Грешки при шофиране

  • 28 247
  • 505
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 5 499
Скрит текст:
Не бих определял за кого е написано, но е доста заблуждаващо.

Има много малко коли, на които се мери и показва на водача температура на маслото (или "загрятост", както своеобразно го именува Популе). Да не кажа, че такива в широка продажба тук няма.

Има някои модели, при които се следи и показва налягане на маслото, и почти всички имат сигнализация за нивото му. Тя е важна и общоприетият символ е червена масльонка, която светва в критичен момент.

Обикновено се визуализира температура на охлаждащата течност  (подозирам, че за нея става дума). В някои случаи индикатор на температурата няма, а има само аварийна лампа, която светва при достигане на критична стойност. Случва се да има и лампа, и скала.

Изобщо коментираният от мене пост е достатъчнои илюстративен колко безполезни са форумите в търсене на знания. Та ако се сетиш нещо друго от тоя калибър, Популе - запази го за себе си. Смесването на охлаждаща течност с масло е опасно - както в двигателите, така и в мислите, а особено в инструкциите.

Кое от поста ми не разбра, да ти го обясня по-подробно? Карам БМВ от повече от 10 години и поназнайвам доста за колата си. Не се прави ся, знаеш добре за какво говоря. Wink

# 46
  • София
  • Мнения: 12 012
Какво значение има марката на колата?
Или държиш да кажеш, че е БМВ? newsm78

# 47
  • Мнения: 1 232
Наистина. Доста идиотки има на пътя, даващи предпоставки за ПТП. И все руси, с луксозни коли... Та все се питам, кой им ги купува... Човек трябва да има реална преценка на възможностите си... да не се надценява. По- добре си вземи шофьор, да ти е мирна главата...

# 48
  • София
  • Мнения: 5 499
Какво значение има марката на колата?
Или държиш да кажеш, че е БМВ? newsm78

Има значение за маслото. Понякога се налага да се добавя, затова винаги трябва да има резервно в багажника.

# 49
  • Пловдив
  • Мнения: 23 777
Има някои модели, при които се следи и показва налягане на маслото, и почти всички имат сигнализация за нивото му. Тя е важна и общоприетият символ е червена масльонка, която светва в критичен момент.
Да обясня за жени - символа "масльонка" изглежда като чайник. И като светне чайника това значи СЕРИОЗЕН проблем.


Смесването на охлаждаща течност с масло е опасно - както в двигателите, така и в мислите, а особено в инструкциите.
Да обясня за жени - смесването на охлаждащата течност с масло означава, че тоя двигател вече няма да го бъде. Личи си като вдигнеш щеката за масло и там няма само масло.

# 50
  • София
  • Мнения: 12 012
Какво значение има марката на колата?
Или държиш да кажеш, че е БМВ? newsm78

Има значение за маслото. Понякога се налага да се добавя, затова винаги трябва да има резервно в багажника.

Ако искаш, мога да ти препоръчам сервиз за издухалия ти мотор на БМВ-то. ooooh!

Напомняш ми за предимството на черния джиБ Mr. Green

# 51
  • София
  • Мнения: 5 499
Какво значение има марката на колата?
Или държиш да кажеш, че е БМВ? newsm78

Има значение за маслото. Понякога се налага да се добавя, затова винаги трябва да има резервно в багажника.

Ако искаш, мога да ти препоръчам сервиз за издухалия ти мотор на БМВ-то. ooooh!

Напомняш ми за предимството на черния джиБ Mr. Green

Благодаря, имам си сервиз. Ти защо толкова си се загрижила за моето БМВ? newsm78

# 52
  • Пловдив
  • Мнения: 23 777
Щото БМВ-то ти гори масло.

# 53
  • София
  • Мнения: 12 012
Защото ми е писнало от таралясници по пътищата.
Таралясник не е стара, а неподдържана кола, каквато явно е твоята, щом харчи масло.

# 54
  • Пазете Гор
  • Мнения: 5 181
Да, Янтра, това значи да отбиеш и угасиш веднага! Но не е така обаче, ако ти светне лампата за температура на охлаждащата течност, или спирачната.

Съветът да се рови в сервизната книжка, всеки път докато свети лампа на таблото е меко казано глупав. Например ако светне лампа за прегряване на охлаждащата течност да спреш и да ровиш в някакво книжле е малоумно и опасно. Правят се съвсем други работи. А ако светне лампата за ниско ниво на спирачната течност? А за липса на заряд в акумулатора?

Доливането на масло не е аварийно действие и не е чак да трябва да се носи винаги туба масло в багажника. Обикновено разходът на масло е под 1л/10000 км, тоест доливат се 200-300 мл се веднъж, максимум два пъти, но честио и нито веднъж! Това е рутинно занимание и може да се свърши в гаража, на бензиностанция, на спокойствие, без цапаща туба в багажника.

# 55
  • Мнения: 2 401
При шофиране аз на моя повече му ръмжа, отколкото той на мен. Другаде - той повече, и така. Всеки гледа да нацепи другия в слабото му място, това е то семейния живот  Simple Smile

# 56
  • София
  • Мнения: 5 499
Защото ми е писнало от таралясници по пътищата.
Таралясник не е стара, а неподдържана кола, каквато явно е твоята, щом харчи масло.

 Wink А мен ми е писнало от "всезнайковци". Забеляза ли кавичките?

Всички БМВ-та горят масло. Моето е сравнително ново, на 5 г. и пак гори - рядко, но трябва да се добавя. И то да не изпуснеш момента - затова е важно да се гледа за лампичката и да не прегрява по принцип.

# 57
  • Пловдив
  • Мнения: 23 777
А, Популе знае всичко.

Как е дивана?

# 58
  • София
  • Мнения: 5 499
А, Популе знае всичко.

Как е дивана?

Кой диван? Thinking

Куркума - налагало ми се е да доливам на дълъг път, далеч от сервиз и бензиностанция. От тогава винаги имам туба с масло в багажника. Не си рискувам колата само, за да не си изцапам ръцете. А и по принцип във всяка дамска чанта има почистващи кърпички и антибактериална течност. Wink Това всяка жена ще ти го каже.

Последна редакция: пн, 13 апр 2015, 22:49 от Popule

# 59
  • Пловдив
  • Мнения: 23 777
А, Популе знае всичко.

Как е дивана?

Кой диван? Thinking
Mr. Green На сина и снахата Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт