Грешки при шофиране

  • 28 249
  • 505
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 14 478
Млад шофьор съпругата и "инструктор" съпруг е хапче за катастрофа.
Даже и в моето иначе кротко и сравнително безметежно семейство.
Като бях млад шофьор моят мъж ме атакуваше с "олеле какво направи сега ooooh! - изкриви ми джантите в тази дупка.  Леле-отиде ми бронята. Боже мой-със сигурност си блъснала картера в този камък и сега ще изтече маслото и край, ужас, кошмар, ох мале мила, олелеле.."

Накрая взех от баща си трабанта и си го карах самостоятелно с кеф и оставих съпружието да ми тапали на главата с думите "сега чакам да ми се обадиш да идвам и да те тегля от някъде..."
 Да де, ама се случи точно него да го теглят и то два пъти поради негови грешки.. Mr. Green Mr. Green И аз естествено всеки път гадничко напомням

Трабанта  служи вярна служба докато семейството ни се снабди с две коли и сега даже го возя съпружието и то не  се обажда много много.  

Последна редакция: сб, 11 апр 2015, 23:56 от Герри

# 31
  • Мнения: X
Аз не останах с впечатлението, че авторката е млад шофьор, а че мъжът и истерясва на тема кола.

# 32
  • Мнения: 1 127
Темата за неправилното завъртане на ключа и евентуален проблем по колата е най-малкият ти проблем, мисля.
И аз си го помислих, но само помислих, щото от 2-3 поста не е сигурно, макар авторката по-нататък сама да навежда на тая мисъл.

Но с тези 2 мнения съм много съгласна, и не мога да не ги цитирам:

Ако не му кажеш, а само се поддаваш на психоатаките му, не очаквай да стане по-хубаво и той да се промени или да се осъзнае и пр. На мъжете трябва да им се говори в прав текст. Иначе все повече ще затъваш психически и ще губиш увереност.

....След това той като се качи в колата почваш да му крещиш докато върти ключа и в никакъв случай не му даваш да пали фаровете. Тъй де, няма са се ядосваш, а ще играеш със същите карти като гадината.
Peace

Подобен персонаж ми е познат, сълзите не помагат, а само "каквото повикало, това се обадило...".

# 33
  • Мнения: 108
Христос Воскресе на всички,с пожелание за много здраве,късмет и любов Simple Smile .Благодаря на всички,които се включихте в темата.Имам книжка от 6 години,но имам само няколко месеца стаж зад волана и то под зоркото око на "надзирателя".Не              съм карала от година,защото  като забременях,карах първите три месеца и руших да спра,че с този стрес не исках да ми стане нещо.И ето година по-късно,зарудена с желание за каране-старата песен на нов глас.Наистина трябва да си изтегля заем и да си купя собствена кола,ако трябва и опреснителни ще изкарам,но Аз Мога и не искам да ме тъпче повече.Като споделих с Вас,макар и с непознати ми олекна поне малко.Благодаря Ви Simple Smile

# 34
  • Мнения: 3 371
Милата  Hug
Най-разумно би било да си купиш своя кола при наличие на таква възможност.
-----------------------------
Аз изпитвам огромен стрес и затова не карам, но няма общо с мъжа ми, напротив, той ме бута непрекъснато да карам. Страхувам се от другите шофьори - аз карам бавно, внимавам много, крайно предпазлива съм, трябва ми време да асимилирам ситуацията, знаците, хората, твърде много неща да съобразя/затова и карам само автоматик/. Обаче е пълно с такива, които бавните като мен ги дразнят и натискат клаксона, от което аз не ставам по-бърза, а само се обърквам повече и ето ти предпоставка за произшествие.

# 35
  • Мнения: 14 478
Аз Мога и не искам да ме тъпче повече.
Точно така. Няма да се даваш.
Успех Hug

# 36
  • Мнения: 105
 Един подобен екземпляр го нагласих добре преди години. Тъкмо бях взела книжка, нямах опит, нито умения. Стремях се супер внимателно да следвам указанията му, но това същество не спря да вика и да ме обижда, защото представяш ли си това била безценната му кола ... слушах го слушах, мълчах си, а междувременно се оглеждах за някой хубав бетонов фундамент за ограда или зид и като видях един такъв дадох мръсна газ и забих скъпоценната му колица право в него ... слязох си, пожелах му всичко добро и го оставих в шок да обмисли защо се намери в тази ситуация Simple Smile Остана му добър урок и до днес го помни.

