Имате още един слаб момент. При огледа сте се подписала на протокол с опис на увредените детайли. Убедена ли сте, че съвпада с този на сервиза? Това също е източник на разлики.
854444
Между другото не е решение на търсите съдействие по форумите. Ако сте купила вашата застраховка от брокер, би трябвало той да направи нещо за вас. Не е длъжен, но който не иска да ви загуби като клиент би си мръднал пръста. По- скъпата ви алтернатива е адвокат.
Няма да пиша за подробности, но да , прави сте, недоволство идва от незнание! Но не можем да бъдем вещи за всичко! Затова и "Експертите" там , нали, които трябва да обясняват всичко и да посочат правилни действия от нашата страна, а не да премълчават и да се държат с нас все едно сме просяци! И после , ние сме сами виновни!
Как то и да е, аз съм благодарна на Ms.Gorgeous , че прояви търпение и ми разясни някой неща. В случая, тя се опита да ми помогне, окуражи ме.
Чакам резултата, дано да отворят очите там "Експертите" и да не ми паднат тотално в очите ми.