същата схема, същата банка. А каките, които работят в "нашия" клон са целите в златни бижута  :е:

Повече карта от тази банка не сме издавали   #2gunfire

Дано на авторката й върнат всичките пари, съветвам Ви да се разправяте до дупка.

# 49
  • Мнения: 158
Ще се разправям, и то как...вие ме надъхвате още повече.. Laughing
Вчера ходих до полицията за входящия номер на жалбата, но не го взех, имали срив в системата. Confused Та днес пак. Вчера трябваше да ми се обадят от банката но нещо се ослушват, спотайват се, белким забравя. Но аз днес ще им напомня, записах си номера от който ми звъняха завчера.
Ох, стискайте палци да стане по бързо, че без пари.......
Ще ви държа в течение.

# 50
  • Мнения: 10 629
Мацки, направо изпаднах в ужас като прочетох темата. Особено последния случай. Половината случки звучат така, все едно и банката е намесена.
Ужас!

# 51
  • Мнения: 206
За ОББ е вярно (поне до август беше така), че смс известяването им не работи през почивните дни. На морето- теглене от банкомат на ПИБ в петък вечер. СМС дойде в понеделник сутринта от ОББ, че картата е блокирана от съображения за сигурност. След разговор със служител на банката се оказа, че могат да я активират за 10мин., за да сменим пин кода, но на техен банкомат. Теглене събота и неделя не е имало, но е блокирана защото са засекли, че е теглено от банкомат със сканиращо устройство. Съвета който ни дадоха е да теглим по възможност само от техни банкомати или ако няма възможност от банкомат, който е пред клон на която и да е банка, защото там винаги има камери, охраняващи клона и вероятността някой да се осмели да постави сканиращо устройство е минимална ( най-малкото ще се види, ако някой се опитва да манипулира устройството).

# 52
  • Мнения: 1 988
Не съм съвсем сигурна, но мисля,че SMS известяването е за транзакции над 100 лева.

# 53
  • Мнения: 746
В ЦКБ в Красна поляна, на банкомата е засечено такова устройство. Банкоматът е към офиса на ЦКБ. Така че и това не е гаранция.

# 54
  • Мнения: 835
Аз не разбирам.......нали има лимит за теглене на ден?
Как могат за 1 ден да източат повече от дадения лимит?
От моята карта плащам всичко, вкл. и в супермаркетите.Винаги ми пращат смс, дори и при проверка на сметката.

# 55
  • Мнения: 158
В ЦКБ в Красна поляна, на банкомата е засечено такова устройство. Банкоматът е към офиса на ЦКБ. Така че и това не е гаранция.

Точно в Красна Поляна на пазара, на една аптека са ми скенирали картата. И аз после си викам, ей, да бях отишла на банкомата на ЦКБ..............а то и там имало..

# 56
  • Мнения: 4 275
В ЦКБ в Красна поляна, на банкомата е засечено такова устройство. Банкоматът е към офиса на ЦКБ. Така че и това не е гаранция.

Точно в Красна Поляна на пазара, на една аптека са ми скенирали картата. И аз после си викам, ей, да бях отишла на банкомата на ЦКБ..............а то и там имало..

А дали предприемат някакви действия, освен да блокират картата, като засекат такова четящо устройство? Сигурно да, но ми се иска да се включи някой с твърдо ДА ...  Confused

# 57
  • Мнения: 158
Предполагам, че тези устройства се слагат примерно за 24 часа, после се слага на друг банкомат и така се мести, точно за да не се намери. А и четох, че камерите към тези устройства издържат не повече от 24 часа. Така, че със сигурност го няма вече от банкомата, на който аз теглих.

# 58
  • София
  • Мнения: 2 481
За ОББ е вярно (поне до август беше така), че смс известяването им не работи през почивните дни. На морето- теглене от банкомат на ПИБ в петък вечер. СМС дойде в понеделник сутринта от ОББ, че картата е блокирана от съображения за сигурност. След разговор със служител на банката се оказа, че могат да я активират за 10мин., за да сменим пин кода, но на техен банкомат. Теглене събота и неделя не е имало, но е блокирана защото са засекли, че е теглено от банкомат със сканиращо устройство. Съвета който ни дадоха е да теглим по възможност само от техни банкомати или ако няма възможност от банкомат, който е пред клон на която и да е банка, защото там винаги има камери, охраняващи клона и вероятността някой да се осмели да постави сканиращо устройство е минимална ( най-малкото ще се види, ако някой се опитва да манипулира устройството).

Съгласна съм, ако  картата беше използвана поне веднъж- а тя беше чисто нова-новеничка  Laughing Блокирането им не работело, затова не са блокирали тегленето на сума в пъти по-голяма от дневния лимит. Смс известието е за всяко теглене, независимо от сумата. Аз имам такова от Райфайзен, което работи 24/7 /друг е въпросът, че и тази банка си има кусури/. ОББ ще имат да вземат..обаче не от нас. И не върнаха парите официално- просто един ден тихомълком ги бяха превели по сметка  Shocked, без да ни кажат, без официален отговор на жалбата- щрак! Смешници.

# 59
  • Мнения: 206
Поне са ги върнали Little Evil .....като цяло всички банки си правят каквото поискат. Чудя се толкова ли е трудно да защитят устройствата си по такъв начин, че да не е възможно да се слагат четящи устройства newsm78 - всички взимат комисионни за теглене и за какво ли още не, ми да отделят някой лев и за сигурността на потребителите си...

Общи условия

Активация на акаунт