# 37
  • Мнения: X
Аз не знам що за мозък имаше този, който ми даде книжка и не случайно седмица по-късно блъснах точно неговата кола. Знаех си, че съм опасна да излизам сама с кола и съответно баща ми ще ме учи. Много спокоен и добър човек, но да не сядаш в колата му. Същото положение. При всяка грешка караници и един изумен поглед, който ми казва "Как е възможно". За 3-4 излизания абсолютно ме отказа да шофирам и ми внуши, че съм неспасяем случай и от мен шофьор не става. Следващите 3-4 години изобщо ми беше убито желанието да седна зад волана. Започнах да карам с мъжа ми, но той е друга крайност. Много спокоен и едва ли не не забелязва грешките, които правя. Записах се отново на курс при страхотен инструктор, започнах да карам сама по безлюдни места, правих си сама упражнения - палене, тръгване, паркиране и мога да кажа, че съм много добър и внимателен шофьор.
Не се отчайвай изобщо и не спирай да шофираш! Не знам защо огромен процент от мъжете откачат, като седнеш зад волана им. Така те стресират, че от страх да не сгрешиш, го правиш още повече. Не си го слагай на сърце. Ако имаш възможност да си купиш кола, направи го. Сама ще си спокойна и няма да имаш проблеми. Успех!
Весели празници!

# 38
  • Мнения: 14 478
Не знам защо огромен процент от мъжете откачат, като седнеш зад волана им. Така те стресират, че от страх да не сгрешиш, го правиш още повече.
И аз тва съм се чудила, но го има този феномен. Явно е на хормонално ниво или нещо още от древността, останало записано в у-хромозомата...
Обажда се ловецът и ездачът. Само той може да е ловец и ездач. Седне ли жена на коня (в колата) и в мъжкият мозък светва червена лампа за нещо недопустимо... Joy Много им е трудно да възприемат, че колите могат да се "яздят" и от жени...трябва да се подхожда хем с разбиране, хем с твърдост към такива мъже.
Не е лесно...

# 39
  • Мнения: 46 562
Типично поведение на човек с комплекси. Няма пол тук, и при двата се среща.

# 40
  • София
  • Мнения: 5 499
Здравейте,имам нужда да споделя Sad Днес реших да карам колата,мъжа ми не ми дава да карам без него,защото вече колата ни е само една и той я кара.Запалих я,но като врътнах ключа и явно по-рязко го направих и се чу яко "цвилене".Е няма такъв поглед и викане,направо слезнах и се разплаках.Не ми дава дори фаровете да включа без него.Някой слънчев ден ще изтегля заем и ще го д..а.Та при някой случвало ли се е да врътне по-рязко ключа и ще се развали ли нещо,че отнесох страшен скандал.Благодаря предварително на тезш,които ще ми отговорят.Чувствам се много тъжна и смотана Sad Sad Sad

Няма страшно, нищо не е станало на колата. Просто като палиш, не задържай много ключа, чуеш ли звук от запалване, го пусни. Ако това, което си направила, е само еднократно, няма страшно, свиркай си. Може да има проблем само ако го правиш често.
А на мъжа ти да кажеш да си гледа работата. На твое място няма да карам с него в колата, а без него!

Последна редакция: нд, 12 апр 2015, 17:16 от Popule

# 41
  • София
  • Мнения: 5 499
Здравейте,пускам тази тема,провокирана от грешката,която направих.Врътнах ключа на колата рязко и тя "изцвили",в бързината не чу,че мотора е включен и пак го врътнах,мъжът ми ме овика яко,бях пуснала тема по този повод.Та любопитно ми е кой какви грешки е допускал,ако някой реши да сподели.

Колите са направени като за идиоти, така че, освен ако не настъпите голям камък, който да удари някъде отдолу или тропнете отдолу яко в дупка, не се притеснявайте. Ако удариш дупка при преминаване или бордюр, докато го качваш, може да отидеш да ти прегледат колата на сервиз, за всеки случай. А ако ти изтече водата, така и така няма да можеш да я закараш до там. Винаги си имайте в жабката номерът на спешна помощ за закарване на коли до сервиз, както и номерът на застрахователя.

