Има много малко коли, на които се мери и показва на водача температура на маслото (или "загрятост", както своеобразно го именува Популе). Да не кажа, че такива в широка продажба тук няма.
Има някои модели, при които се следи и показва налягане на маслото, и почти всички имат сигнализация за нивото му. Тя е важна и общоприетият символ е червена масльонка, която светва в критичен момент.
Обикновено се визуализира температура на охлаждащата течност (подозирам, че за нея става дума). В някои случаи индикатор на температурата няма, а има само аварийна лампа, която светва при достигане на критична стойност. Случва се да има и лампа, и скала.
Изобщо коментираният от мене пост е достатъчнои илюстративен колко безполезни са форумите в търсене на знания. Та ако се сетиш нещо друго от тоя калибър, Популе - запази го за себе си. Смесването на охлаждаща течност с масло е опасно - както в двигателите, така и в мислите, а особено в инструкциите.
Кое от поста ми не разбра, да ти го обясня по-подробно? Карам БМВ от повече от 10 години и поназнайвам доста за колата си. Не се прави ся, знаеш добре за какво говоря.