Моя петокласник нито за родителска среща говори, нито за коледен купон и размяна на подаръци. Вчера донесе поредната петица по АЕ. Класната по БЕЛ беше планувана зя днес, но я отложиха така и не разбрах защо По математика не им е казала кога ще правят класна работа. И отново има проблем с тази учителка. Вдигнала го е на дъската да реши една задача. Той я е решил получил отговор 9 и си седнал. Госпожата задраскала задачата с червен маркер решила я на свободното пространство и също получила 9. Опитал се да попита защо е задраскана неговата, но вместо отговор му се скарала да мълчи. Детето е стресирано. Не иска да говоря с нея защото щяла да го намрази още повече. Докато бяхме с батко му в болницата в телефонен разговор детето ми каза, че тя му говорела на БЕ и му казала, че е говорила с мен и аз съм и била казала че е некадърна или нещо от сорта, което изобщо не е вярно. Избягвам да я срещам в училище. Говорила съм само два пъти с нея от началото на учебната година. Единия път беше в самото начало и тя ми каза че играел на стотинки в час и втория път когато им смениха класната. Бях влязла в учителската стая да препиша новата програма на брат му и тя беше там. Попитах я как върви и защо не им дава домашни. Той е имал само един път домашно по математика до онзи момент. От тогава се е сдобил с отсъствие по предмета като е попитал може ли да отиде до кабинета от предишния час защото си е забравил там шапката и ръкавиците и забележка, че е без домашна работа в същия час защото когато ги е проверявала него не го е имало. Вчера отново е закъснял за час по математика, защото го е задържала учителката по АЕ. На неговото място математичката е настанила друго дете и му казала, че може и да не влиза в часовете и. За капак директорката е говорила със съпруга ми вчера същата учителка да идва в къщи да предава математика на брат му след нова година. Той е отказал, като е казал, че малкия има проблеми с нея, но не е изяснил какви. Директорката казала да я уведомим ако проблемите продължават. Не знам какво да правя. Детето не иска да казваме на никого за проблема с математичката. Според него колкото повече се говори толкова повече го тормози.