Иначе - гледайте таблото отвреме навреме - да не прегрее маслото, това е много важно! Лампата за маслото трябва винаги да е тъмна и има една скала, която показва загрятостта на маслото - гледайте стрелката винаги да е по средата и да не отива към червения участък на скалата. По принцип, светне ли лампа на таблото, разгледайте сервизната книжка, за да разберете за какво става дума, по възможност - веднага. Освен това, не забравяйте да махнете ръчната, преди да тръгнете - това също е важно. Палете колата на загасени фарове, освен ако не е програмирана така, че фаровете автоматично да светват при запалване. Не забравяйте фаровете включени цяла нощ - на сутринта ще ви се е изтощил акумулатора, особено, ако е студено. Като минавате бубуни, или т.н. "спящи полицаи", пускайте спирачката преди това и ги минавайте с малко газ на бавна скорост. Това е в общи линии.

Ако се сетя друго, ще пиша пак. Hug

Последна редакция: пн, 13 апр 2015, 19:58 от Popule

# 42
  • София
  • Мнения: 12 012
Здравейте,пускам тази тема,провокирана от грешката,която направих.Врътнах ключа на колата рязко и тя "изцвили",в бързината не чу,че мотора е включен и пак го врътнах,мъжът ми ме овика яко,бях пуснала тема по този повод.Та любопитно ми е кой какви грешки е допускал,ако някой реши да сподели.

Колите са направени като за идиоти, така че, освен ако не настъпите голям камък, който да удари някъде отдолу или тропнете отдолу яко в дупка, не се притеснявайте. Ако удариш дупка при преминаване или бордюр, докато го качваш, може да отидеш да ти прегледат колата на сервиз, за всеки случай. А ако ти изтече водата, така и така няма да можеш да я закараш до там. Винаги си имайте в жабката номерът на спешна помощ за закарване на коли до сервиз, както и номерът на застрахователя.

Иначе - гледайте таблото отвреме навреме - да не прегрее маслото, това е много важно! Лампата за маслото трябва винаги да е тъмна и има една скала, която показва загрятостта на маслото - гледайте стрелката винаги да е по средата и да не отива към червения участък на скалата. По принцип, светне ли лампа на таблото, разгледайте сервизната книжка, за да разберете за какво става дума, по възможност - веднага. Освен това, не забравяйте да махнете ръчната, преди да тръгнете - това също е важно. Палете колата на загасени фарове, освен ако не е програмирана така, че фаровете автоматично да светват при запалване. Не забравяйте фаровете включени цяла нощ - на сутринта ще ви се е изтощил акумулатора, особено, ако е студено. Като минавате бубуни, или т.н. "спящи полицаи", пускайте спирачката преди това и ги минавайте с малко газ на бавна скорост. Това е в общи линии.

Ако се сетя друго, ще пиша пак. Hug

Ауууу, т'ва е написано като за пълни олигофрени.
Аз нямам подобни инциденти. Всичките ми проблеми по пътя са били следствие на други проблеми.

# 43
  • Пазете Гор
  • Мнения: 5 181
Не бих определял за кого е написано, но е доста заблуждаващо.

Има много малко коли, на които се мери и показва на водача температура на маслото (или "загрятост", както своеобразно го именува Популе). Да не кажа, че такива в широка продажба тук няма.

Има някои модели, при които се следи и показва налягане на маслото, и почти всички имат сигнализация за нивото му. Тя е важна и общоприетият символ е червена масльонка, която светва в критичен момент.

Обикновено се визуализира температура на охлаждащата течност  (подозирам, че за нея става дума). В някои случаи индикатор на температурата няма, а има само аварийна лампа, която светва при достигане на критична стойност. Случва се да има и лампа, и скала.

Изобщо коментираният от мене пост е достатъчнои илюстративен колко безполезни са форумите в търсене на знания. Та ако се сетиш нещо друго от тоя калибър, Популе - запази го за себе си. Смесването на охлаждаща течност с масло е опасно - както в двигателите, така и в мислите, а особено в инструкциите.

Последна редакция: пн, 13 апр 2015, 20:54 от Куркума

# 44
  • Мнения: 7 779
Здравейте,пускам тази тема,провокирана от грешката,която направих.

Колите са направени като за идиоти...
обиждаш момето бре  #Cussing out Joy

Общи условия

Активация на акаунт